רותם סלע: "מעיפה את אסי בשביל להנחות עם יהודה לוי". עודד קרני

רותם סלע: "מעיפה את אסי בשביל להנחות עם יהודה לוי"

פגשנו את כוכבי סדרות הדרמה של קשת 12 באירוע בוקר חגיגי בו נחשף מה מתוכנן לנו בלוח השידורים הקרוב. מהי הדמות הבלתי נשכחת של הכוכבים, כמה עוד עונות יהיו לסברי מרנן וגם - את מי מהם נראה כמתמודד ריאליטי של הערוץ?

קשת הציגה את לוח סדרות הדרמה והקומדיה של ערוץ 12, לצד שורת הפקות בינלאומיות של קשת אינטרנשיונל. גם אנחנו היינו שם ושוחחנו עם הכוכבים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

באירוע, שנערך במוזיאון ארץ ישראל בת"א בהשתתפות היוצרים, המפיקים והשחקנים, הוצגו שש סדרות שיעלו על מסך במהלך השנה הקרובה, לצד ארבע סדרות נוספות שייצאו לצילומים במהלכה.

בין האורחים שהגיעו לאירוע: רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה, איתי תורג'מן, יעל אלקנה, אושרי כהן, גיא עמיר, לונא מנסור, מגי אזרזר, ריף נאמן, חנוך דאום, צחי הלוי, דני שטג, מאור שוויצר, אורי גבריאל, שלומי יפרח, דור הררי, אלי אלטוניו, אופק פסח, רותם אבוהב ועוד.

הסדרות החדשות שצפויות לעלות במהלך השנה בקשת: "גוף שלישי" – דרמת יחסים בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן שתעלה החודש; "הראש" – דרמת מתח וריגול בכיכובם של יהודה לוי, מלי לוי, יעל אלקנה ואושרי כהן; "החיים זו תקופה קשה" – דרמה קומית שיצר חנוך דאום, שגם יככב בה; "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" – דרמת מתח המבוססת על רב המכר של יניב איצקוביץ' בכיכובם של מגי אזרזר, שלומי שבן וריף נאמן.

סדרות שיחזרו בעונות חדשות, גם הן במהלך השנה: הדרמה המצליחה "השוטרים", בעונה שנייה - בכיכובם של שני כהן, צחי הלוי, מאור שוויצר, דני שטג, דניאל גד, יפתח קליין, פיראס נסאר, אלי אלטוניו ועוד; והסיטקום המשפחתי "סברי מרנן", בעונה שמינית עם משפחת חסון ומשפחת רוזן.

בנוסף, בשנה הקרובה ייצאו לצילומים ארבע סדרות חדשות נוספות של קשת: "הבת" – דרמה על מסעה של אם שיוצאת לשחרר את בתה מהכלא; "חולי אהבה" – דרמה קומית רומנטית; "מלון קורונה" – דרמה בלשית; "דיני נפשות" – דרמת מתח משפטית.

תגובות