לא לפספס: הסרטים והסדרות שהכי אהבנו בדיסני+. באדיבות yes | דיסני+

לא לפספס: הסרטים והסדרות שהכי אהבנו בדיסני+

אין על בינג׳ים טובים אם זה ב-VOD, בנטפליקס, באמזון פריים או בכל שירות סטרימינג אחר, הפעם אנו מביאים לכם את הסדרות שהכי אהבנו לצפות בהן בדיסני+

מחפשים בינג׳ צפייה חדש? מדי פעם נביא לכם את כל הסדרות והסרטים שאנו ממליצים עליהם, והפעם: כמה בחירות מפתיעות שלנו לצפייה בדיסני+

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היפהפייה והיחפן: לייב אקשן

הסרט המצויר 'היפהפייה והיחפן' עלה אל מסכי הקולנוע לפני שנים רבות, אך דיסני במסגרת חידושי ה'לייב אקשן' שלה החליטה לעשות גם לו חידוש אשר עלה בלעדית ל'דיסני פלוס'. החידוש מעט הזכיר לנו את החידוש ל"מלך האריות" בכך שהפך בעלי חיים למוחשיים יותר, ואישית חשבנו שהוא מרשים וריאליסטי למדי.

המילטון

אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים אמנם מוצג בברודוויי אבל גרסה מוקלטת שלו נמצאת בדיסני פלוס וכולם יכולים לצפות בה. המחזמר פשוט יפהפה בעינינו והוא זכה לשבחים, פרסים ולביקורות מהללות... שלא לדבר על השירים שפשוט לא יוצאים מהראש!

לשבור את הקרח: מאחורי הקלעים

"לשבור את הקרח" היה אחד מסרטי דיסני האהובים שיצאו אי פעם ובדיוק לאור הצלחה זו הוא זכה לסדרת 'מאחורי הקלעים' שהוציא שירות הסטרימינג.

© Disney באדיבות yes


היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה

ילדים רבים גדלו על סדרת סרטי 'היי סקול מיוזיקל' והתאהבו בסיפור האהבה של טרוי וגבריאלה. אותם ילדים ובעיקר קהל צעיר וחדש יתאהבו בסדרה המוזיקלית של 'היי סקול מיוזיקל'. אומנם מעטים השחקנים המקוריים שלוקחים בה חלק, אבל אי אפשר לוותר על אוליביה רודריגו וג׳ושע באסט שלגמרי כבשו אותנו שם.

 

סדרות מארוול

אם אתם חובבים את היקום הקולנועי של מארוול ואתם לא יכוליפ לפספס אף פרט בסדר העלילתי החשוב - אין סיכוי שאתם יכולים להרשות לעצמכם לפספס את הסדרות שלהם. יש לא מעט פרטים התרומים לעלילות הסרטים, אנחנו נחשפים ליותר דמויות ומקבלים נפח שלא תמיד מצליחים לקבל בשעה וחצי/שעתיים של סרט.

 
תגיות
תגובות