מיס יו: הזוגות הטלוויזיונים שאנחנו מתגעגעים אליהם. מתוך נעלמים ופוראבר | טין ניק, HOT

מיס יו: הזוגות הטלוויזיונים שאנחנו מתגעגעים אליהם

ממר וטיאגו מ"כמעט מלאכים" ועד בתיה ודודו גילמן מ"פוראבר" • לכבוד יום האהבה העברי שיצויין מחר, אספנו כמה זוגות טלוויזיוניים שנכנסו לנו ללב, אבל כבר נעלמו מהמסך ועדיין אנחנו לגמרי מתגעגעים אליהם. קבלו את הרשימה שלנו!

לא מעט סדרות שאהבנו כמו "כמעט מלאכים", "השמיניה ו"חברים" השאירו בזכרונינו כמה זוגות עם מערכות יחסים מורכבות, שעברו לא מעט עליות ומורדות אבל בעיקר חוו אהבה גדולה. הזוגיות הטלוויזיונית שלהם הייתה כל כך משמעותית עבורנו שאולי דווקא בגלל זה הם חסרים לנו על המסך. אז קבלו את הזוגות שאנחנו מתגעגעים אליהם! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מר וטיאגו / "כמעט מלאכים"

הזוג הנוצץ של הטלנובלה "כמעט מלאכים", עברו במהלך ארבע עונות מערכת יחסים די מורכבת, שבמהלכה נפרדו וחזרו ונפרדו והיו בקשרים עם אחרים ובסוף כמובן שוב חזרו. לא מעט דברים הפריעו להם לנהל זוגיות תקינה, כמו ההתאהבות בין מר לסיימון, בין טיאגו למלודי ומחיקת הזיכרון של מר על ידי לוס, אך לבסוף דבר לא מחק את סיפור האהבה שלהם לצמיתות. כמעט כל סצנה של השניים המיסה את הלב שלנו, הדינמיקה ביניהם הייתה מוצלחת וכנראה שלא סתם, לאלי אספוסיטו ופיטר לנסאני שגילמו אותם, היו באותה תקופה זוג גם במציאות (ככה שלא היו צריכים לזייף את הרגשות על הסט!). אם יחזרו לעונת איחוד, מקווים לראות שהם עדיין עונדים את שרשרות המפתח על צווארם!

 

אמה ועידו - "נעלמים"

כשאמה ואלון הגיעו לאשמורת, היא פגשה לראשונה את עידו שלא אמר אפילו שלום, אלא רק הציב עובדה שלא משתמשים בלוקר של דריה, בת זוגו הראשונה שנחטפה עם דניאלה ושאולי. בתחילת הסדרה חשבנו שיריבו המון, אבל עם השתלשלות האירועים ביניהם לאורך הפרקים, הבנו שהולך להיות כאן זוג מעניין במיוחד. גם אמה ועידו נתקלו בהרבה משברים בזוגיות, אך בכל פעם מחדש הם הבינו שנועדו אחד לשני. "נעלמים" ירדה לפני כשנתיים מהמסך ואנחנו לגמרי מתגעגעים לאמה ועידו, בעיקר כי בין כל רגעי המתח והאקשן בסדרה, הזוגיות שלהם תמיד העלתה לנו חיוך. בנוסף לכך, גאיה גור אריה ועדי אלון, שיחקו את הדמויות באופן שגם מאוד ריגש אותנו, אז איך אפשר שהזוג הזה לא ייכנס לנו ללב?!

 

רוס ורייצ'ל - "חברים" 

הסדרה האמריקאית שהפכה לאגדה, הייתה מלאה בדמויות קורעות מצחוק כמו ג'ואי, צ'נדלר, פיבי וכמובן רוס ורייצ'ל, שהפכו עם הזמן לזוג של הסדרה. מאותו הרגע, הזוג נכנס ללופ של פרידות וחזרות, כשבמקביל גם רייצ'ל גידלה יחד עם רוס את הבת שלהם אמה, למרות שלא היו בזוגיות באותה תקופה. הלופ הצליח להתיש גם אותנו, אבל הסצנה המשמחת והבלתי נשכחת שלהם בסיום הסדרה, הייתה שווה את זה לגמרי! אומנם "חברים" הסתיימה לפני 19 שנה ואנחנו עדיין מתגעגעים לרוס ורייצ'ל, כי גם כשהפרידו כוחות, הם שמרו על יחסים של חברים טובים והיה לנו כיף לראות את זה. נכון שבעולם הסדרות יש שפע של זוגות מיוחדים, אבל זוג כמו רוס ורייצ'ל יש רק אחד! ותודה לג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר שגילמו את הדמויות בצורה מעולה!

 

רוני וניני - "השמיניה" 

"השמיניה" כללה חמש עונות עם סיפורים מסעירים ודרמת מתח. אבל בו זמנית, היה זוג שריתק אותנו למסך יותר מכולם והוא לא אחר מאשר רוני וניני. מערכת היחסים שלהם הייתה מורכבת וכל פעם משהו אחר הפריד ביניהם, כשהשיא היה מחיקת הזיכרון שלהם ושל שאר חברי השמיניה. מכאן היינו בטוחים שהסיפור שלהם נגמר.  כשהם נפגשו שוב בעונה הרביעית, לא היה לנו ספק שיחזרו וזה אכן קרה. רוני וניני ביחד היו זוג שנון וכמה כיף שלמרות הכל הם הצליחו לבנות אותה מחדש. לכן, היינו שמחים לראות שוב את השניים על המסך. מי שגילמו אותם דון לני גבאי וידידיה ויטל, שעד היום חברים טובים במציאות.

בתיה ודודו גילמן / גל ובת-אל גדות - "פוראבר" 

חייהם של זוג ההורים המגניבים ביותר על המסך, השתנו בין רגע כשהפכו לצעירים בטעות על ידי מכונה שמצעירה תאים בבעלי חיים, חזרו לגיל 17 ונאלצו להתחזות לתלמידים, תחת השם גל ובת-אל גדות . מה הם לא הספיקו לעבור? השתתפות בתחרות הקדם אירוויזיון "הכוכב אירופה" שגם זכו בו, פרידות, חטיפות על ידי נבלים, מעברים בין הגיל המקורי לצעיר שלהם ובמילה אחת, בלאגן. עם כל מה שעברו, השניים נשארו בזוגיות. נהנינו לצפות בזוג המצחיק שהרים לנו את המצב רוח ובדיוק בגלל זה, הגעגועים אליהם לא קטנים. עצם זה שלי בירן ואליאנה תדהר הם זוג במציאות, רק הוסיף להתרגשות ולהתלהבות מהזוג הטלוויזיוני ואי אפשר לא לקנא בכימיה ביניהם. 

תגובות