מסביב לעולם: הערים שהכי היינו רוצים לבקר בהן. ADOBESTOCK

מסביב לעולם: הערים שהכי היינו רוצים לבקר בהן

מטוקיו ועד פריז: העולם מלא בערים מגוונות ויפהפיות שכל אחת מרגשת בדרכה • אספנו כמה מהן שלדעתנו חובה לבקר בהן!

אין כמו לטייל בעולם, ואם לטייל, למה לא לעשות זאת בערים מיוחדות ככל הניתן, כדי להותיר בליבנו חוויה בלתי נשכחת? בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם מספר ערים שבעינינו חובה לטייל בהם, גם אם לא תוכלו עכשיו, לפחות תזכרו את הרשימה להבא כך שתוכלו לבקר שם כשיתמזל מזלכם!

עוד בערוץ מגזין וחברה של פרוגי:

אמסטרדם 

בירתה של הולנד היא עיר יפהפייה ממגוון סיבות, החל בתעלות הרבות שאפשר לשוט בהן בתוך העיר ועד הבנייה היפהפיה שרבים יסכימו שהיא שונה מזו שבשאר אירופה, וייחודית לאמסטרדם. בנוסף, מי שחפץ קצת היסטוריה, עליית הגג בה השתכנה אנה פרנק נמצאת גם היא בעיר וניתן לבקר בה ולמצוא בה אף הדרכה בעברית.

© ADOBESTOCK


ניו יורק 

אמנם ניו יורק רחוקה מאוד מישראל, אבל במקרה הזה זה לגמרי שווה את זה לדעתנו! ניו יורק מאופיינת במגדלים גבוהים ובשדרות ענק שאין בישראל וכמעט אין בעולם. אי אפשר בלי לציין את ה'טיימס סקוור' (שמופיע בתמונה) וה'סנטרל פארק', שני מקומות שכל אחד פשוט חייב לבקר בהם בעיר הגדולה. ניו יורק היא עיר תיירות מוכרת ואהובה ואין זה מפתיע כי נראה שתמיד יהיה מה לראות שם!

 

© ADOBESTOCK

 

פריז

פריז היא אחת הערים המתוירות בעולם ולא לחינם, היא ידועה בתור עיר האורות והרומנטיקה בשל המבנים המרהיבים. בראשם כמובן עומד מגדל אייפל, אחריו גם גשר המנעולים, שם זוגות אוהבים נוהגים לנעול מנעול סביב סורגי הגשר ולזרוק את המפתח לים כסמל לאהבה הנצחית שלםה. אבל לא רק מבנים מרהיבים קיימים בעיר, גם "הלובר", אחד המוזיאונים המוכרים בעולם ופארק השעשועים "דיסנילנד", לאוהבי הבילוי שבינינו. בקיצור בפריז יש את כל מה שאפשר לבקש ולכן היא עיר תיירות חובה בעינינו.

 

© ADOBESTOCK

טוקיו

 

זה נכון שיפן מדינה די רחוקה וטיסה לשם לא תהיה זולה או קצרה במיוחד, אבל בעינינו זה שווה את זה. יפן היא תרבות מיוחדת מאוד, ואם ברצונכם להכיר תרבויות אחרות, שונות, מיוחדות ומגניבות שיפתחו את עיניכם- יפן היא המקום בשבילכם. כל זאת בלי לדבר על המבנים השונים, המקדשים והנופים היפים בהם מלאה המדינה.

 

© ADOBESTOCK

דובאי

 

עוד עיר שהפכה ליעד תיירותי פופולרי במיוחד בשנים האחרונות היא דובאי, אם ברצונכם בחופשת בטן-גב חלומית ובתחושה יוקרתית אז הגעתם למקום הנכון. תושבי דובאי עשירים ביותר הודות לנפט הרב הנמצא בשטחם והם מנצלים את כספם היטב על איים מלאכותיים אותם בנו מאפס ושאר מבני פאר. בקיצור אם אתם מעוניינים לחזות בפאר ובעושר הרב ביותר שכנראה אפשר לקנות בכסף, דובאי היא המקום בשבילכם!

 

© ADOBESTOCK

 

לונדון 

לונדון היא עיר יפהפייה ומתוירת מאוד. לא חסר מה לראות בלונדון, החל מהארמון המלכה והמשמר המלכותי, ה"ביג בן" ומוזיאונים מרהיבים. העיר מלאה במקומות יפים לראות שחלקם לא נמצאים במקומות אחרים בעולם ולדעתנו טיול לשם יהיה שווה את זה.

 

© ADOBESTOCK

 

תגובות