ההתחלות שהתרחשו במסגרת סדרות. מתוך זיגי (טין ניק, HOT), מתוך "כפולה" (KIDZ)

ההתחלות שהתרחשו במסגרת סדרות

לקראת ראש השנה, אספנו רשימה של כמה התחלות ממגוון סדרות, שהיוו סיפתח לעלילותיהן המתמשכות והמרתקות. קבלו את הרשימה שלנו!

מחר (ו׳) אנו נפתח שנה עברית חדשה ולכל אחד יש את ההתחלות שלו, כמו תחילת תיכון, צבא, עבודה חדשה והיכרויות עם אנשים חדשים. גם בעולם הסדרות התרחשו כמה התחלות, שהכניסו אותנו לאווירת התוכנית או העונה החדשה של אחת מהן ומאותו הרגע, לא הורדנו את העיניים מהמסך. אז לפני שנתיישב לשולחן החג ונברך שנהיה לראש ולא לזנב, בואו להיזכר בהתחלות שהתרחשו במסגרת הסדרות שכבשו אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההגעה של חברי "כמעט מלאכים" אל העתיד/"כמעט מלאכים 3"

כל אחת משתי העונות הראשונות של הטלנובלה הארגנטינאית היו מטורפות, אך שתיהן היו רק המנות הראשונות, לפני הטירוף שהתחיל מהעונה השלישית. כזכור, מר, טיאגו, חסמין, טצ'ו, רמה ושאר חבריהם, נשאבו אל העתיד במטרה לשנות ולמנוע אסונות שיהרסו אותו. כשהדמויות הותיקות הגיעו למגוריהם החדש ולתיכון "מנדליי", הם מאוד התקשו למצוא את עצמם, אבל הצליחו להתחבר עם אנשים כמו פאס, אספרנסה, קמילו, קיקה ולהתרגל לשגרתם הזמנית, עד שהשלימו את משימתם וחזרו הביתה, לשנת 2009.

תחילת שנת השירות של חברי "זיגי" בפנימיית "נווה ישראל"/"זיגי 5"

תחילת העונה החמישית של ״זיגי״, שעלתה לא מזמן, הציגה לנו את המעבר של דורי, נטע, ניב, בר ואיתמר לקריית הרצל ומתחילים את שנת השירות שלהם, כמדריכים של תלמידים בפנימיית "נווה ישראל", המוגדרים כנוער בסיכון. מהרגע שהגיעו התרחשו מספר בלאגנים, כדוגמת השוד במכולת, שריפת הרכב של ניב, הכעס של החניכה יהלי על נטע, שהזמינה את אביה ליום הורים ללא ידיעתה וגם שאר חבריה של נטע, התקשו להסתדר עם החניכים.  מהפרקים ששודרו עד כה, נראה שיש עוד הרבה למה לחכות!

 

היום הראשון של זואי ברוקס בפנימיית "PCA"/"זואי 101" עונה 1 

סדרת הנוער האמריקאית אומנם ירדה מהמסך לפני 15 שנה, אבל אם יש רגע שיצחיק אותנו גם היום, הוא ההגעה של זואי לפנימיית "PCA" והמפגש שלה עם צ'ייס, שנפל מהאופניים מרוב שהיה מרוכז בה. זואי התאקלמה בפנימייה די במהירות, אחרי שהתלהבה שיש נוף לים ואפילו שהשותפות שלה לחדר היו מוזרות, היא הצליחה להתחבר אליהן. סך הכל לזואי הייתה התחלה רגועה, לפני שעשתה צעד דרמטי ועברה לפנימייה באנגליה ולפני שנכנסה, למערכת יחסים מסובכת עם צ'ייס. מה שבטוח, לא היה פרק שלא גרם לנו להתפקע מצחוק!

כניסתה של נועה קירל לחטיבת הביניים "תהילה"/"כפולה 5: ההתחלה"

שלוש שנים לפני אירועי העונה הראשונה, נועה ניסתה להתקבל לחטיבת הביניים "תהילה" ולא הלך לה, עד שהתקבלה אחרי שאביה דדי שיחד את סנדרה, סגנית בית הספר. ההסתגלות של קירל ל"תהילה" לא הייתה פשוטה, בעיקר בגלל הצוות הבית ספרי שעשה לה חיים לא קלים כמו סנדרה, טטיאנה המורה למחול ואם זה לא מספיק, גם עברה תאקלים עם הזמרת ליה פרץ שגנבה לה שיר. למרות כל המקרים הללו, היה מעניין לראות את התהליך שעברה נועה במסגרת הסדרה, לפני שהפכה לסטארית שהיא שם דבר בעולם המוזיקה.

המעבר של חברי "הפיג'מות" מנתניה לתל אביב/"הפיג'מות 1"

במהלך תשע העונות של "הפיג'מות" היו פרקים שלא יוצאים לנו מהראש עד היום, אך כמובן שאי אפשר לשכוח את פרק הבכורה, שפתח את חגיגת הקומדיה הארוכה. אילן, קובי ועודד, עברו מנתניה לתל אביב כדי לנסות שם את מזלם כלהקה וגם הם התקשו להסתגל לחייהם החדשים, כולל אילן שלקח לו זמן להתרגל לגור עם עודד וקובי, שבהתחלה היו שותפים לא קלים במובן המצחיק של המילה. המעבר לא עזר לרומם את הקריירה של חברי "הפיג'מות", אבל לפחות הם רכשו חברים כמו אלונה, נתן בן הדוד של אילן, ימית, דנה ולמדו להכיל ולהתחבר גם לגרי, שלא היה סבלני אליהם. לסיכום, התחלה של סיטקום בלתי נשכח! 

© מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים
תגובות