הדמויות שיש להן שמות של ארבעת המינים. מתוך זיגי (טין ניק, HOT), מתוך "כפולה" (KIDZ), עדן נינוה ארביב (באדיבות yes), ורד אדיר

הדמויות שיש להן שמות של ארבעת המינים

לכבוד חג הסוכות - קבלו ארבע דמויות שיש להן את אותם השמות שיש למסורת החג - ארבעת המינים • מי זאת הדס ומי הלולב שלנו? קבלו!

אחד המנהגים הבולטים של חג הסוכות הוא ארבעת המינים (אתרוג, לולב, הדס וערבה). לכבוד החג אספנו עבורכם כמה דמויות מעולם הטלוויזיה ששמן מתקשר לארבעת המינים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אתרוג - "כפולה" 

בסדרה, שנכתבה בהשראת חייה של נועה קירל, לא היו חסרות דמויות מעניינות כמו: ירדן, גאיה, בן, שחר והאקסית הקריפית שלו, אתרוג. אם איכשהו לא צפיתם בסדרה נספר כי אתרוג (ספיר בן רובי) הייתה אחת הדמויות הכי קנאיות שפגשנו על המסך, מאוד רכושנית, דרמטית ונחושה לסכסך בין שחר לליבי עומר. אתרוג עשתה עוד כמה מעשים בלתי נסלחים, אבל בתכל׳ס? הוסיפה עניין לעלילה!

רב''ט ערבה פינקל זהבי - "המפקדת" 

אחת מהדמויות שליוו את עונת הבכורה של "המפקדת" הייתה רב''ט ערבה, שהייתה אחראית על צוות 1 הבעייתי שלא לקח אותה ברצינות ואף הייתה במצוקה רצינית. אומנם את ערבה ראינו רק למשך עונה אחת, אבל לגמרי הספיקה להיכנס לנו ללב. שמישהו ידאג לקאמבק שלה ולסוף טוב איתה!

לולב: דקל לביא - "כדברא" 

אומנם לא מדובר בשם לולב, אבל היי! לולב הוא ענף של עץ הדקל ולכן, בחרנו בדקל לביא מסדרת הפנטזיה "כדברא". הסדרה המרתקת, הביאה איתה מספר דמויות שאי אפשר לשכוח עד היום, ביניהן דקל הקיבוצניק, שהיה בזוגיות מורכבת עם קירקי (במציאות ובסדרה, זוכרים?). דקל הוא בן למשפחה שנלחמה בעל טבעיים - מה שיצר בלאגן שלם בכל היחסים. עשינו לעצמנו חשק לבינג׳!

הדס נחמה - "זיגי" 

בעונה הראשונה של "זיגי", הכרנו את הדס (אילנית לוי), אמו המאמצת של סיוון (קווין רובין). אחרי שתי עונות בהן לא השתתפה, חזרה לעונה החמישית, כאמה המאמצת של לולו (יסמין עומרי). סיוון למשל, היה מאוד חשוב להדס ודאגה לו ממש כשברח מהבית, עד כדי כך שפעם אחת גם התעצבנה עליו והענישה אותו, כי נעלם לה ולאביעד מבלי שידעו. באופן כללי, הדס דמות טובת לב, אמהית ומלאה בנשמה.

תגובות