סורי כפרות! פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס. פרוגי, משה נחומוביץ׳

סורי כפרות! פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס

ממאיה קיי ועד אוזונה: ערב יום הכיפורים הוא זמן מעולה גם עבורנו לעשות חשבון נפש. גם השנה הקדשנו את היום כדי לבקש סליחה ולפתוח דף חדש עם הסלבס. סולחים לנו?

כמיטב המסורת השנתית, גם הפעם החלטנו לנצל את יום כיפור כדי לבקש סליחה ומחילה מכל אותם סלבס (והמעריצים) שהטרפנו במשך השנה. סליחה שצחקנו, פגענו, חתמנו ביקורות שליליות על פרויקטים שלכם, עשינו כותרות מפוצצות בעזרתכם, עשינו מנחוס ובאופן כללי לא עזבנו אתכם לשנייה. אבל כמו בכל שנה, יש מספר כוכבים שאנחנו חייבים להם התנצלות קצת יותר אישית...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מודחי האח - נא להתראיין בהתאם!

סליחה ממודחי העונה החולפת של "האח הגדול", שבכל ראיון הדחה לא הספיק לנו להתמקד בכם והיינו חייבים לשאול כל אחד ואחת מכם על סתיו קצין. זה פשוט התבקש ולכולם היה קשר אליה בצורה כזו או אחרת. אנו בטוחים ש(חלקכם), תדעו לשמור על אור הזרקורים מופנה אליכם בחיים שמחוץ לבית...

לאלי אספוסיטו - תמיד על המלאכים...

איך אנחנו אוהבים שלאלי אספוסיטו מגיעה לישראל, ואיך אנחנו אוהבים לראיין אותה לקראת בכל פעם מחדש! ובכל זאת, בכל פעם מחדש, כאילו לא עבר יותר מעשור וכאילו היא לא עשתה שלל פרויקטים וקריירה מוזיקלית מוצלחת מאז, אנחנו מעלים בצורה כלשהי את נושא "כמעט מלאכים". הפעם בחרנו לשאול אותה על איחוד פוטנציאלי עתידי, בעקבות גל של נוסטלגיה סביב הסדרה בטיקטוק. היא לא שללה באופן עקרוני אבל לא ראתה את זה קורה כרגע. לאלי, אנחנו מבטיחים לנסות בפעם הבאה להשאיר את הנושא מאחור, אבל תביני אותנו!

מאיה קיי וטל מורד - ריב מול המצלמות שלנו

נכון, מאיה וטל ידעו לא מעט עליות ומורדות, בין אם זה בהישרדות ובין אם בדיווחים במדורי הרכילות, אבל אנחנו גרמנו לויכוחון קליל ביותר בין השניים כשהבאנו אותם למשרדים שלנו לצילומים מיוחדים. עשינו לזוג שאלון זוגי ו... בואו נגיד שלא כל התשובות הועילו לאווירה... אז אומנם אין לנו קשר לפרידה המדווחת, אבל בכל זאת סליחה!

ניקול פודבלני - התאומה שלא הייתה 

קצת אחרי יום כיפור הקודם, הכרזנו כאן על ליהוקה של ניקול פודבלני בתור התאומה של אנה זק ב"לעוף על אנה". אלא שהתגובות לפוסט הפרסום החלו לזרום וכולם תהו מה פשר הדמיון בין השתיים? וכי ניקול היא ממש לא תאומה של זק. באופן מקרי (או שלא), קצת אחרי הפוסט הוחלט על שינוי קליל בתפקידה של ניקול, ובמקום אחותה התאומה בתסריט - היא הפכה לאחותה הקטנה שהוקפצה כיתה... ניקול, סליחה אם גרמנו לתגובות להלחיץ אותך או את ההפקה, אבל בעינינו היית ליהוק מעולה לסדרה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

לא מתעצלים לבקש סליחה מכוכבי פסטיגל 2022

בשנה שעברה הליהוק לפסטיגל היה מרשים במיוחד, אבל גם היה עניין לא פשוט... תגובות ברשת ופניות שהגיעו לפרוגי ולצוות טענו כי חברי הקאסט מופיעים לעיתים בחוסר חשק ואנרגיה, רק מסמנים בריקודים ובקיצור, חלק מהקהל לא אהב את מה שהוא ראה. אנחנו לא היינו יכולים להתעלם מכמות הפניות שראינו והרמנו כתבה בנושא שעסקה בדיוק בעניין הזה, סיקור עיתונאי לגיטימי בהתחשב בשיח שהיה ברשת. אלא מה? שחברי הקאסט וההפקה לא כל כך אהבו את העניין ואפילו נפגעו מהכתוב. חשוב לציין שכשחברי המערכת שלנו הלכו לצפות במופע הם דווקא כן ראו אנרגיות, אולי אפילו מדי! בכל אופן, אנו מתנצלים אם נפגעתם מהכתוב, הכוונה הייתה להביא את השיח שרץ ברשת בגזרת הקהל ולא להעליב אתכם, אנחנו חובבי פסטיגל ידועים במיוחד!

© אורית פניני, סולן הפקות

לא יהיה יותר: סליחה על שעבדו גם עלינו

בהתרגשות שיא ובציפיית ענק: דיווחנו לכם אצלנו לראשונה ולפני כולם כי גיורא חמיצר עומל על עונת איחוד של "השמיניה" בטיקטוק. הפוסט והכתבה שלנו הפכו לדבר החם, כולם עסקו בזה ובאמת ציפו לאיחוד המפתיע של הסדרה, במיוחד לאור האיחוד שכשל לפני קרוב לעשור. אלא מה? שלא איחוד ולא גלי למדא, מסתבר שכל דרמת הטיקטוק שהובטחה לנו, הייתה ליטרלי דרמת טיקטוק. כלומר סרטונים רנדומליים, חלקם מבויימים, של "הקאסט הישן" מול "הקאסט החדש" - שעצם עלייתם והתגובות הם למעשה הדרמה שהובטחה. מבולבלים? גם אנחנו. ובכן, סליחה שנפלנו גם אנחנו קורבן למי שהחליטו לעשות משהו קצת שונה ולא לערב את התקשורת (1-0, אבל סבבה...) שדווקא יכלה לתרום לכל הסיפור, אנחנו בתמורה חשפנו ראשונים את התכנון האמיתי בכתבה שהעלתה את כל הספקולציות התמוהות בנושא (אז תיקו? 1-1?). אגב, עדיין מחכים לסליחה שלנו ממי שאחראים לפרויקט...

© אור גפן, יוסי צבקר

סליחה מאוזונה

לא רק לאלי, יש לנו עוד סליחה בינלאומית אחת שאנחנו חייבים לבקש. השנה ביקרנו בספרד כדי לראיין את אוזונה ולצפות בהופעה ענקית שלו מול כ-25 אלף איש. באותו הראיון הטרלנו לא מעט את הכוכב הפורטוריקני (לשיר "תיק קטן", "ברולטה" ועוד...) שכמעט איחר לבמה בגללנו... אבל הסליחה האמיתית היא על כך ששאלנו ורמזנו להעתקה של להיט שלו מסטטיק! כן, כן, זאת לגמרי שאלה ששאלנו, אבל לא סתם! כמה חודשים קודם סטטיק רמז בעצמו לאותה ההעתקה, אז פשוט היינו חייבים לבדוק בעצמנו! הכוכב ענה שקורה שיש דברים דומים במוזיקה שלא במכוון וללא ההעתקה, אבל מרבית מהתגובות לאותו הסרטון לא בדיוק האמינו לו. אז סליחה אוזונה, ואנחנו כבר מחכים לראיין אותך שוב! 

תגובות