פרסום ראשון: איחודים ל"גאליס" ו-"אילת" היו על הפרק ונפלו. פיני סילוק, אוהד רומנו

פרסום ראשון: איחודים ל"גאליס" ו-"אילת" היו על הפרק ונפלו

שתי סדרות נוער בולטות ששודרו על המסך והיו מוצלחות בקרב בני הנוער, היו במגעים לקראת איחוד עלילתי - אלא שלמרות הגישושים מול הגורמים וחברי הקאסט, זה לא צפוי לצאת לפועל • כל הפרטים

איחודים גדולים לסדרות אהובות זה לא משהו חדש בתעשייה, זה קרה לא מעט מעבר לים וגם בקרב הסדרות המקומיות פה. לפרוגי נודע כי בחודשים האחרונים נעשו גישושים שונים לטובת שני איחודים לשתי סדרות נוער מצליחות ששודרו על המסך בערוץ הילדים - "גאליס" ו-"אילת".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"גאליס" הייתה סדרת הדגל של ערוץ הילדים ב-HOT. היא שודרה על המסך במשך שבע עונות שזכו להיסטריה מטורפת, מרצ׳נדייז, מופעי ענק, שני סרטי קולנוע והזנקת קריירת ענקיות של שמות כמו תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל גד, נוה צור ועוד רבים וטובים. הסדרה הגיעה לסיומה בשנת 2016 - ומאז הקהל רק רצה לראות יחד את הכוכבים מתאחדים. 

© יחסי ציבור
 

סדרת להיט אחרת מאותו בית היוצר, "אילת", החליפה את "גאליס" על המסך בשנת 2018 והחלה לצבור היסטריה, לזכות את כוכביה בפרסים שונים (ביניהם גם כאן אצלנו בפרוגי) ולהפוך לדבר החם הבא. אלא שעם תחילת ההצלחה וההיסטריה, ולאחר עונה אחת בלבד, הוחלט שלא להמשיך עם הסדרה בשל חילוקי דעות מאחורי הקלעים ו-ויכוחים שונים של חברת ההפקה מול גופי השידור. הקהל מצידו היה צמא לראות המשך כלשהו, כפי שהוא ציפה וקיווה, ואכן בעבר נעשו גישושים לסרט קולנוע - אך נותרנו מאוכזבים ושום המשך לא קרה.

 

אומנם היו איחודים לשתי הסדרות בתקופת הקורונה - אך לא בפן העלילתי אלא כשיחת זום ענקית בין חברי הקאסט.

 
 

כעת, מקורות וגורמים יודעי דבר סיפרו לפרוגי כי בחודשים האחרונים, ומתחת לרדאר, נעשו גישושים שונים מול חברי הקאסט וההפקות של שתי הסדרות לטובת שני איחודים לשני הלהיטים המדוברים. כל האופציות עמדו על הפרק, אך גורמים ידעו לספר כי המהלך היה אמור לכלול פרק איחוד אחד לכל אחת מהסדרות הללו.

"לפני כמה חודשים עשו בדיקה אם השחקנים ירצו", שיתפה אתמול השחקנית שירן סנדל שגילמה את יולי ב"גאליס" בחשבון האינסטגרם שלה, "אני לא יודעת מה השאר ענו, אני אמרתי שתמיד אשמח לחזור למקום בו התחלתי".

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים | צילום מהאינסטגרם של שירן סנדל

עוד נודע כי למרות רצון הקהל, במקביל לכל הפניות שנעשו מאחורי הקלעים, ובנוסף לעובדה שלא כל גומרים בהפקות ובקאסטים יכלו או רצו לקחת חלק - שני האיחודים לא צפויים להתממש, נכון לרגע כתיבת שורות אלו.

בערוץ הילדים אישרו שהנושא אכן נבחן

תגובות