אני לא כזאת דרמטית: הדמויות שהתנהגו כמו דרמה קווין. צילום מסך מתוך "גאליס" (ערוץ הילדים), "כפולה" (yes), "זיגי" (טין ניק, HOT)

אני לא כזאת דרמטית: הדמויות שהתנהגו כמו דרמה קווין

כל סדרה צריכה דמות דרמטית, שאוהבת לייצר דרמות משטויות ועל הדרך, הופכת לנו את הבטן מצחוק. קבלו את מצעד הדרמה קווינז הבלתי נשכחות שנצפו על מסך הטלוויזיה, שאף סדרה לא הייתה שלמה בלעדיהן

בכל סדרה שמכבדת את עצמה, בין אם מדובר בדרמה או קומדיה, ישנן דמויות שלעתים קרובות נוטות לקחת ללב דברים שוליים, להילחץ מכל דבר קטן ופשוט עושות פיל מזבוב. אז אלו הדמויות הדרמטיות שלעולם לא נשכח!  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יהלי שלו - "כאן גרים בכיף"

הבן הצעיר של משפחת שלו אולי לא היה בלגניסט כמו האחים שלו עומרי ודניאל, אבל את הבאלגן הוא יצר כשהיה מייצר דרמות בשניות. יהלי תמיד הלשין על עומרי ודניאל רק אם אמרו לו מילה לא במקום, התייחס לכל שיעורי הבית שלו כביכול מדובר בפרויקט חייו ונלחץ מסיפורים מפחידים שיאיר סיפר לו, אפילו שידע שהם לא אמיתיים. 

למרות שהדרמטיות של יהלי לפעמים הציקה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיה ילד חמוד, רגיש וגם יודע להצחיק. הדמות הדרמטית הזו בהחלט נכנסה לנו ללב ותמיד תהיה מהדמויות האהובות עלינו בטלוויזיה.  

תמוז ארזי - "זיגי"

תמוז מוכרת כדמות שיודעת לשיר יפה, ובו זמנית לוקחת ללב כל דבר קטן ומתייחסת ברצינות מדי לכל שטות. לדוגמא, היא יצאה מדעתה כשמיקי העלתה באינסטגרם פוסט מצחיק על שמה, נכנסה לסרטים כשחשבה שבר מתחילה עם ניב והתעצבנה, כשגילתה שמיקי גנבה את הפחזניות שהכינה לניב, אחרי שחשדה בכל אחד מחבריה וחקרה אותם. 

בכל אחת מהדרמות של תמוז - עבור הצופה זו תמיד הייתה קומדיה ראויה. הבעות הפנים שלה כשנלחצה הצחיקו אותנו, ולכן קשה היה להתייחס ברצינות לתגובותיה הדרמטיות. לצד כל הדרמה, השירה של תמוז, אותה גילמה שיר זוארץ המוכשרת שהביאה איתה למסך את הביצועים הווקאלים המרשימים שלה.  

הוגו - "גאליס" 

הגאון של מחנה הקיץ  הסתובב עם חיוך מאוזן לאוזן, אך לא מעט נכנס להיסטריה מסיבות מאוד מצחיקות. הוגו נהג להגיב לסיטואציות בדרמטיות, כמו לדוגמה כשנכנס לבקתה ויצא ממנה מבוהל כשראה שיונתן חזר, כאשר נלחץ כשחשב שבחרו בו להיות המדריך החדש של המחנה וכשדחף את אדם, כדי להגן עליו מפרפר שנכנס לבקתה וחשב שזה פרפר ארסי. 

הדרמטיות של הוגו הצליחה להכניס מצב רוח טוב כמעט בכל פרק. אי אפשר שלא לצחוק מהתגובות ההיסטריות ומלאות החיים שלו - שהפכו את הוגו לדמות בלתי נשכחת!

-הוגו חושב שבחרו בו להיות המדריך החדש של המחנה: 1:16-1:30-

 

דניאל הבת - "צפוף"

אחת מהדמויות המצחיקות ביותר של "צפוף" היא דניאל הבת. במבט ראשון היא נראיח די רגועה, אבל לפעמים יכלה להיות ממש דרמה קווין. אם למשל היה יום שבו לא קיבלה לייק באינסטגרם היא נכנסה לפאניקה, נתקפה קנאה כשבן זוגה רוי התחבר עם אחיה אורי והתנתקה לחלוטין מהטלפון לכמה שעות, לאחר שמיקי כתב עליה את הספר ״הקופה אפי שרק רצתה סלפי". 

דניאל אומנם הייתה דרמטית בצורה מוגזמת , אבל בסך הכל היא הייתה דמות קלילה, עם המון הומור ומאוד חיננית. הדרמטיות של דניאל לא הצליחה לגבור על שמחת החיים שלה, שחיברה אותנו לדמות כבר מתחילת הסדרה. 

-דניאל מתעצבנת מהספר שמיקי כתב עליה: 2:23-2:28-

 

טלי רוזנר - "רמזור"

הסיטקום הקורע מצחוק, הביא לחיינו לא מעט דמויות מצחיקות ביניהן טלי, שהכינוי לבעלה אמיר, "מירי" לא יוצא לנו מהראש עד היום.  טלי היא דמות חייכנית, שהמומחיות הראשית שלה הייתה לעשות סרטים, לדוגמא, כשהתעצבנה על אמיר כשלא זכר מה הגלידה האהובה עליה וכשרצתה להתחיל מחדש את יום ההולדת לירדנה, כדי לשחזר תמונות שנמחקו מהמצלמה שנפלה למים. 

אבל ככל שטלי הייתה יותר דרמטית  - ככה אנחנו יותר התגלגלנו מצחוק. אין ספק שהדמות טלי הייתה גורם מרכזי בצפייה המהנה ב"רמזור" ודמות עשירה בכריזמה כמו שלה, ממש לא נוכל לשכוח. 

© מתוך הסדרה "רמזור", קשת 12

גאיה סבן - "כפולה" 

הזמרת והיריבה של נועה קירל בסדרה, הייתה דמות מלאה בביטחון עצמי והחזיקה מעצמה כמגה סטארית. למרות הכל, זה לא מנע ממנה להילחץ ממצבים שטותיים, כמו למשל כשנתקעה עם נועה במעלית כאילו נתקעה לנצח וכשחששה שהילדה הכוכבת מפל דהרי תצליח יותר ממנה ותחסל לה את הקריירה. 

התגובות הדרמטיות של גאיה היו הפכו אותה לדמות אייקונית, לא תמיד קלה לצפייה אבל תמיד שובת לב. אין ספק שזו דמות שתיזכר לדורות!

 

איה צור - "לבד בבית"

כשהטלפון מחליק באמבטיה זה ממש לא נעים, אבל בשביל איה צור זה כבר סוף עולם כי כשזה קרה לה, העצבים שלה הגיעו לשיאם. גם כשאחד הגולשים ב-'טיקטוק' עשה לאיה דיסלייק, היא נכנסה להיסטריה ענקית, עד כדי כך שהלכה עד לבית של אותו הגולש כדי להבין למה הוא עשה את זה. באופן כללי, הרשתות החברתיות הם אחד הדברים הכי חשובים לה, הם כל עולמה ואם משהו אחד לא הולך לה שם, היא מייצרת ים של סצנות. 

איה בהחלט אחת הדמויות הדרמטיות ביותר שנצפו על המסך. דמות שמחה, קלילה, שטותניקית וגם פלפלית. לא היה רגע אחד שבו לא גרמה לנו להתפקע מצחוק. האופי הדרמטי המוגזם מעלה את רמת הקומיות של איה ובלי אופק בן מאיר שמגלמת את הדמות, קשה לדעת אם זה היה קורה.

-איה נכנסת להיסטריה, כשהטלפון שלה מחליק באמבטיה: 5:25-6:32-

 

 

תגובות