רואים פעמיים: הסדרות שיש בהן כפילים. מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים, רן מנדלסון

רואים פעמיים: הסדרות שיש בהן כפילים

מהכפיל של ניני ב"השמיניה" ועד לכפיל של יונתן בסרט של "גאליס": לכבוד סיום שבוע הכפילים, אספנו עבורכם רשימת כפילים מהסדרות שהצליחו לבלבל אותנו!

כמו בכל שנה: מציינים בתחילת פברואר את "שבוע הדופלגנגר" שבו, בדרך כלל, אנשים נהגו להחליף את תמונת הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות, לאישיות מפורסמת שדומה להם. בעולם הסדרות, נתקלנו בלא מעט דמויות זהות בלי קשר ביניהם, עם אישיות שונה לחלוטין, אבל במראה הם פשוט העתק-הדבק. קבלו אותן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ניני דביר - דניאל האריס | "השמיניה" 

ניני ודניאל הם אומנם שני אנשים שונים לגמרי באופי ובמראה, אבל חכו! יש הסבר לסיבה שהם ברשימה. כזכור, בעונה השלישית של הסדרה, דניאל והנבל יוליוס ברגר חטפו את ניני, כדי לשאוב ממנו גלי למדא ולהשתיל בו את גן "הקריפטון" במטרה להשיג את מבוקשו. יוליוס עשה לדניאל ניתוח שינוי פנים, על מנת שיראה כמו ניני ומפליל אותו לא מעט... שמחנו שבסופו של דבר, ניני האמיתי הצליח לעוות את פניו של דניאל ומנע ממנו להרוס חיים של אנשים נוספים.

© מתוך השמיניה, טדי, ערוץ הילדים, HOT

סאן גוקו-גוקו בלאק  | "דרגון בול סופר"

בזמן שאנחנו מצפים לפרקים החדשים של האנימה הכובשת, נחזור אחורה לרגע שהכניס אותנו להלם, והוא הפרק שבו גילינו על גוקו נוסף מציר זמן אחר, אבל הוא למעשה דמות רעה. גוקו בלאק, הוא בעצם חניך של נבל בשם זאמאס מיקום מספר 10, שהחליף את גופו בגוף של גוקו מציר זמן אחר, במטרה להשמיד את כל בני התמותה והאלים. לא יכולנו לסבול את גוקו בלאק, אבל היה מאוד מעניין לצפות בקרב בינו לבין גוקו המקורי ולראות, של מי "הקמיאהמיאה" חזק יותר.

שמש וששי-נחום וששון  | "שמש"

"שמש", ללא ספק הצליחה לספק את הסחורה עם פרקים מצחיקים במיוחד. ביניהם, נמצא הפרק שבו ששי (זבולון מושיאשווילי ז"ל) ושמש (צביקה הדר) קיבלו כרטיסי טיסה לקטאר, אלא שהכרטיסים לא יועדו להם, אלא לכפיליהם, נחום וששון, סוחרי נשק ישראלים. שגריר בטיסטד הדרומית, היה אמור לקבל לידיו מנחום וששון בוועידה כלכלית בקטאר, פצצת אטום שתשוגר לבטיסטד הצפונית. אנשי משרד החוץ שהיו אמורים להגיע לאימפרייה של שמש, ביטלו את ההגעה בגלל אותה הוועידה ולכן, שמש חשב שהם אחראים לכרטיסי הטיסה כפיצוי על הביטול, אבל ששי וששון שהיו באותו זמן בדואר, החליפו בטעות בין כרטיסי הטיסה לבין מכתב תביעה מטנצר לשמש. לנחום וששון אין שום קרבה לשמש וששי, אבל ארבעתם נראים אותו הדבר, נושאים את אותם השמות ובעיקר מפילים מהכיסא.

© מתוך שמש, טדי הפקות, קשת 12

עודד פז-עודד המזויף | "הפיג'מות" עונה 7

בכל תשע העונות של הסיטקום הקורע מצחוק, נתקלנו בפרקים עם עלילות מוזרות, במובן הקומי של המילה. כזכור, באחד הפרקים של העונה השביעית, הנשיא אובמה כביכול תכנן להגיע לארוחת צהריים ב"המבורגרי" במסגרת ביקורו בישראל, ולכן הגיעו סוכנים חשאיים אמריקאי לבדוק את המקום. כחלק ממזימה, אחד מאנשי השירות החשאי, התחזה לעודד במשך כל ההתארגנות לביקור עם המדים של "ההמבורגרי", כדי שלא יחשדו בו ובזמן הזה, עודד האמיתי היה קשור בדירה של נתן. סיפור מוזר, אבל העיקר שימית הצליחה לגלות בסוף מי הוא עודד האמיתי ומי המזויף.

יונתן מיטרני-הרמס | "גאליס: המסע לאסטרה"

מדובר באחד הסרטים שהתאהבנו בהם, בזכות העלילה המרתקת. במסגרת העלילה, יונתן הגיע בטעות לעולם מקביל לכדור הארץ ופגש באנשים, שהם בעצם הכפילים של דני, ליעם, יולי והוגו. חשבנו שרק להם יש כפילים, אבל גילינו שגם ליונתן יש כפיל ושמו הרמס, שגם הוא מיועד בעולם הזה והיה אמור לשחרר את אסטרה מפני השליט העריץ, אגיר. חבריו של הרמס, חשבו שהוא מת ולקח להם זמן להבין שהתבלבלו בבן אדם, כמו למשל הכפיל של ליעם-טורסו, שהחטיף אגרוף ליונתן, מפני שחשב שהוא הרמס הבוגד. סרט שעושה חשק לצפות בו שוב ושוב!.

 

תגובות