הורוסקופ שבועי 20-26.7: מה צפוי לכם? . צילום: shutterstock

הורוסקופ שבועי 20-26.7: מה צפוי לכם?

מה יקרה במהלך השבוע הקרוב? ההורוסקופ השבועי של פרוגי

טלה

טלאים יקרים, בין השינויים עבורכם השבוע תוכלו למצוא את שליט המזל שלכם מארס במעבר ולכן תוכלו למצוא את עצמכם השבוע מאוד יצירתיים ומתחילים לחשוב מחוץ לקופסא. בנוסף תרגישו שהכל משתנה ותצטרכו להיות מוכנים לכל תרחיש.

תחילת השבוע - אם הייתם חייבים למישהו כסף או רכוש, השבוע זה ישפיע עליכם בצורה רגשית, מכך חשוב להיות אמינים ולעמוד במילה שלכם. תחילת השבוע יהיה בשבילכם סערת רגשות של טינה, אשם, חרטה או כעס שהדחקתם  ולכן תחפשו פורקן בדברים יצרתיים כמו בכתיבה, באומנות או בהבעה עצמית ברמה כלשהי.

יום רביעי - השמש עוברת למזל אריה וסוף השבוע שלכם מלא באהבה. חשבו על הדבר שהכי מעסיק אתכם כרגע, עזבו הכל והשקיעו בו את שארית היום שלכם.

סוף שבוע - הרגש והמשפחתיות שלכם תפרוץ סוף השבוע הזה. תעשו דברים שאתם אוהבים עם אנשים שאתם אוהבים. לא ימים המתאים לסיכונים או ריגושים מיותרים. לא רק האהבה למשפחה שלכם תשפיע עליכם, אלא גם זוגיות. עכשיו זה הזמן לקבע קשרים שהתחילו, לעבוד על בניית עתיד משותף או לעשות התאמות ושינויים בקשר קיים. את הדברים שתדונו עליהם ותעשו היום תוכלו לקחת לשלב הבא בחודש אוגוסט.

שור

שוורים יקרים, צפו לשבוע עם דגשים על חיי משפחה וזוגיות, הרגלים אישיים וצפיות מהצד השני.

ראשון-שני - השבוע מתחיל עם ירח במזל שלכם כלומר יהיו אירועים לא צפויים. בנוסף, בראשון הקארמה תכה בכם. גם הזוגיות תקח חלק משמעותי בתחילת השבוע, תקופה ארוכה בה עניין הזוגיות מדשדש בחייכם או אולי החלטה וצעד משמעותי יחד עם פרטנר קיים.

אמצע השבוע - הירח בבית הכספים, הרכוש, הגוף שלכם והדאגות הכלכליות חוזרות לכותרות. מעבר אוראנוס לנסיגה בתחילת השבוע הכינה את הקרקע ואילו עכשיו זה זמן טוב לבדוק באיזה פעילויות, הוצאות והרגלים תוכלו לחסוך ולוותר. 

סוף השבוע - זה הזמן בו הלב עוקב אחר הראש. מארס נכנס למזל היורד שלכם ולזוגיות, אתם עושים החלטות ומגלים נחישות להשקיע בקשרים שלכם או ביצירתם. נוסף לזאת, יום שבת הוא זמן של חיבור לשורשים ומשפחתיות. אתם מתחברים למשהו עמוק ומעדפים את הרצון על פני היגיון.

תאומים

תאומים יקרים, לא מעט סידורים, ריצות, נסיעות, פגישות ובלגן כללי עבורכם השבוע בגלל שאתם מנסים להגשים את עצמכם מבלי מחשבה כספית. שליט המזל שלכם מרקורי נמצא בשלב המהיר של תנועתו והוא עושה זאת מתוך מזל סרטן היוזם. אתם מארגנים את חייכם מחדש עכשיו ויוזמים מהלכים על מנת לשפר את מצבכם. 

תחילת השבוע - בחצי שנה האחרונה החלטתם ללכת עד הסוף ולא לוותר על "החיים הטובים", השבוע תופעות הלוואי של העניין ישפעו עליכם ולכן חשוב לבדוק את ההשפעות לפני שישפיעו עליכם. בנוסף בתחילת השבוע תתעסקו במעגל הקרוב אליכם, אם נתתם עד עכשיו לחוג מצומצם של אנשים לתת את הטון בנוגע לתפיסת העולם שלכם, השבוע זה ישתנה ותתחילו לחשוב אחרת.

אמצע השבוע - השמש עוברת למזל אריה והירח במזל שלכם. מרכז השבוע שלכם יעסוק בכושר ועשיית החלטות.  זה הזמן בו אתם חריפים ומפוקסים לכל דבר שהחיים מציעים לכם.

סוף השבוע - ענייני כספים מעסיקים אתכם בסופ"ש. תצטרכו לחשוב על דרכים מקוריות או שונות על מנת להוציא את התוכניות שלכם לפועל. מזל עקרב נכנס לבית הסידורים שלכם ומחליט לעזור לכם, אבל זה אומר שתצטרכו לשים לב לכל הפרטים הקטנים בדרך.

סרטן

סרטנים יקרים, השבוע אתם מרגישים שאתם מקבלים אישור לעשות הכל. לאחר תקופת הכנה לא קצרה בה בחנתם את כוחכם וניסיתם לעשות את הדברים בדרכים שונות אתם מרגישים שאתם מוכנים לצאת החוצה. 

תחילת השבוע - שבתאי המסמל בין השאר את בני הזוג שלכם חוזר ממקום אליו נסע לבלות, בתמורה מביאים משהו חדש לקשר וצפייה להרפתקאות. השבוע תחשבו מספר פעמים על אותם הדברים שאתם עושים פעם אחר פעם אחר פעם. אוראנוס מסמל חשיבה עצמאית של מחוץ לקופסא וזו גם ההזדמנות שלכם לקחת סיכונים.

אמצע השבוע - השמש עוזבת את המזל שלכם ונכנסת למזל אריה ולבית הכספים והפיננסים שלכם. נצלו את האור ואת שמחת החיים שעוטפת אתכם כרגע גם כדי להתקדם בכל מה שצופה לכם העתיד.

סוף השבוע - הירח במזל שלכם ואתם מוכנים רגשית לראות אנשים, לדבר, לספר, להצחיק, לשמח, לנצל את הסופ"ש באופן חיובי. תנצלו את סוף השבוע לספורט כדי ליצור לכם סופ"ש אתגרי, ספורטיבי, של כיבוש פסגות ושבירת גבולות. למקומות, היכון, צא.

אריה

אריות יקרים, מזל טוב, תקופת ימי ההולדת נמצאת בפתח  ועניינים משתפרים עבורכם. השבוע ענייני משפחה והתחלות חדשות בפן האישי ירכיבו לכם את הפסיפס השבועי.

תחילת השבוע - בזמן זה תתרתמו לעזור בחזית הביתית או המשפחתית. שבתאי חוזר מנסיגה בבית המשפחה והבית הפיזי שלכם. מעבר אוראנוס לנסיגה מסמל הפתעות וידיעות כגון ידידים או קרובים החוזרים מחו"ל, ידיעות חשובות לחזרה ללימודים או קבלה למקום שציפתם זמן רב.

אמצע השבוע - השמש תעבור למזל שלכם ותעביר אתכם כמו במכונת זמן לתקופה בה אתם במרכז הבמה. יום ההולדת השנה יהיה יוצא דופן ושמח. יופיטר שכרגע נכנס למזל שלכם מראה שתוכניות גדולות רק יוכלו לפעול לטובתכם הפעם.

סוף השבוע - עייפות מצטברת תופסת אתכם במצב רוח בינוני. תעבירו את הזמן שלכם עם משפחה, חברים או במקום שיש בו הכי פחות שיפוט. מולד ירח במזל שלכם מספר שיש למה לצפות בשבוע הבא גם כן.

בתולה

בתולות יקרות, הגוף שלכם והנפש שניהם זקוקים למנוחה. לאחר תקופה ארוכה בה נתתם הרבה מעצמכם (הרבה יותר מדי יש שיגידו) אתם חוזרים לזמן בו אתם מבקשים דברים פשוטים וברורים לעצמכם.

תחילת שבוע - כוכב שבתאי חוזר מנסיגה, דבר הנעשה בבית הסידורים, הנסיעות והסביבה הקרובה שלכם. ירח בבית המסעות והחוויות רומז לנו על נסיעה קצרה או טיול בעיר בתחילת השבוע. אוראנוס פונה לנסיגה בבית האינטימיות ויתכן שעכשיו יתגלו חילוקי דעות עם שותפים, בני זוג או אנשים אחרים איתם אתם גרים וחולקים.

מרכז שבוע -  השמש עוברת לבית העולם הפנימי שלכם, המנוחה והעייפות. הגיע הזמן לחשוב על איך אתם משיגים מזון לנשמה בנוסף למזון לגוף. 

סוף שבוע - הכוכב שלכם מרקורי בהיבטים לשבתאי ואוראנוס מעורר בכם מחשבות על מעבר בית ספר או נסיעה אפשרית או שינוי אחר אותו תרצו לעשות. אחרי חצי שנה יהיה לכם מרווח לנשימה. מולד ירח בבית עולמכם הפנימי, המנוחה והעייפות נותן רעיונות בדבר איך תוכלו לטעון את המצברים.

מאזניים

מאזניים יקרים, התמודדויות במישור הכלכלי והרגשי בתחילת השבוע. שחרור לחץ או לקחת הפסקה באמצע שבוע, ועניינים שבאים על פתרונם בסופו.

יום ראשון - שבתאי אל העבודה, האחריות והקארמה חוזר מנסיגה בבית הכספים והגוף שלכם. הזדמנויות מעניינות בתחומי קריירה, כושר ותזונה.

יום שני - אוראנוס עובר לנסיגה בבית הזוגיות, היחסים, החוזים וההסכמים שלכם. תוכלו לצפות לפגישות מפתיעות עם אנשים שמזמן לא ראיתם ולתוכניות שלא יוצאות לפועל. אל תסמכו על דבר ביום זה אבל יכולים להיות כמה צירופי מקרים מעניינים גם כן.

יום רביעי - השמש עוברת למזל אריה ולבית ההכנסות מקריירה והאנשים שמאמינים בכם. הזדמנויות קריירה מגיעות אליכם באופן טבעי עכשיו וגם אם עבודה במובן המסורתי זה לא הקלף שלכם עכשיו זה זמן טוב להרחיב את תחומי העיסוק ולהיכנס לשותפויות ופרויקטים שונים.

יום חמישי - קצת שקט וכיף בשבוע די לחוץ בסה"כ. תוכניות לזמן פנאי? זו היא המשבצת.

יום שבת - מארס עוזב את המזל שלכם לאחר תקופה ארוכה בת חצי שנה ועובר למזל עקרב ולבית הכספים והגוף שלכם. זה רק מחזק את המיקוד בענייני עבודה וקריירה בחודש הקרוב. נוסף לכל, מולד ירח בבית החברים והקבוצות מזכיר לכם שאתם פועלים באופן מיטבי במסגרת שותפויות וקבוצות.

עקרב

עקרבים יקרים, אתם מגיעים לנחלה הטובה בסוף השבוע ובדרך מטרות החיים שלכם עוברים שינוי. שבוע בו שליט המזל שלכם מארס חוזר הביתה, והכוכבים שנכנסו לאריה גורמים למוניטין שלכם לגדול אצלכם. 

ניתן להצביע על השבוע הקרוב כשבוע בו קורה שינוי משמעותי בחייכם. שינוי זה יכול להתפרש כאור בקצה מנהרה של אי וודאות ושעמום. לאחר תקופה ארוכה בה ישבתם על הגדר או לא הצלחתם למצוא סיבה באמת טובה לקום מהמיטה בבוקר, דברים מתחילים להתבהר.

תחילת שבוע - זהו הזמן למנוחה וטעינת כוחות. קחו חופש מהתעסקיות שלכם ואל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. שימו לב בעיקר למעבר שבתאי מנסיגה לתנועה קדימה במזל שלכם ביום ראשון, זהו סימן שאת חצי השנה הקרובה אתם תעבירו בלעשות הרבה דברים בלי לשבת רגע בחיבוק ידיים.

אמצע שבוע - משמעותי לא פחות הוא מעבר השמש למזל אריה  ולכן  אור חייכם עובר מתחומים של ידע, טיולים או מחשבות ודיונים לתחומים של עשייה ופעולה. סוף סוף תוכלו 'ללכלך את הידיים'.

סוף שבוע - אי אפשר שלא לציין את מעבר מארס בחזרה למזל הביתי שלו, מזל עקרב. מדובר כאן על מחזור חדש בן שנתיים עבורכם שבגללו אתם מתברכים בהרבה רוח נעורים והתלהבות כדי להתחיל את הדרך.

קשת

קשתים יקרים, אתם עושים חשבון נפש קטן השבוע ובוחנים את מערכת הערכים שלכם. יכול להיות שתצאו מזה עם תחושת מטרה מחודשת ויעדים חדשים ויכול להיות שלא אבל בכל מקרה זה יכלול הרבה חושבים.

תחילת השבוע - שבתאי חוזר מנסיגה בבית העולם הפנימי והרוחניות שלכם. יכול להיות מקביל לתקופה של בלבול, איבוד אוריינטציה או מציאות המתנגשת עם תפיסות ודעות קודמות. תראו ותספגו בלי למהר להחליט, לפחות בינתיים. אוראנוס יוצא לנסיגה בבית הבילויים, הכיף והיצירתיות. אתם נכנסים לתקופה בה יש לכם פחות זמן להנאות ותחביבים.

אמצע השבוע - הכוכב שלכם יופיטר נמצא בעמדה ייחודית בשמיים בה אין הוא יוצר זוויות עם חבריו הכוכבים, זה הזמן להתבודד וללכת לחפש מה אתם בעצם רוצים לעתיד, אבל זה לא מתאפשר לכם ולכן המחשבות והפעיליות שלכם מתערבבות.

סוף השבוע - מארס עוזב את בית החברים וההשתתפות בחברה ונכנס לבית הרוחניות והעולם הפנימי. אתם נמצאים לפני תקופה של פעילות רבתי אבל בשלב זה אתם צריכים לאזור כוחות ולנוח.

גדי

גדיים יקרים, ההרגשה היא שמעט מיציתם את הסביבה החברתית הנוכחית שלכם ואת הקליקות בלימודים. הזמן קרב בו תבקשו לבלות זמן רב יותר בחיק בני המשפחה, האנשים הקרובים, ואלה שנמצאים בעדיפות מספר אחת שלכם מבחינה רגשית. ככל הנראה שופינג, מכירה וכסף היו משמעותיים השבוע. אבל תארגנו וחשבו נכון, אנו בטוחים שתעשו חושבים ותגיעו להחלטה הנבונה.

תחילת השבוע - זמן לעשות חושבים ולקבל החלטות.

אמצע השבוע - בגדר זמן צף. אתם נתקעים עם הרבה זמן על הידיים וללא ידיעה ברורה בדבר מה תרצו לעשות.

סוף השבוע - זמן טוב לבלות עם חברים וגם להיסגר בניכם לבין עצמכם בדבר בו ראוי להשקיע. חשוב גם לציין את מעבר מארס למזל עקרב ביום שבת. המעבר מסמל עבורכם את סיומו של פרויקט גדול ולכן עכשיו יש לכם זמן להנאות.

דלי

דליים יקרים, השבוע הנושא המקצועי תעסוקתי יעסיק אתכם לא מעט. אתם חוזרים למשהו שדומה לשגרה ולכן חייבים להתכונן, לברר ולשאול. הזוגיות גם כן חוזרת לשחק תפקיד, תפקיד מכריע הכוונה. מאורות השמיים במעברים אישיים חשובים הופכים את נושא ה-ביחד לדבר שיאיר לכם את השבוע.

יום ראשון - הכוכב שלכם שבתאי חוזר מנסיגה לאחר חמש חודשים ואתם נאלצים לחזור לתלם. בין אם העברתם את הזמן האחרון בחופשה, בלימודים או בדרך לא שגרתית אחרת הכיף לא יכול להימשך לנצח.

יום שני - כוכב אוראנוס המקושר למזל שלכם גם כן עובר לנסיגה יום אחרי מעבר שבתאי. עכשיו זה הזמן לנצל את הקשרים שלכם, את המידע שברשותכם ולבקש את עזרת המשפחה. כל זה משום שהמעבר מתרחש בבית הקרובים והתקשורת.

יום רביעי - השמש עוברת למזל היורד ודברים משמעותיים קורים היום. לא משנה מה תעשו ביום זה, נסו לעשותו באווירה חיובית או עם חיוך על השפתיים, זה יעזור לכם להשיג את שלכם וליצור את הרושם המתאים. ענייני זוגיות הם נושא חם גם כן, גם כאן האופטימיות תעזור.

סוף שבוע - אתם זקוקים לחוות דעת אחרונה לפני שאתם עושים החלטה חשובה כזו או אחרת. עשו את הטלפונים האחרונים בדרך להחלטה הנכונה. בנוסף, תעדיפו מפגשים אינטימיים ורומנטיים על פני מפגשים עם חברים.

דגים

דגים יקרים, אתם נתקעים השבוע עם מטלות ביתיות מעצבנות, חולמים על טיסות לחו"ל ושומעים את הדברים שרציתם לשמוע מפי האנשים הנכונים. מבחינה אסטרולוגית הקיץ הזה מוכיח את עצמו כמאכזב בכמה רמות. יופיטר, שעבר כבר לבית המטלות, החובות, האחריות והעבודה אצלכם, שולח סימנים בנוגע לדברים שכן עובדים בשגרה שלכם וגם בנוגע לדברים שלא עובדים בה. מעצבן אבל השינויים רק מחכים שתעשו אותם, אם כי ברמה הפילוסופית הדבר היחיד היציב בחיים הוא שינוי ולכן זה רק טבעי.

תחילת שבוע - חזרת שבתאי מנסיגה ביום ראשון יכולה לסמן חזרה למסגרת של לימודים, הזדמנות שנייה לנסיעה לחו"ל או התעוררות רוחנית קטנה. מעבר שמתרחש בבית הכספים שלכם ומחזק את הצורך למצוא מקור פרנסה יציב במידה ואתם עדיין מחפשים. אוראנוס מביא מזל בעוד הוא נמצא בתנועה קדימה אך בעת נסיגה עדיף לכם לסמוך על עצמכם.

יום רביעי - מעבר השמש למזל אריה ביום רביעי מבקש מכם להפיק את המרב מהזדמנויות מוגבלות. השמש במזל שאינו רואה את המזל שלכם מוציא מכם הרבה מקוריות והומור.

יום שבת - מעבר מארס ממזל מאזניים למזל עקרב ביום שבת. לאחר תקופה ארוכה של התלבטויות והתחבטויות סביב נושאים רגשיים ובזוגיות אתם משלימים עם מצבכם ועם הבחירות שעשיתם. בחודש וחצי הקרובים תוכלו להמשיך לדאגות אחרות.

תגובות