הורוסקופ שבועי 27.7-2.8: מה צפוי לכם?.

הורוסקופ שבועי 27.7-2.8: מה צפוי לכם?

מה יקרה במהלך השבוע הקרוב? ההורוסקופ השבועי של פרוגי

טלה

טלאים יקרים, זוהי תקופה של התלבטויות, של תקיעות ושל לשבת על הגדר. רוב הדברים האלו כבר נמצאים מאחוריכם ואתם פוצחים בתקופה של עשייה ועבודה על הדבר עצמו.

תחילת השבוע: המטרה שלכם היא לגרום למשפחה ולקולגות להתגאות בכם ולא פחות חשוב, ליהנות על הדרך. עוד בתקופה זאת שליט המזל שלכם מארס בדיוק עבר למזל עקרב, גורר איתו התעסקות בתכלס, בממשי, ובחומרי. זה כולל התעסקויות כספיות, נושאי ישר.

אמצע השבוע: מארס בהיבט לכוכב הרפואה, הלימוד והאימון, מעביר לכם שעור בענווה. הנמיכו את ראשכם בפני אלו בעלי הניסיון ואל תתביישו לומר שאינכם יודעים את התשובה. כנות והתבוננות הם המנחים שלכם באמצע שבוע זה.

סוף השבוע: זוגיות עולה לכותרות ואתם מנסים להוריד את הירח, עבור בני הזוג שלכם. עשו את התוכניות אבל גם עשו מודיעין לפני שאתם ניגשים למשימה. 

שור

שוורים יקרים, שבוע של לחזור לבסיס, למשפחה או לבית ההורים. כוכבית ונוס, הקשורה למזל שלכם מככבת בשמי הלילה השבוע, יוצרת מבני זוויות עם כל הכוכבים הרחוקים 

תחילת השבוע: סביר שתקלעו לנסיבות לא פשוטות. מצבים אפשריים כוללים אי הבנות מילוליות וקשיים ביצירת תקשורת ברורה. אתם מגלים שמערך הציפיות מכם אינו עקבי עם מה שאתם מסוגלים לו או מעוניינים לעשות. זה הזמן ליישר את ההדורים בכל הנושאים האלה.

אמצע השבוע: ירח במזל אדמה שכן, מזל בתולה, מחזיר אתכם לסביבה של אנשים שחושבים ומדברים כמוכם. אתם חוזרים לקבוצת השווים במקום העבודה או עם חברים עכשיו.

סוף השבוע: זה סופ"ש עם דגש על זוגיות ועל מציאת עצמכם בתוך הזוגיות. אולי אתם מנהלים שיחה על מרחב אישי או אולי אתם מתווכחים על דברים שחשבתם שהם שלכם והתברר שהם לא. נסו להיכנס לסופ"ש הקרוב הכי פשוטים והכי נקיים. קלפו את קליפות הבצל כך שלא יישאר מקום לדמעות.

תאומים

תאומים יקרים, הכוכב שלכם מרקורי עובר מזל השבוע ואתם עוברים משלב של לספוג את החוויות ולהרגיש לשלב של לגבש דעה ולהביע את עמדותיכם ללא מורא. זה קורה ביום חמישי ועד אז יש לכם שבוע עם דגש על חיפוש, בדיקה, חקירה והגעה למסקנות עצמאיות.

תחילת השבוע: מצד אחד כל המצב נראה לכם אבסורדי ומעורר בכם גיחוך וצחוק, מצד שני אינכם יכולים שלא לראות חדשות, להביע מורת רוח, ולהיות מושפעים ממה שקורה. מצאו אדם מולו תוכלו לגבש את העמדות שלכם וכך תוכלו למצוא את עצמכם בכל זה. 

אמצע השבוע: אתם רואים פרצופים מוכרים או שומעים חברים וקרובים בטלפון. יום רביעי זהו יום בו מומלץ לא להתרחק או להיות בנתק מאנשים שאתם אוהבים. מצאו פינה שקטה להתפרק בה, אם אתם צריכים.

סוף השבוע: ירח בבית ההבעה העצמית מוציא את הליצן שבכם או את הצד הכיפי. המעבר משישי לשבת זה מה שהייתם צריכים, דווקא בגלל המצב בארץ. נסו גם למצוא מטרה ראויה לגונן עליה וצאו למסע הסברה אם צריך, אבל בכל מקרה מקדו את התודעה שלכם בדבר אחד, לפחות בחלק מהזמן.

סרטן

סרטנים יקרים, מולד ירח בבית הכספים, הרכוש והגוף, שואל אתכם שאלות בדבר אמצעי הקיום, חומריים ושאינם חומריים כאחד.

תחילת השבוע: האם אתם מרוצים ממה שיש לכם? האם יש משהו שביכולתכם לעשות על מנת להוריד את החששות ארצה ולעשות איתם משהו בונה? מולד ירח הוא התחלה חדשה וזה יכול בקלות להתקשר לתחום בו תרצו להתרחב, להוסיף ולעשות, לראשונה מזה הרבה זמן.

אמצע השבוע: הירח נמצא בבית המשפחה ומארס עבר בשבוע שעבר לבית הבילויים וההבעה העצמית שם הוא יישאר קרוב לחודשיים. לא לשכוח את הנטייה שלכם להושיט יד, לעזור ולרפא.

סוף השבוע: זה יכול להיות סופ"ש משפחתי בהחלט או משהו יותר משוחרר עם החברים, אבל בכל מקרה זה נראה שהכישרונות הרבים שלכם לא ייצאו מבוזבזים בשישי שבת הקרובים. סטנד-אפ, אומנות או סתם יכולת להשחיל מילה טובה אנו בטוחים שתמצאו לזה שימוש.

אריה

אריות יקרים, לא קל להיות מזל אריה בישראל. מצד אחד אתם נמצאים במקום הנכון, מדינה שמזל הירח שלה הוא אריה, כך שאוהבים אתכם פה ואתם אוהבים את המקום. מצד שני ימי ההולדת נופלים על 'ימי בין המצרים', זמן שנחשב קשה באופן מסורתי במחזור לוח השנה היהודי.

תחילת השבוע: כפי שהראו לנו הימים האחרונים השנה, הפור לא נפל רחוק ואנו נמצאים בעיצומה של תקופה אותה תעברו לאט וביחד, בסופו של דבר תצאו מסופקים. אתם אופטימיים באופן מפתיע.

אמצע השבוע: כך או כך, נאחל יום הולדת שמח לילידי השליש הראשון של המזל ונבקש מכם לעצור את הכל ולחגוג את יום לידתכם במקרה ויוצא הוא בימים הקרובים. וזכרו שאצל רבי נחמן מברסלב, לשמוח זה מצווה. 

סוף השבוע: אתם עסוקים בכלכלה וכספים, קניות ובזבוזים. בחמישי שישי אתם בולטים בנוף ובקשר עם בני משפחה וקרובים. בשבת תתנו עדיפות לנסיעה קצרה, ללא לינה.

בתולה

בתולות יקרות, כניסת יופיטר למזל אריה בשבועיים האחרונים הייתה אמורה לשדר לכם מסר ברור של להוריד מסך הפעילות החברתית ולהתחיל להתארגן לקראת תקופה של כניסה פנימה. דווקא בתקופה זאת, בה אש היא מנת חלקינו, אתם מוצאים את עצמכם נזקקים לדברים הקטנים כדי להחזיר את הסדר לחיים.

תחילת השבוע: בין אם במטרה להתחבא ובין אם במטרה לשכוח, הבריחה מרגישה לכם חיונית עכשיו. הצעד הבא הוא להרשות זאת לעצמכם. כניסת השליט שלכם מרקורי לבית עולמכם הפנימי ביום חמישי זה זמן טוב להתחיל.

אמצע השבוע: מארס עושה כותרות השבוע עם כניסה למזל עקרב ולבית התקשורת והסביבה הקרובה שלכם, כבר החל מיום ראשון. מארס בבית הסביבה הקרובה יכול לעורר בכם מרמור ותגובת נגד למה שקורה בחצר האחורית שלכם. חלק מהכעס הוא על זה שאנשים מאבדים את הצפון וחלק ממנו הוא על כלי התקשורת והשיח הפופולארי הנע מקיצוניות אחת לשנייה.

סוף השבוע:יופיטר ביום שישי יכול לגרום לבני הזוג שלכם או לחברים להעלות לכם את הסעיף בצורה זאת או אחרת. תספרו עד חמש לפני שאתם מגיבים וזכרו שחופש הביטוי הוא אחת מזכויות היסוד ביחסים דמוקרטיים בין בני אדם.

מאזניים

מאזניים יקרים, בשבועיים האחרונים אתם וודאי מרגישים שאתם נחים בין אזור חוסר הוודאות לאזור השוטים והעקרבים. ברמה האישית אתם מגיעים למקום בחיים בו אתם משיגים שליטה בגורלכם והחיוניות משם והלאה. השבוע מתחיל באופן לא פשוט עבורכם אבל משתפר.

תחילת השבוע: השבוע מתחיל באופן לא פשוט עבורכם אבל משתפר, ימים בוחשים וגועשים בהם אתם פוגשים אנשים, מייעצים, מתייעצים, מנחמים ומנסים לישב מחלוקות על בסיס היגיון ותועלת. מולד ירח בבית התקווה, ההשתייכות החברתית שלכם והמסגרות בהן אתם משתתפים יוצר בכם רצון למעשים טובים ועידוד האנשים סביבכם.

אמצע השבוע: ימים שקטים עם מינימום התרחשות. כדאי להנמיך ציפיות ולתת למצבי הרוח להיות. אל תילחמו בזה ואל תילחמו באנשים שמנסים להעלות לכם את הסעיף, בסופו של דבר הם הופכים זאת ליותר גרוע עבור עצמם.

סוף השבוע: הירח נכנס למזל שלכם ומחזיר לכם את הרוח למפרשים. מארס יצא ממאזניים ונכנס לעקרב בסופ"ש שעבר ועכשיו הזמן לשים את הכסף והאמונה שלכם בבחירות שיכולות לעשות אתכם ולעשות עבורכם בשארית הקיץ. ונוס בזווית לאוראנוס ושבתאי בשישי עושה חשק לפעילות כיפית ומיוחדת, אך גם כזאת שדורשת תכנון.

עקרב

עקרבים יקרים, התכוננתם והתכוננתם, התאמנתם והתאמנתם, חיכיתם בסבלנות לרגע שלכם ועכשיו זה קרוב מתמיד. כוכב מארס נכנס לשליט הלילי שלו השבוע ואתם משנסים מותניים ולוקחים את החיים ואת כל שמגיע יחד איתם.

תחילת השבוע: מולד ירח בבית הקריירה והמטרות שלכם נותן לכם סיבה חדשה שעבורה תרצו לעשות ולתת. ברמת החיבור שלכם לקולקטיב, היכולת שלכם להכיל, גישת ה'בלי בולשיט' ותחושת המטרה שלכם ההופכות אתכם לאבן שואבת עבור הסביבה שלכם.

אמצע השבוע: כדאי לקחת דברים בקלות ולהתרכז בהעשרה עצמית, חוגים ומוקדי עניין. מזל עקרב הוא מזל מים רגשי אך כזה שנשלט על יד מארס הלוחם. שילוב תכונות אלו הופכות אתכם לחולייה חשובה בסביבה שלכם כרגע.

סוף השבוע: יכולות לעלות שאלות של נאמנות לעצמכם ולרעיונות שאתם עומדים מאחוריהם. אם תתקלו בהשקפות עוינות לשלכם תצטרכו לעמוד מאחורי האמונות שלכם ולהישאר נאמנים לצווי הלב.

קשת

קשתים יקרים, שליט המזל שלכם יופיטר עבר למזל אריה והשבוע הדברים מתקרבים לנקודת רתיחה אצלכם. זה יכול להצביע על מנוחה שאתם זקוקים לה, על עיסוק בלא הגיוני, במוזר, באומנותי ובכלל בשחרור ופורקן בזמנים אלו.

תחילת השבוע: מעבר מרקורי ביום חמישי מצביע על מגמה עולה מעורבות פוליטית והתעסקויות אידיאולוגיות אליהם אתם פונים בזמן זה. יופיטר ומרקורי הם כוכבים פעילים המתעסקים בהפצת רעיונות, פיזור מידע, מהירות ונוכחות.

אמצע השבוע: מולד ירח במזל אריה בצמוד לכוכב שלכם מבשר על תחילת שבוע מלאת הבטחות מצד אנשים חשובים בחייכם - בני זוג, מעסיקים או חברים.

סוף השבוע: ירח ברום המפה שלכם ואתם עמוק בתוך העבודה, הלימודים או העיסוק העיקרי שלכם כרגע. סוף השבוע הוא זמן של סגירת קצוות. מרקורי בהיבטים לכוכב שלכם יוצר צפייה ותחושת כוננות עם פעולה אחריה. אל תתישו את עצמכם עם חששות ופחדים, תפעלו ברוגע בבוא העת.

גדי

גדיים יקרים, שבוע מגמגם עבורכם. גם לאור המצב הביטחוני וגם נוכח נסיבות אישיות.

תחילת השבוע: מולד ירח במזל אריה ובבית השינויים והמשברים מאלץ אתכם לקחת עניינים לידיים ולפעול ביתר שאת כדי להתאים את עצמכם ואת משפחתכם לנסיבות המשתנות. היום בעיקר חשוב לא לדחות דברים ולא לפחד לפעול.

אמצע השבוע: אם התעייפתם ביומיים שלפני זה סימן טוב כי עכשיו אתם יכולים לבוא בראש נקי לפעילויות האינטלקטואליות, הלימודיות או ההסברתיות שנופלת בחלקכם כרגע. יום חמישי בעיקר הוא יום בו חשוב ניסוח מדויק, בחירת מילים וטאקט כי מרקורי עובר למזל אריה בו התדמית, הצורה וההופעה חשובות.

סוף השבוע: אי של שלווה בשבוע עמוס ורציני. ונוס בהיבט לכוכב שלכם שבתאי, מכתיבה את הטון ונותנת עדיפות וקדמה לפעילויות רגועות, לחוג החברים הקרוב ול"דברים ישנים וטובים", כל אחד על פי תפיסת עולמו.

דלי

דליים יקרים, השבוע שלכם יכול להיראות כמו משפך המתנקז סביב ה'אדם החשוב בחייכם'. נוסף לזאת יום ראשון על הבוקר מתקיים מולד ירח במזל היורד שלכם, אליו מצטרף מרקורי ביום חמישי הקרוב.

תחילת השבוע: אל תופתעו אם דווקא בזמנים דחוקים אלו חוסר הביטחון שלכם יעלה או תחושו נטייה להתרחק, להפוך אדישים או להיכנס אל תוך הקונכייה. נגד נטייה טבעית זו, כדאי לעבוד עם הצד היוזם, המביע, המשתף ומחפש הפורקן באופייכם. אם אינכם מורגלים בזאת תוכלו לראות זאת כאתגר ואם אינכם רואים בזה טעם יתכן ואתם צודקים, אך תשאירו מקום לאלטרנטיבה.

אמצע השבוע: זמן של לעשות חושבים, 'לדגור על ביצים' או להתעסק בנושאים אותם אתם מחשיבים למלוכלכים ונמוכים. למשל התעסקויות של כספים, של מיניות ושל דרמה רגשית.

סוף השבועבאופן מפתיע הופך לזמן של עבודה, עמל או ספורט. או שיש נושאים בעבודה שלא סובלים דיחוי, או שלא מצאתם במהלך השבוע זמן לעסוק בתחום שחפצתם בו, או שיש משהו חשוב ביום ראשון ויש לכם רק את סוף השבוע כדי להתכונן.

דגים

דגים יקרים, משפחה ובני זוג באים אליכם בדרישות, ניירת וביורוקרטיה שפשוט לא מסתיימת בתקופה זו, ואתם בשלכם מנסים להעביר את הזמן בלי דרמה מיותרת. השבוע ממש מומלץ שתצאו לבלות.

תחילת השבוע: מתחילים את השבוע עם "צבע אפור", לשם שינוי. זה בעיקר עבודה, סידורים, נסיעות ושאר חובות ומטלות אותן תרצו לסיים. מולד ירח במזל אריה נפל אצלכם בבית התחזוקה הכללית ותצטרכו להתייחס למגבלות ולקשיים הנוכחיים, לבעיות בריאות ולזכור לאכול נכון ולהשיג לפחות שבע שעות שינה.

אמצע השבוע: זמן טוב להתעדכן מה קורה עם חברים שלא דיברתם איתם, עם קרובים רחוקים או סתם בחדשות עם הסתגרתם באיזה כוך בשבועיים האחרונים. בו זמנית אתם זקוקים לק?נטרַה מהריצות של תחילת השבוע, נצלו את הערבים לדברים או לאנשים שטוענים לכם את המצברים.

סוף השבוע: גם אם מצבי החירום סביב עברו, בסופ"ש אתם במצב חירום משל עצמכם. או ששכחתם משהו או שאולי פישלתם בדבר קטן שהרס למישהו את היום. אם זה נכון, נסו להישאר רגועים ולהפיק את המיטב מהמצב, המזל שלכם מומחה בהסתגלות לנסיבות משתנות וסיכוי טוב שמעז יצא מתוק בסופו של יום.

>> למפה אסטרולוגית מקצועית הקליקו

תגובות