הורוסקופ שבועי 3-9 באוגוסט: מה צפוי לכם?. צילום: shutterstock

הורוסקופ שבועי 3-9 באוגוסט: מה צפוי לכם?

מה יקרה במהלך השבוע הקרוב? ההורוסקופ השבועי של פרוגי

טלה

טלאים יקרים, הכוכב שלכם מאדים מארס עבר למזל עקרב לפני שבוע ואתם מתחילים להרגיש שינויים המתקשרים למקום מגורים, מקור הכנסה, אמונה רוחנית ושאר נושאי בסיס בחייכם.

תחילת השבוע: היצירתיות שלכם והאמונה העצמית יהיו המוקד העיקרי שלכם השבוע. יהיה חשוב בעיקר לתת לעצמכם צ'אנס בדברים חדשים שאתם עושים או מעוניינים לעשות.

אמצע השבוע: זמן של מעורבות פוליטית או חברתית מוגברת, אתם לא מצליחים לאטום את עצמכם למצב הרוח הכללי, וזמן טוב לחשוב מחוץ לקופסא בדבר פתרונות אפשריים ולא לחשוש להשתמש במטבע קשה.

סוף השבוע: יש לכם הרבה רעיונות, חלקם טובים, אבל החלק הבעייתי הוא להוציא מהכוח אל הפועל אז עשו מה שצריך כדי לעלות את סף הביטחון העצמי הזה. מבחינת תזמון ימים ראשון ושישי הם הזמן שלכם לנסות ולהתבלט.

שור

שוורים יקרים, חשוב לכם לשדר עניינים כרגיל עכשיו, אנחנו לא אומרים שאתם מנותקים ממה שקורה במדינה אבל על החיים האישיים שלכם אתם עדיין לא מוכנים לוותר.

תחילת השבוע: אל תרגישו חייבים או אשמים אם אין לכם יותר זמן להשתתף בחברה וקהילה. יש לכם עניינים אישיים לטפל בהם וכאלה שאינם סובלים דיחוי. רוב הסיכויים שמדובר כאן במבחנים, ענייני משפחה, סידורים כלשהם או מעברים פיזיים.

אמצע השבוע: אתם מוצאים את עצמכם בתפקיד המתווך או הכתף התומכת. בני זוג או חברים מבקשים את עזרתכם והם באמת יכולים להזדקק לה. שאלות ותהיות בדבר זוגיות. בעיקר סביב נושאים של עתיד משותף ונושאים פיננסים.

סוף השבוע: אתם נמשכים לקצוות קיצוניים עכשיו. או להתחמק מהארץ למשך הסופ"ש, טיסה של הדקה ה-90 או משהו כזה, או ללכת להפגין ולהביע את הדעה שלכם מבלי להתנצל עליה. בכל מקרה זה יוצא סופ"ש של פעולה. 

תאומים

תאומים יקרים, אם לא היה לכם מספיק מזה בשבועות האחרונים, החודש אתם מגיעים לנקודת רתיחה מכלי התקשורת והמדיה. אפליקציות, חדשות, רדיו, טורי דעות. או שאתם יודעים שמספיק זה מספיק או שאולי זה כבר בא על חשבון דברים אחרים בחייכם.

תחילת השבוע: אם אתם אכן מרגישים שמספיק זה מספיק הגבילו את עצמכם במספר הכניסות למכשיר הסלולרי, או בשעות שאתם מבלים מול המסך. יש לכם אלף ואחד דברים לעשות ואתם צריכים להיות עם העיניים על המטרה.

אמצע השבוע: חשוב שתפנקו את עצמכם, איך שרק אתם יכולים. אתם צריכים להתנתק לזמן מה או להשקיע בגוף שלכם ולהעלות את מצב הרוח.

סוף השבוע: הכוכב שלכם מרקורי נע לעבר צמידות עם השמש ונמצא במצב בו הוא נחשב "שרוף". אתם מתקשים לחשוב בהיגיון עכשיו או מושפעים מהכריזמה והמסר של אדם אחר בחייכם בלי הרבה מקום למחשבה עצמאית.

סרטן

סרטנים יקרים, שבוע רגשי במיוחד בו אתם מזדהים עם עם האנשים שלכם. הירח, נמצא במזלות בהם הוא נחשב חלש וזה יכול להעיד על מניעים לא נכונים או חוסר מוטיבציה להתמודד עם הנושא האמיתי שעל הפרק.

תחילת השבוע: למרות שאתם נאלצים לעבוד עם מערך לא פשוט של אנרגיות השבוע, בסופו של יום אתם רוצים להישאר חיוביים ולא להתכחש למה שאתם באמת מרגישים, ואת זה אתם עושים בהצלחה.

אמצע השבוע: אין לכם כוח לעוד שבוע בהקשר לאיך שעניינים מתקדמים לאחרונה. תפעלו הפוך מהאינסטינקט הטבעי שלכם או פשוט נסו לעשות את אותם דברים בדרך אחרת כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. אם תעשו שוב ושוב את אותם הדברים תגיעו שוב ושוב לאותם תוצאות.

סוף שבוע: הֶרַה נכנס למזל שלכם ומחזיר את הרוח למפרשים. מערכות היחסים שלכם נותנות לכם סיבה לחייך, בעיקר כשאתם מגלים סימנים חיוביים לכך שבני הזוג לוקחים ברצינות את ההבטחות שלהם ואתכם.

אריה

אריות יקרים, אתם מרגישים עכשיו יותר מחוברים מתמיד לעיר שלכם, למוצא, או לשורשים. זה לא אומר שאתם מסכימים עם כל מה שעושים מסביב או תומכים במאה אחוז בכל יוזמה או אמירה אבל כן חשוב לכם עניין האחדות והחוסן של הקולקטיב או הקבוצה.

תחילת השבוע: בחודש האחרון המזל שלכם הפך לבמה ברמה האישית, אנו בטוחים שלא הרגשתם מחסור בביטחון עצמי, גאווה והתמדה בתוכניות שלכם לאחרונה. דווקא בתקופה זאת הראייה שלכם תוכל להתבהר אם תהיו מסוגלים להכיל מגוון רחב של דעות.

אמצע השבוע: אתם מבלים עם המשפחה במפתיע או באזור הבית כאשר התכוונתם לצאת לעבודה או ללימודים בכלל. תכננתם את הכל מראש אבל אתם עדיין לא יודעים איך התוכניות שלכם יצאו לפועל בדיוק. 

סוף השבוע: הכוכב שלכם השמש במרובע לשבתאי עושה לכם חיים קשים. אל תצפו ליותר מדי מנוחה בסופ"ש הקרוב. חשוב להקפיד על תזונה מסודרת ושעות שינה כמו שצריך היום, לא להגזים בצריכת אלכוהול, אם אתם יוצאים.

בתולה

בתולות יקרות, השבוע יעסיקו אתכם בעיקר ענייני תחבורה ותעבורה, תחושת חוסר משמעות וחברים ובעלי ברית שמעבירים לכם את הזמן.

תחילת השבוע: ענייני תעבורה, פקקים, איחורים, בעיות מכאניות ושאר נקודות ופסיקים הופכים את תחילת השבוע שלכם לפחות חלק מבדרך כלל. זה לא שיש לנו תקופה נטולת בעיות כאן בארץ לאחרונה, אבל היום אפילו מרפי לא יתפלא אם מספר דברים יתקלקלו בו זמנית.

אמצע שבוע: יש לכם זמן לעבוד, לעצמכם, לכתוב, להתנתק או להעסיק את עצמכם בדרכים אחרות שעושות לכם טוב. אין לכם אדם מעל הראש עכשיו למעט עצמכם, ועדיין אתם רוצים להספיק לעשות והרבה. 

סוף שבוע: יכול להיות שאתם חושבים להקצות חלק מהסמכויות שלכם או תחומי האחריות לאנשים אחרים, אולי אתם מפקפקים בערכים שלכם או בדרכי הפעולה ואולי מדובר פה סתם על מצב רוח חולף. כך או כך תדעו שמדובר כאן על מעבר קצר טווח ושכבר בתחילת שבוע הבא תשובו לחוסן הרגיל שלכם.

מאזניים

מאזניים יקרים, באופן אישי זה עבודה, עבודה, עבודה בשבילכם השבוע. מכרים, חברים ובעלי ברית ממוקמים גבוה בסדר העדיפויות שלכם עכשיו, ולא פחות חשוב, כסף שוב הופך לאמצעי במקום למטרה.

תחילת השבוע: אתם מצליחים להישאר מפוקסים על מטרות אישיות, יעדים והדרך שאתם הולכים בה. בלי חוש ההומור שלכם לא הייתם מצליחים אז המשיכו באותה הדרך.

אמצע השבוע: תהיה לכם הזדמנות להתאמן, לרוץ, לבשל או ללכת למסעדה. לפנק או לסגף את הגוף שלכם בדרך זו או אחרת.

סוף השבוע: זה הזמן הנכון עבורכם להחלטות גדולות, לפתרון התלבטויות וכדי לחלוק חדשות חשובות עם חברים וקרובים. אתם הולכים בדרך זהירה אך כזאת שנשארת נאמנה לערכים שלכם.

עקרב

עקרבים יקרים, שבוע בעל משמעות אישית ועם מספר לא קטן של אירועים בחייכם. המומנטום עובר למגרש שלכם.

תחילת השבוע: מארס נמצא במזל עקרב והוא נותן לכם את הכוח לעשות ואת האנרגיות לשנות. המזל שלכם התברך בהרבה פוקוס ומיקוד במטרה ככה שלא משנה אם מדובר אצלכם במטרות אישיות, של קריירה או של הגנה ותמיכה אתם נמצאים בחוד החנית עכשיו.

אמצע השבוע: זמן בו דברים נרגעים. המעבר האסטרולוגי החשוב של זמן זה הוא מעבר האסטרואיד קֶרֵס - דֶמֵטֵר למזל שלכם ביום רביעי. אסטרואיד זה שקודם למעלה של כוכב ננסי לא מזמן, מתקשר למחזורים בחיינו, לתזונה שלנו, לעושר וליכולת להשלים עם מה שלא ניתן לשנות.

סוף השבוע: נראה שיהיה לכם לא מעט להרהר לגביו במרכז השבוע. צפו להתעסק בעניינים מעשיים ואולי לפגוש אדם חשוב אותו לא ראיתם זמן רב. אתם עסוקים מעל הראש בענייני עבודה וקידום קריירה במהלך השבוע. לא יהיה זה בלתי סביר שגם בסופ"ש נמצא אתכם עם מחברת ביד או פנקס הערות מתכננים כבר את שבוע הבא.

קשת

קשתים יקרים, המצב במדינה לא משפיע עליכם, עבורכם זו דווקא תקופה עם בשורות טובות, רק אל תצפו לתוצאות מהר מדי, דברים עוד צריכים להספיק להתפתח.

תחילת השבוע: השבוע מתחיל לאט באופן יחסי. ירח בבית עולמכם הפנימי מעודד למידה ושקידה או איחוד קדוש עם בני הזוג ומושאי אהבתכם. כך או כך אתם לא מצליחים להימנע מקונפליקט והלחץ הפעם הוא בעיקר פנימי, קיים בכם רצון להצליח.

אמצע השבוע: אתם נמצאים במצב רוח בזבזני או "נוח". אתם נדיבים מתמיד ומוכנים לעזור לחברים וזרים. אם מישהו מכם לא עוקב אז תדעו שהמשימה שלכם לשנה הקרובה היא לטייל, ללמוד, לחוות ולראות. זה לא אומר שאתם צריכים להשאיר אנשים מאחור, רק עם יצר הנדודים ממש בוער בעצמותיכם.

סוף השבוע: השבוע מסתיים עם דגש כלכלי או פיננסי. תחשבו פעמיים עם מה אתם מדברים ועם מי, תפיסת העולם שלכם שונה מתפיסת העולם של הפרטנרים או ההורים שלכם אז תחסכו מהם בפרטים במידה וזה מקל עליכם בטווח הארוך.

גדי

גדיים יקרים, אתם מנסים את כוחכם בתחומים חדשים השבוע ומגלים שלא תמיד הדשא הוא ירוק כפי שהוא נראה. בצד החיובי של הדברים אתם לומדים כישורים חדשים ומפתחים את הסבלנות שדרושה לכם דווקא בתחומים הזרים לשלכם.

תחילת השבוע: בית החברים והקבוצות במפה שלכם רוחש בפעילות. זמן בו יוצא לכם להסכים או לא להסכים עם הלך הרוח הכללי במסגרות שאתם שותפים להם - עבודה, חוגים וחיים פרטיים. בכל מקרה, מדובר כאן על נושאים שאתם לא יכולים להישאר אדישים לגביהם.

אמצע השבוע: אולי תרגישו שעמום, ריקנות או תסכול. מעבר הכוכב לבית החברים שלכם שולח המלצה להרים טלפון או לשלוח הודעה לאדם שנקטע הקשר ביניכם.

סוף שבוע: בני הזוג או הפרטנרים שלכם הם מוקדי האנרגיה. אירוע חשוב בחייהם גורר את ההשתתפות והשמחה שלכם ואולי תגלו די מהר שגם אתם מעורבים. חשבו מראש מה רצונם של האחרים החשובים שלכם ותוכלו לדעת מה מצפה לכם בסופ"ש הקרוב.

דלי

דליים יקרים, ענייני יומיום מעסיקים אתכם. אתם עובדים הרבה, עושים, מתכננים וגם קצת מבלים אבל מתעייפים אי שם לקראת הסופ"ש.

תחילת השבוע: מנטליות של 'לא להספיק' או להיות מעורבים ביותר מדי דברים בו זמנית. חשבו על סדר העדיפויות שלכם היום מראש.

אמצע השבוע: אתם רואים בעיקר משרד או בית אם זה המקום ממנו אתם עובדים.  ירידת מתח, עייפות או חולשה דווקא בזמן זה. הזדמנויות קידום או סתם פרויקטים חדשים ומעניינים בקשר לעבודה שלכם. אל תדאגו לגבי הכסף הוא יגיע, בשלב זה רק תגידו כן.

סוף השבוע: דברים להם אתם ממתינים בשלב זה בחייכם או נמצאים באי וודאות לגבי יכולים להתבהר עכשיו. אתם מקבלים עדכונים בדבר קרובים וחברים, נסגרים על עצמכם מבחינת עתידכם המקצועי, מבינים דבר או שניים בהקשר לחיי הזוגיות ויוצאים עם הרבה יותר וודאות החל משבוע הבא.

דגים

דגים יקרים, המעברים של השבוע הקרוב מתחילים יציבות בחייכם. אותם הלחצים, החששות והתקוות שאתם מתמודדים עימם עכשיו ילוו אתכם עוד קצת בעוד אתם מנסים לסדר את המצב, לסגור פינות או למשוך עוד קצת עד שתגיעו ליעד המבוקש.

תחילת השבוע: אתם מותחים את המשאבים שלכם עד קצה היכולת, במקום להמשיך באותה הדרך שווה לכם לעצור ולהיערך מחדש. להתייעץ עם אנשים מבינים דבר יכול לעשות את ההבדל הקטן גם כן, נסו לצאת מהתפיסה שאתם יכולים לעשות הכל לבד.

אמצע השבוע: אתם מתחילים לראות תוצאות בהרבה מהדברים שאתם עובדים עליהם כעת. זה סימן חיובי אבל זה גם מעביר בכם הרגשה שעשיתם מספיק, אל תתפתו להפסיק עכשיו שאתם רואים תוצאות, סיימו את המשימה.

סוף השבוע: בסיטואציות חברתיות ידכם על העליונה עכשיו. בבקשה תיקחו הפסקה ממה שעשיתם כל השבוע. אתם כן צריכים הפסקות מדי פעם. זוהי תקופה בחייכם בה טרם התיישבתם אל בית חלומותיכם, מקצוע נחשק או זוגיות מבטיחה. גם אם לא תשיגו 'מצטיין' בכל אחד מקטגוריות אלה, לפחות אתם יודעים את המטרות שלכם לעת עתה.

<< למפה אסטרולוגית מקצועית הקליקו >>

תגובות