האם התלתלים חזרו לאופנה?. רועי חמו

האם התלתלים חזרו לאופנה?

החלקות, פן, מחליק ועוד כל מיני כלי עזר הם החברים הכי טובים של המתולתלות. אבל האם המלחמה בתלתלים נגמרה?

הקיץ הזה, בשונה מקודמיו מסתמן כשנה של המתולתלות. אנו רואים המון בנות שמעדיפות להישאר בלוק הטבעי שלהן, בלי פן ובלי מחליק (שיהרסו עם הלחות).

עוד במדור אופנה בפרוגי:

© רועי חמו

עם זאת, עבור נשים מתולתלות צפויה התסרוקת הטבעית להיות מעט בעייתית. "שיער מתולתל עד מקורזל נחשב בעיניי רבות לבעייתי ביותר" מספר מעצב השיער רועי חמו. "שיער שכזה מאופיין בתלתלים קטנים וסגורים ולכן תספורת ארוכה תמנע את האפשרות לסדר את השיער בצורה מוקפדת. ממולץ להוריד מעט מאורך השיער על ידי דירוגים רכים ועדינים שייצרו בתספורת צורת יהלום ולא ייצרו נפח מיותר.

© רועי חמו
תוספות שיער מתולתלות
תוספות שיער מתולתלות © אלי כהן

בנוסף, מומלץ לנשים בעלות תספורת שכזאת לחפוף שערן בשמפו לשיער יבש וקונדישנר ללא שטיפה. כמובן שמומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי לאחר חפיפה ולא להשתמש בכלי עזר. אגב, על מנת לשמור על גמישות השיער ניתן להשתמש בקרם לתלתלים, לעצב עם הידיים ולתת לשיער להתייבש באופן טבעי.

קרם שיער יומיומי פיטו פריז 80 שקלים
קרם שיער יומיומי פיטו פריז 80 שקלים © אפרת אשל
 קרם לחות לתלתלים של chic. מחיר: 24 שקלים ל-400 מ
קרם לחות לתלתלים של chic. מחיר: 24 שקלים ל-400 מ"ל בסניפי h&o

בתספורות מתולתלות קצרות מומלץ להשתמש במוס תלתלים שיעצב ויסגור את התלתל. בשלב מריחת המוס חשוב לקבץ טוב את השיער בידיים, כאשר מורחים את המוס ולמרוח אותו מלמטה למעלה בנגיעות קלות ולא מלמעלה למטה. כאשר מייבשים עם דפיוזר חשוב שטמפרטורת הקור או חום תהיה בינונית בפן ובכך יישמר הגימור של התלתל.

מוס לבניית תלתלים של נטורל פורמולה - מחיר 40 שקלים
מוס לבניית תלתלים של נטורל פורמולה - מחיר 40 שקלים © מוטי פישביין 

 

© פיטו פריז

הוכחה לכך שהתלתלים באופנה היא התמונה שג'ניפר לופז העלתה לרשת החברתית אינסטגרם ובה ניתן בברור לראות את ג'ניפר לופז עם והמתולתל, תחת הכיתוב "אין כמו להיות טבעית". ג'ניפר היא מהכוכבות שהעדיפו להסתיר את תלתליהן ושיטחו אותן. תמונת האינסטגרם שלופז העלתה מראה על השינוי.

אם יש לכן צבע שיער אפלולי, ואת רוצה צבע בלונדי טבעי כמו של יוליה פלוטקין, נסי להבהיר אותו בשמש בעזרת תכשירים מיוחדים. צבע בלונד טבעי יקפיץ לך את המראה המתולתל.

 

המחיר לצרכן: 60  שקלים, ניתן לרכוש: רשתות הפארם  ובבתי המרקחת
המחיר לצרכן: 60 שקלים, ניתן לרכוש: רשתות הפארם ובבתי המרקחת
© רועי חמו

 

תגובות