נמאס: קעקועים שהיינו מסתדרים גם בלעדיהם. צילום: טמבלר

נמאס: קעקועים שהיינו מסתדרים גם בלעדיהם

כמה נחמד שאפשר לקשט את הגוף, במיוחד לתמיד. אבל מה קורה אם שבוע אחרי שעשיתם את הקעקוע אתם מתחרטים? בשביל שדבר כזה לא יקרה, אספנו לכם את הקעקועים הכי חרושים בעשור האחרון

"Only god can judge me"

על היד, על הגב או על העורף: זה פשוט לא נראה טוב. לפי מה שאנחנו יודעים או לפחות חושבים, אתם לא מיילי סיירוס וגם לא תהיו. רק אלוהים יכול לשפוט אתכם? אנחנו לא בטוחים. עכשיו, ברגע זה, אנחנו שופטים אתכם ומודיעים לכם: התשובה היא לא.

© טמבלר

אינפיניטי (אין סוף)

הקעקוע שמסמל את ה"אין סוף". בתחילת הדרך, כשאנשים רק התחילו לקעקע אותו, הוא היה יפה ומגניב, אבל עכשיו הוא הפך להיות הקעקוע הכי חרוש שקיים. אתם עושים קעקוע שמסמל אין סוף, אבל זה מסמל גם את מספר הפעמים שתראו את הקעקוע. לא רק עליכם, אלא גם על אנשים אחרים. אז תחשבו שוב אם לא יימאס לכם מהר מדי מהקעקוע הזה.

© טמבלר

YOLO

אנחנו לא באמת צריכים להסביר. YOLO, או בפירוט: You Only Live Once. כן, אתה חי רק פעם אחת. גם אנחנו חיים רק פעם אחת. כולנו חיים רק פעם אחת. קבלו במחיאות כפיים סוערות את הקעקוע שלוקח בקלילות את תואר הקעקוע המיותר ביותר.

© טמבלר

פרחים

יפה, חמוד אבל לא יותר מזה. כשהיינו ביסודי היה נורא נחמד לצייר פרחים צבעוניים בצד הדף, אבל ברגע שמה שאתם הולכים לעשות זה קעקוע לכל החיים, תעצרו. בסדר זה מסמל רוגע ונשיות, אבל, זה פרח, כמה עלים שמחוברים אחד לשני וזהו.

© טמבלר

לבבות

די נו. אם פרח היה ילדותי, אז לב זה כבר יותר מדי. אנחנו מתים על האנשים האלה שמקעקעים לב, או יותר נכון מתים מהם. לב יש לכם רק אחד, ויש סיבה לזה. תשאירו את הלב הזה בתוך הגוף, ולא עליו.

© טמבלר

"THE SKY IS THE LIMIT"

השמיים הם הגבול וכך גם הסבלנות שלנו לחלק מהקעקועים. כולנו יודעים שאתם רוצים להיות לא שגרתיים שמוכנים לכל מכשולים בחיים, אז מצטערים לבשר לכם, זה שגרתי. המשפט חמוד בתור סטטוס לפייסבוק בשנת 2007 אבל לא יותר מזה. 

© טמבלר

ציפורים

כן, זה קעקוע יפה שאהבנו, אבל עצם העובדה שכל כך הרבה אנשים מקעקעים אותו הפכה אותו לפשוט ומשעמם, וחבל. אם תקעקעו את זה אנחנו עוד יכולים ללכת לקראתכם ולסלוח לכם.

© טמבלר

LOVE

אהבה לוקחת חלק חשוב מאוד בחיים שלנו, זה נכון. אבל לא כל דבר שלוקח חלק חשוב בחיים שלנו צריך להיות מקועקע עלינו. אם התחלנו עם האהבה, בואו נקעקע גם FOOD, IPHONE ו-TV... או שנעצור את זה כל עוד אנחנו יכולים.

© טמבלר


שמות

לקעקע את השם של החבר שיהפוך תוך חודש לאקס, חכם? לא כל כך. בגיל הזה, כשאנחנו עוד צעיריעם, דיף לא לקעקע שמות כי אנשים יכולים להכנס ולצאת מהחיים שלנו ברגע. כמובן, אם זאת משפחה זה משהו אחר לגמרי.

© טמבלר

BELIEVE

אם אתם עושים את הקעקוע הזה, יחשבו שאתם מעריצים של ג'סטין ביבר, אז אל תעשו את זה. אם אתם מעריצים של ג'סטין ביבר, גם אל תעשו את זה. אל תשאלו שאלות, פשוט תחסכו מעצמכם ואל תעשו את זה. מאמינים בכם שתעשו את ההחלטה הנכונה.

© טמבלר


פפיון

למי שלא יודע מה זה פפיון, על פי האינטרנט פפיון זה "סוג של עניבה, נקראת גם עניבת פרפר". קראתם? אולי עכשיו אתם יודעים שזאת עניבה ולא קעקוע! בואו נשאיר לבנות החמודות את האקססוריז שלהן ולא נהפוך אותו למשהו שהוא לא: קעקוע...

© טמבלר

כוכבים

אנחנו אישית אהבנו, אבל שוב, בגלל שהקעקוע נמצא בכל מקום ועל כל אחד, החל מרירי ועד הילדה שרק עלתה עכשיו לכיתה ח', קצת נמאס לנו.

© טמבלר

 

תגובות