דעה: דור הברבי וקן כבר כאן?. צילום: טמבלר

דעה: דור הברבי וקן כבר כאן?

כמה פעמים קמתם בבוקר, אך לא אהבתם את מה שראיתם בה? החלטתם לתת מן ביקורת לעצמכם מה אתם לא אוהבים בעצמכם, והתחלתם לחשוב על כל מיני ניתוחים שאתם הייתם רוצים לעשות על מנת לשנות להראות כמה שיותר כמו הדמות המודל שגדלנו עליהם – ברבי וקן

את ברבי אנחנו מכירים כ"אישה" מושלמת, עיניים כחולות, שיער בלונדיני גלי, תווי פנים מושלמות, רזה (עונה על מידות של 90, 60, 90), והיא בגובה ממוצע פלוס. גם קן בן זוגה של ברבי הוא שרירי וחטוב, בעל עיניים כחולות, שיער חום-שטני, וחיוך מושלם.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© GIPHY

החברה של ברבי ייצרו עוד הרבה בובות כמו ברבי וקן, אך אותה גברת בשינוי אדרת. אותם הנתונים "החשובים" נשארו, אחרי מעט זמן הם היו בכל מקום ולא רק על מדף בתחום הבובות.

באותם זמנים לא היו מתחרים ליצרנים של ברבי, כך שמי שאהבה אותם או לא, נאלצת להתמודד עם הטרנד שסחף שנים ילדים רבים מרחבי העולם. לא היה ניתן להתרחק מהמציאות שמשדרת לנו מגיל קטן איך אנחנו אמורים להראות כדאי שיאהבו אותנו.

© טמבלר

מגיל קטן לא הבנו מה מחדירים לנו במוח בתת מודע, לא הבאנו חשיבות כזאת גדולה ליופי החיצונית. אך ככל שגדלנו ועזבנו את בובות בצד, והגיענו גיל הנעורים התחלנו יותר להבין כמה יופי מתחיל לתפוס חלק בחיים שלנו. כמובן, שהמציאות המעוות עלייה גדלנו נהפכה להיות ממצב שינה למצב פעיל. שני הצדדים התחילו לדרוש מה שהם גדלו עליהם מגיל קטן לרצות להיות בני זוג כמה שיותר דומים לבובה.

אנשים התחילו לעשות המון ניתוחים, ולשנות את עצמם חיצונית על מנת להדמות כמה שיותר למודל חיקוי המעוותת. נכון, דמי לובאטו בשנים אחרונות פנתה לבית יוצר של ברבי ושינו, אך האידיאל נשאר אותו אידיאל אנשים למרות הכל לא קונים את הברבי שמנה ונמוכה, מאחר שאנשים כבר נתפסו לסטנדרטים אשלייתיים שכבר חונכנו מגיל קטן וכמעט ובלתי אפשרי לשנותו.

© tumblr

שלא תבינו לא נכון. יש ניתוחים שהם חיוניים שבאמת צריכים לעשות אותם, אפשרי לעשות ניתוח אחד או שתיים אם משהו ממש מציק במראה החיצוני שלכן ולא נותן לכן מנוח. אבל אל תהפכו להיות פס יצור ותהפכו להיות ברבי וקין. אל תנסו להיות משהו שאתם לא. כל אחת נולדה כמו שהיא שונה ומיוחדת וזה מה שעושה אותה כמו שהיא. אל תעשו ניתוחים בשביל להדמות לבובה שהדבר היחידי שהייתה המטרה של החברה הזאת למלות לנו את הזמן בגילאים הקטנים, אבל עכשיו אנחנו כבר לא בגילאים האלו.

© טמבלר
תגיות
תגובות