STOP: טיפים ואזהרות מפני טעויות איפור בחג הפורים. צילום: הילה אלקיים

STOP: טיפים ואזהרות מפני טעויות איפור בחג הפורים

כמה שפורים יכול להיות חג כיף, הוא יכול להיות גם מסוכן. צוות האיפור של ירין שחף - הילה, אלה, אנסטסיה, מתי, עידית, גיא, ענבל, ולימור מראים לכם איך לא תפגעו בפורים

החג כבר כאן, והשוק מוצף בתכשירי איפור, שמיוצרים בדרך כלל במזרח הרחוק ושלא קיבלו את אישור משרד הבריאות. אנו ממליצים לקרוא את התווית שעל המוצר ולא לקנות תכשירים ללא אישור משרד הבריאות. עפרונות או איפור פנים שלא נמרחים בקלות עלולים לגרום לשיפשופים ולשרטות בעור כתוצאה מניסיונות חוזרים לצייר בעזרתם, ואף לעורר תגובה אלרגית. אם בכל זאת מחליטים לקנות, רצוי לבצע, ימים אחדים לפני החג, "טסט": לצבוע אזור קטן מאחורי האוזן ולראות אם יש תגובה. אם הערכה מכילה מספר צבעים, רצוי לבחון כל צבע.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

זהירות "טסטר לפניך": אם רוכשים שפתון ומתלבטים בבחירת הגוון, אין להשתמש בטסטרים המוצאים ב"פארמים" קרוב לוודאי שרבים ניסו אותם לפניכם ואלה הפכו למדגרה של בקטריות שעלולה להוביל לזיהום בחלל הפה. כדי לבחון את הגוון, מניחים מעט מהטסטר על כף היד ומקרבים לשפתיים. בתום הפעולה מנגבים את היד במטלית לחה.

גג

מה כבר כל כך יכול להשתבש? 

צמר גפן

הוא אמנם האמצעי הזמין ביותר להכנת זקן, אבל גם דליק מאוד ולכן עדיף להימנע ממנו. אם משתמשים בזקן קנוי אפשר להפוך אותו לבלתי דליק: משפשפים מעט וזלין על הידיים ומורחים על החלק העליון (שלא נוגע בראש) של שיער הזקן או הפאה בתנועות ליטוף. הפטנט הזה לא עובד על צמר גפן.

כככ

איפור עם נצנצים

איפור מנוצנץ הוא איפור שכל כך מזוהה עם איפורי פורים, אבל גם מסוכן במידה ומצא דרכו אל תוך העין. הנצנצים נצמדים לגלגל העין ולא ניתנים להסרה אלא בשטיפה בבית החולים. העדיפו נצנצים על בסיס קרם או ג'ל, כך אין סיכוי ש"יגיע" לאזור לא רצוי.

סומק ללחיים

על מנת להסמיק לחיים עדיף למרוח על הלחיים סומק מאשר ליפסטיק. הערה חשובה: כל הצבעים על בסיס אדום כולל משחות ועפרונות, נוטים להיטמע בעור ולוקח זמן להסיר אותם. אז להתאזר בסבלנות ולא לשפשף בפראות.

ספריי לשיער

כדאי לשים קרטון מעל קו השיער כאשר מתיזים את הספריי, כדי שלא יכנסו אדים לעיניים. אסור להתיז על הפנים, ויש לעקוב בקפידה על הוראות האריזה.

ריסים מלאכותיים

 את הריסים המלאכותיים מדביקים רק עם "דבק שפמים" מקצועי, כל שימוש בדבק אחר מסוכן במגע עם עיניים.

© צילום מסך מהטמבלר
תגובות