10 טיפים שיעזרו לכן לשמור על הציפורניים בקיץ. צילום: דנה וקסלר

10 טיפים שיעזרו לכן לשמור על הציפורניים בקיץ

ציפורניים יפות מתחילות במראה נקי, אסתטי ובריא. כדי לעזור לכן לדעת איך לשמור על ציפורניים בריאות ויפות, הלכנו ל-LAKA רשת מניקור האקספרס בכדי לאסוף לכן 10 טיפים לשמירה על הציפורניים

כפות ידיים ורגליים מטופחות עם ציפורניים יפות זה לא דבר מולד וזה דורש מאיתנו עבודה רבה וטיפוח רב. למי מאיתנו לא קרה שהיא ראתה אישה עם ציפורניים יפות, מטופחות ואסתטיות וחשבה לעצמה, "גם אני רוצה!" אם זה קרה לכן, או שסתם בא לכן לדעת איך לשמור על ציפורניים מטופחות כנראה שהכתבה הבאה מיועדת לכן.

עוד כתבות בערוץ הסטייל:

1. לק בסיס שאת חייבת

הדבר הראשון שאת חייבת לעשות לפני שאת מורחת לק, או אפילו לפני שאת בוחרת איזה צבע את רוצה למרוח, הוא קודם כל למרוח שכבת לק בסיס. לק הבסיס מונע צהבת בציפורן, עוזר להסיר את הלק בקלות בלי סימנים מסביב לציפורן ושומר על שכבת הלק לאורך זמן.

2. שמן הזנה גם לציפורניים

על מנת למנוע עור יבש מומלץ למרוח שמן הזנה מסביב לציפורן בלילה, וכך זה עוזר למנוע את התייבשות העור. דבר נוסף חשוב שתדעו הוא שאסור לגזור או לתלוש את העור היבש מסביב לציפורן, כי לאחר מכן יגדל עור יבש נוסף ולא בריא. ואתן בטוח לא רוצות בזה.

© דנה וקסלר

3. שיקום הציפורניים

אנשים שיש להם ציפורניים חלשות, סדוקות או מתפצלות, מומלץ למרוח משקם לציפורניים. אם אתן כאלה, כל מה שאתן צריכות הוא למרוח שתי שכבות על הציפורן כל ארבעה ימים, ולאחר שבועיים רואים תוצאה מדהימה.

4. שכבה נוספת באמת מוסיפה

בכדי שהלק ייצא יפה ובצבע אחיד, חובה למרוח שכבה אחת נוספת לפחות אחרי כל לק, ובעיקר אחרי לק בצבעי פסטל (שהם הצבעים שאנחנו הולכים לראות הכי הרבה בקיץ הקרוב). אז אל תתקמצנו על עוד שכבה. 

© אבי ולדמן

5. עור בריא לידיים ולרגליים

שמירה על טיפוח הציפורניים מתחילה בכפות הידיים והרגליים. לכן, כדי לשמור על עור נקי ובריא, מומלץ למרוח פילינג לידיים ולרגליים שמשקם תאים מתים. אם אתן רוצות אתן יכולות למרוח קרם, זה תמיד מוסיף.

6. המראה הסופי

השלמת מראה הלק הסופי מסתיימת תמיד במריחת מייבש ציפורניים הידוע בשמו לק מחזק. מייבש הציפורניים נותן לציפורניים שלכן ברק טבעי ומראה יפיפה. בנוסף, הוא מתפקד כמחזק ועוזר לשמור על הלק לאורך זמן. לאלה שהן חסרות סבלנות ואין להן כוח לחכות עד שהלק יתייבש, ניתן להשתמש בטיפות לזירוז ההתייבשות וכך הלק מתייבש מהר יותר.

© צילום מסך מהטמבלר

7. תנו לציפורניים שלכן לנשום!

חשוב שתתנו לציפורניים שלכן לנשום. אחרי שאתן מורידות את שכבת הלק, חכו 10 דקות לפני שאתן מורחות לק חדש, ובזמן הזה תתנו לציפורניים שלכן להתאוורר ולהשתקם.

8. שיוף וקרצוף

אחרי שאתן משייפות את הציפורן שלכן לגודל הרצוי, תקרצפו את הציפורן כדי לנקות אותה מכל התאים המתים שהצטברו עליה.

© צילום מסך מהטמבלר

9. אל תקלפו את הלק

גם אם אתן מחוץ לבית והלק שלכן מתחיל להתקלף מעצמו, אל תקלפו אותו. נכון שזה קשה, אבל כשאתן מקלפות את הלק, אתן מקלפות יחד איתו כמה שכבות ציפורניים ואתן רק מזיקות לציפורן שלכן. אז עדיף לכן לחכות עד שתגיעו הביתה, ולהסיר את הלק בעזרת המסיר לק.

10. מסיר לק עם אצטון זה אסון!

אל תשתמשו במסיר לק המכיל אצטון. אצטון מסיר את השמנים הטבעיים של הציפורן ומותיר את הציפורניים יבשות וחלשות, כך שרוב הסיכויים שהן ישברו או יתפצלו, ואתן בטוח לא רוצות ציפורניים שבורות.

© טמבלר

 

תגובות