חופשת החגים: המוצרים שאתם חייבים לקנות בדיוטי פרי . צילום: shutterstock

חופשת החגים: המוצרים שאתם חייבים לקנות בדיוטי פרי

בין אם זה ראש השנה או סוכות, המון מאיתנו מתכננים חופשה לחגים המתקרבים, אבל רגע לפני הטיסה חשוב לעבור בדיוטי פרי כדי לא לפספס את המבצעים הכי שווים במחירים הכי זולים! יאלה טוסו

Bath & Body Works

BBW הינו מותג טיפוח אמריקאי בינלאומי המייצר למעלה מ-15 שנים מוצרי טיפוח מפנקים. תוכלו למצוא שלל קולקציות של מוצרי טיפוח במותג, למשל קולקציית קרמי הגוף של החברה. 

כמה? 9.90 $ ליחידה

PINK FRIDAY - ניקי מינאז'

ניחוח הבושם מכיל פירות עסיסיים, וניל קרמי ומושק חושני. הבקבוק דמוי הפסל זוהר באור הזרקורים בדיוק כמו ניקי וכולל לוחית מקורית בצורת שרשרת עם שמה. 

כמה? 29.90 $ ל-50 מ"ל

© ירון ברנר

קולקציית Essie

מותג הלקים המקצועי essie professional מציג בדיוטי פרי את כל הצבעים של החברה וחבילות לקים מיוחדות.

כמה?  9.90 $ ליחידת לק. 24.90-29.90 $ לחבילה. 

MALTESERS

מותג השוקולד MALTESERS, מציע לנו דלי ושפורפרת של עדשי השוקולד המיוחדים שלו. את השוקולד הזה לא ניתן להשיג בשום מקום בארץ חוץ מבדיוטי פרי. 

כמה? 14.99 $ לדלי שוקולד. 19.99 $ לשפורפרת שוקולד. 

SKITTLES

אם כבר שוקולד לא נשכח את הסוכריות האהובות עלינו, ה-SKITTLES. את הסוכריות הצבעוניות והממכרות בטעמי פירות נוכל למצוא בחבילה של 165 ו-195 גרם, וכמובן גם את הקולקציות המיוחדות - "CRAZY SOURS" ו-"WILD BERRY". 

כמה? 3.99-7.99 $. 

בריטני ספירס - Fantasy Twist

הזמרת הפופ הכי גדולה מובילה כבר שנים את קו הבשמים המוצלח שלה. כחלק מסדרת הבשמים שלה יש לה את ה"fantasy twist" הבושם שמשלב את 2 הבשמים הכי מצליחים שלה בניחוחות מתוקים ושובבים.

כמה? 29.90 $ ל-100 מ"ל

ג'סטין ביבר - The Key

הבושם שנושא את שם הזמר הצעיר ג'סטין ביבר שגורם לאלפי בלבריות לרוץ לחנויות ולקנות אותו - וניתן להשיגו במחיר מצוין בדיוטי פרי. ניחוחות הבושם מרענן עם מתיקות קלה, עוצמתי ומייצג את התשוקה של ביבר.

כמה? 29.90 $ ל-100 מ"ל

© ירון ברנר

 

תגובות