8 טיפים לאיפור המושלם לחורף. צילום מסך מטמבלר

8 טיפים לאיפור המושלם לחורף

אודם בהיר או כהה, גוון המייקאפ, סומק והאם לשים ברונזר או לא? אספנו לכן כמה טיפים שיעזרו לכן להתאפר נכון בחורף. רוצות לדעת מהם? המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

קרם לחות

לפני שמתאפרים חשוב מאוד לשים קרם לחות כדי להחזיר לעור את הלחות שנאבדה לו בגלל מזג האוויר, בכדי שלא יתייבש. בחורף נשתמש בקרם עשיר בלחות. לפעמים לא נראה לעין שהעור זקוק לקרם לחות אך הוא זקוק לו.

© צילום מסך מטמבלר

גוון המייקאפ

בקיץ העור שלנו שחום יותר בגלל השמש החמה, לכן בחורף העור שלנו מתבהר יותר ומאבד את השיזוף. השתמשו בגוון  מייקאפ בהיר יותר שיתאים לעור שלכן. בדקו את הצבע לפי צבע עור הצוואר. ייתכן שבקיץ תשתמשו במייקאפ כהה ובחורף במייקאפ בהיר יותר. מומלץ שהמייקאפ יהיה נוזלי ולא מוצק.

© צילום מסך מטמבלר

סומק

בחורף מומלץ לשים סומק בגלל שעור הפנים מאבד צבע. גווני הסומק המתאימים לעונה הם ורודים, כתומים וחומים. גוונים אלה יעניקו לעור צבע ומראה מתקתק המתאים לחורף.

© צילום מסך מטמבלר

גוון האודם

בחורף גווני האודם כהים יותר בשונה לקיץ שהם בהירים וזוהרים יותר. לכן הגוונים המומלצים הם אדום, סגול חזק, בורדו וורוד חזק.

© צילום מסך מטמבלר

צלליות

אם אתן משתמשות בצלליות, כדאי לכן לשים צלליות בגוונים כהים המתאימים יותר לחורף, גוונים המבליטים את העיניים ומעשנים אותה. הצבעים המומלצים הם שחור, כחול וכסוף. אתן יכולות לשחק בצבעים ולערבב גם כמה גוונים שיתאימו לפנים שלכן.

© צילום מסך מטמבלר

ליפגלוס

בשונה מהאודם, הליפגלוס בחורף דווקא עדיף בגוונים בהירים, כמו חום בהיר, ורוד בהיר, אדום בהיר וסגול בהיר. מכיוון שהליפגלוס נותן מראה מבריק ורטוב. בנוסף הליפגלוס עוזר בטיפול ושיקום שפתיים יבשות ולכן מומלץ לשפתיים יבשות.

© צילום מסך מטמבלר

מסקרה

בחורף, צריך להדגיש את הריסים. לכן השתמשו במסקרה המעבה ומאריכה את הריסים, בעלת מברשת אקסטרה. חשוב שתמשכו את הריסים בכמה משיכות ולא באחת או שתיים. כך תצרו מראה של ריסים יפות ובולטות.

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

ברונזר

בחורף מאוד מומלץ לשים ברונזר. הברונזר נותן מראה שזוף יותר לעור. בנוסף הוא מבליט את עצמות הלחיים ואפילו מרים את הסנטר. ברונזר הוא אחד הטרנדים החורפיים שכולן שמות.

© צילום מסך מטמבלר
תגובות