די לפצעונים: סדרת המוצרים החדשה שתעזור לכם להיפטר מהפצעונים. shutterstock

די לפצעונים: סדרת המוצרים החדשה שתעזור לכם להיפטר מהפצעונים

סובלים מפצעונים ובעיות אקנה שונות? ניסיתם כבר את כל התכשירים ואף אחד מהם עדיין לא עזר? כנראה שהכתבה הבאה היא בשבילכם

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

בגיל ההתבגרות כולנו סובלים מבעיות אקנה שונות. הכירו את סדרת המוצרים החדשה של KB PURE, שמטרתה לטפל בעור הפנים והגוף בבעיות האקנה לסוגן. 

במשך השנים האחרונות עבדה החברה על פיתוח מוצרים לכל סוגי העור למיניהם האמורים לטפל בבעיות האקנה השונות, לא רק בעור הפנים אלא בכל הגוף. המוצרים עברו בדיקות רבות וקיבלו את אישור משרד הבריאות. החברה מאמינה שעם המכשירים שלהם שמשלבים כמה מוצרים במכשיר אחד ומקסימום יעילות שבהן, מגיעים לתוצאות מהירות ויעילות מאוד.

© יחסי ציבור

את סדרת המוצרים אי אפשר ללכת ולקנות בכל חנות שיווק או באתרי אינטרנט, אלא יש להגיע לאבחון מיוחד המתאים את המוצרים לעור שלכם בהתאם לסוגו, לתרופות שאתם נוטלים ולסביבה בה אתם חיים. כאשר יגידו לכם איזה תכשירים מתאימים לעורכם תוכלו ללכת למכונים מורשים ולהשיג את המוצרים. יחד עם האבחון תקבלו הנחיות כיצד להשתמש בתכשירים בצורה הטובה ביותר לכם.

© יחסי ציבור

בין התכשירים תוכלו למצוא את ALPHA BETA שתפקידו לסייע בחידוש עור שומני, לטפל בנגעי אקנה, בפצעי חררה ובשומנים תת עוריים, AZO CREAM המטפל בעור שמן ומונע ממנו להגיע למצבים של אקנה ומטפל באנקה פעיל, ANTI ROSINE CREAM  המיועד להבהרת כתמי עור ומדכא פיגמנטים, RETINOL ACTIVE CREAM קרם המקלף ומחדש את תאי העור ומעלה את רמת הלחות ואמור להקנות לו ברק וזוהר, תכשירי לחות יום יומיים ועוד.

תגובות