מתנות קטנות: 3 מארזי מתנה לכבוד החג. צילום: shutterstock

מתנות קטנות: 3 מארזי מתנה לכבוד החג

ראש השנה קרב ובא. לכל מי שהולך להתארח החג, או שסתם בא לו לפנק את עצמו או את אמא, אספנו לכם 3 מארזים סופר חמודים לכבוד החג

spring secret garden

המארז הראשון הוא מארז ה-Secret garden, מבית המותג SPRING - Perfume House. המארז בעל ניחוח פרחוני ופירותי של טבע ורעננות העשוי בבסיסו בנגיעות של ניחוח תפוחים ירוק (הכי אווירת ראש השנה!), פרחי אפונה ריחנית, מלון ושלל פרחי אביב, היוצרים תערובת של ניחוח נעים ומפנק. עלות המארז היא 135 שקלים והוא כולל בושם אריגים 275 מ"ל, מפיץ ריח 100 מ"ל ונר טבעי לבישום הבית 180 מ"ל. את המארז ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

© יח"צ

amika

מותג השיער amika, הוציאו מארז לכבוד החג ולכבוד החזרה לבית הספר הכולל תיק לחומרי לימוד, קלמר היכול לשמש גם כתיק איפור ומסרק TO GO (הרי תמיד טוב שיהיה מסרק בתיק) ושלושה מוצרי טיפוח מוקטנים שניתן לקחת לכל מקום - שמן לשיער, שמפו מסיכת הזנה. מחיר המארז 199 שקלים.
© יח"צ

BODY SHOP

רשת הטיפול BODY SHOP, הוציאה גם היא מארזי מתנה לכבוד החג בהשראת עולם האמנות. המארזים מעוצבים בהשראת הציירים הגדולים מכל הזמנים ביניהם נמצאים ואן גוך, קלוד מונה וגוסטב קלימט. מארז ליליות מים מסדרת NATURE, כולל תרסיס רענון לגוף 100 מ"ל, קרם גוף 120 מ"ל, תחליב רחצה 100 מ"ל וקרם ידיים 100 מ"ל. המוצרים במארז מועשרים בתמציות קמומילה ושקדים בניחוח פרחי אביב מרענן. עלות המארז היא 90 שקלים.

© שי אפגין
תגובות