ביי למסקרה: הטרנד החדש של הרמת ריסים בטבעיות. צילום מסך מהסרטון

ביי למסקרה: הטרנד החדש של הרמת ריסים בטבעיות

אתן יכולות להגיד שלום למסקרה שלכן ולהתכונן למהפכה בתחום הקוסמטיקה והטיפוח, הטרנד החדש שצץ לחיינו, מאיים להיות הפתרון המושלם בכל הנוגע לריסים. המדריך המלא של אתר itgirls

פאשניסטות רבות כבר הבינו שאופנה ולייף סטייל הולכים ביחד. בשביל ליצור טוטאל לוק מושלם אנחנו משקיעות לא רק בבגדים שלנו ובאקססוריז אלא גם בנראות שלנו כמו השיער, עור הפנים וכו'. העולם מתקדם ואיתו גם הטכנולוגיה וכל שבוע פורץ לחיינו טרנד חדש בכל הנוגע לקוסמטיקה ושדרוג המראה - המדריך המלא מאתר itgirls.

אחד הטרנדים הבולטים של השנה הוא הרמת ריסים טבעית שמקנה מראה קבוע של מסקרה ללא שימוש במסקרה. החלטתי לנסות את הטרנד החדש לפני שאני ממליצה עליו לכולם והתשמתי מאד מהתוצאות. אבל לפני שאראה לכן את התוצאה כמה מילים על השיטה ופרטים שחשוב לדעת.

© instagram @galifaxmakeup

טיפול הרמת ריסים הינו טיפול שנעשה על הריסים הטבעיים שלנו ללא שימוש בתוספות. משך הטיפול הוא כ-45 דקות, ללא כל תחושת אי נעימות או כאב. הריסים עוברים תהליך מתיחה ומגיעים למצב מקסימלי של אורך וכמו כן נותרים מעוגלים, שחורים ורכים. צורת העין עוברת שינוי ומתיחה גם כן, וזהו בהחלט גם טיפול יופי לעין. אפקט "המסקרה" מחזיק למשך חודשיים עד שלושה וזה בגלל ששערות הריסים שלנו נושרות ומתחדשות כל 60 יום (כן, גם אנחנו הופתענו).

טיפול בהרמת ריסים הינו טיפול טיבעי לתוצאה טבעית, סוג הטיפול היחיד שאינו פוגע בריסים. הטיפול מכיל קרטין אשר מזין ומגן על הריסים לאורך זמן. בנוסף, מאחר ואין צורך בשימוש במסקרה הריסים לא עוברים תהליך יום יומי של מריחת מסקרה והסרתה וכך השיערות נתלשות פחות. אפשר לסכם ולהגיד שהטיפול אידאלי ומושלם לכל מי שמעוניינת בטיפוח ריסיה הטבעיים. חשוב לציין שהטיפול אינו גורם נזק לעיניים ואינו גורם לנשירה!

לפרטים נוספים על התהליך, עלויות ושאלות ניתן לפנות למאפרת גלי פקס.

 

תגובות