משת"פיות: קיילי וקים משתפות פעולה בקולקציה משותפת. צילום: GettyImages

משת"פיות: קיילי וקים משתפות פעולה בקולקציה משותפת

שתי האחיות המפורסמות החליטו לאחד כוחות ולהשיק קולקציית איפור ייחודית ונוצצת. אומנם זו לא הפעם הראשונה שקיילי משתפת פעולה עם אחיותה, אך זו הפעם הראשונה שהיא עושה זאת עם קים

זה ידוע שבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר אוהבות לערבב ביזנס ופלז'ר. לא מספיק שהן לוקחות חלק באותה התכנית ומבלות זמן רב ביחד, עכשיו שתי האחיות משתפות פעולה גם בעולם העסקים. האחות הצעירה של המשפחה, קיילי ג'נר, חוברת לאחותה קים קרדשיאן בשיתוף פעולה מלא גלאם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

השתיים ישיקו קולקציית איפור משותפת ואפילו דאגו כבר לפרסם טיזר ברשתות החברתיות שלהן עם הצצה אל מאחוריי הקלעים של הפרויקט, שגרם לנו לתהות אם אנחנו רואים טוב או כפול. אפילו שכל האחיות בשבט קרדישאן- ג'נר דומות זו לזו, בסרטון הזה קים וקיילי יכולות בהחלט להיחשב כאחיות תאומות. 

 

COMING SOON @kyliecosmetics #KKW

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

ניתן להניח שהקולקצייה המדוברת תחטף מהמדפים בתוך שניות ספורות בלבד. מה שרק נותר לדעת- האם הקולקצייה תכיל צלליות? אודמים? אולי משהו חדש לגמריי שעוד לא נראה אף פעם במותג האיפור של קיילי ג'נר? רק ימים יגידו.

המעריצים המושבעים כבר יודעים ששתי האחיות נוהגות לשאוב השראה אחת מהשנייה החל מקווי מוצרים ועד פרויקטים משותפים מיוחדים. קים היא לא הראשונה איתה קיילי משתפת פעולה מבין אחיותיה, כידוע לקיילי ואחותה קנדל יש את מותג האופנה המצליח - Kendall + Kylie.  בנוסף, חברת הקוסמטיקה של קיילי שיחררה לא מזמן קולקציית קפסולה מיוחדת שמכילה שיתוף פעולה עם אחותה הגדולה קלואי שנקראת koko kollection. בהסתמך על דרישות קודמות של הציבור למוצריהם של משפחת קרדשיאן, אפשר להסיק שגם שיתוף פעולה זה עומד להיות עוד אחד מוצלח.

 

תגובות