איזה יופי: המוצרים שיעזרו לכם להשיג עור זוהר  . צילום: fotolia

איזה יופי: המוצרים שיעזרו לכם להשיג עור זוהר

חשוב לשמור על טיפוח עור הגוף והפנים, במיוחד בקיץ, בדיוק בשביל זה החלטנו הפעם להקדיש את המדור למוצרים שיעזרו לכם להגן על העור ולהשיג מראה זוהר, נקי ומטופח

הפעם החלטנו להקדיש את המדור לכל המוצרים שיעזרו לכם לשמור על עור הפנים והגוף כדי שתהיו הכי מוש בקיץ הקרוב.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

המסכות החדשות של Kiehl's 

מותג הטיפוח הניו יורקי משיק מסכת זוהר למראה עור חיוני וקורן, המסייעת בהמרצה של מראה העור. המסכה מכילה חמוציות וכורכום המסייעים להעניק מראה אחיד יותר לעור באמצעות פעולת קילוף עדינה. את הפורמולה של סדרת המסכות, שעונה לשם הארוך Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque, פיתחו מדענים במיוחד מרכיבים טבעיים ששימשו נשים לאורך ההיסטוריה. הפורמולה פועלת עם אפקט "הטיפוח מיידי", ומעניקה מראה מואר וחיוני יותר לעור עמום ומסייעת לעור עייף להשיב לו את המראה הבריא. מחיר: 175 ₪ ל-100 מ"ל.

© יחסי ציבור

קרם לחות והגנה של ד"ר עור

כדי לשמור על העור מהשמש הלוהטת של הקיץ וכדי להשאיר אותו לח וזוהר מומלץ להשתמש בקרם הגנה לפנים משולב עם קרם לחות. הקרם החדש של ד"ר עור, Soft & Sun, עונה בדיוק על הצרכים האלו. זה קרם לחות והגנה במרקם קליל ונטול שומן, הנספג מיידית ומעניק לעור הגנה ולחות אופטימלית. לקרם מקדם הגנה גבוה ומתאים לכל סוגי העור ועשיר בוויטמינים המסייעים לשמירה על העור. הקרם מותיר תחושת נינוחות ורכות, ומהווה בסיס אידאלי לאיפור. מחיר: 101 ₪ ל-50 מ"ל. 

דואט ג'ל של בודי שופ

קרם לגוף בניחוח תות שמנת מסדרת הגלידה של בודי שופ.  הקרם משלב ג'ל וקרם גוף ליצירת תחושה מלטפת, רכה ומרעננת. הג'ל-קרם הייחודי מועשר בשמנים ותמציות צמחיות בהתאם לטעמים השונים. בימים חמים וכשממהרים, ניתן להשתמש בג'ל בלבד לספיגה מהירה ולתחושה קרירה ומרעננת. מחיר: 70 ₪ ל-250 מ"ל.

© קית גלסמן

השמפו החדש לגבר של פינוק

אחרי שסדרת מוצרי הפינוק לגבר זכתה לשבחים רבים, מתרחבת כעת הסדרה ומוציאה גם שמפו לגבר למניעת קשקשים. השמפו החדש בריח מרענן ומעניק תחושה "נקייה" ומטפח את עור הקרקפת והשיער. שימוש קבוע בשמפו יעזור לכם למנוע את היווצרות הקשקשים ויעזור לכם לשמור על שיער נקי ומטופח. 

 

 

 

תגובות