שיער שמנוני? דברים שרק בנות עם שיער שמנוני מבינות. shutterstock

שיער שמנוני? דברים שרק בנות עם שיער שמנוני מבינות

חייבות לחפוף את השיער כל יום, כל נגיעה בשיער רק מבלגנת אותו - זה רק חלק קטן מהדברים שבנות עם שיער שומני נאלצות להתמודד איתם. אספנו לכן שישה דברים שרק בנות עם שיער שומני יבינו

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:    

חופפות יום אחרי יום

כל מי שיש לה שיער שמנוני יודעת שאין כזה דבר לעבור יום מבלי לחפוף את השיער. בנות עם שיער שמנוני מוכרחות לחפוף את השיער כל יום מפני שהקרקפת שלהן מפרישה יותר שומנים ולכן אם הן לא יחפפו את השיער, הוא יראה נורא.

© shutterstock

שמפו יבש – לא הפתרון

מכירות את זה שאין לכן כוח לחפוף את השיער אז אתן משתמשות במקום זה בשמפו יבש? אם אתן בעלות שיער שמנוני אתן בוודאי יודעות ששמפו יבש הוא לא הפתרון בשבילכן.

מגרד לי

אם בכל זאת החלטתן לא לחפוף, אתן בוודאי מכירות את ההרגשה הנוראית שהשיער מגרד כל היום ואתן רק מתות לחזור הביתה ולשטוף את הראש והשיער כדי שהגירודים יפסקו. 

הכי יפה לכן טבעי

אם אתן בנות בעלות שיער שומני אתן בוודאי יודעות שלא משנה כמה תנסו לסדר את השיער, הוא תמיד לא יראה מושלם. שיער פזור לעומת זאת, תמיד יראה עליכן מושלם.

© shutterstock

אסור לגעת

אוהבות לשחק בשיער שלכן ולהעביר בו את האצבעות סתם בשביל הכיף? אם אתן בעלות שיער שומני, אתן בוודאי יודעות שכל נגיעה בשיער רק מבלגנת אותו עוד יותר.

כובעי צמר

כובעי צמר הם פחות בחירה טובה עבור בנות עם שיער שומני, מפני שאם תרצו להוריד אותם במהלך היום, השיער שלכן יראה כאילו לבשתן כובע צמר.

© shutterstock

 

תגובות