איזה יופי: מעכשיו קל להשיג מראה רענן וזוהר . צילום: fotolia

איזה יופי: מעכשיו קל להשיג מראה רענן וזוהר

פודרה חדשה במגוון שקוף, שפתון לחות מעשיר ומזין וקרם שיעניק לשיערכן נפח ומראה זוהר. מדור הטיפוח של פרוגי מביא לכם את המוצרים שעשו לו את השבוע

לא קל להיראות זוהרת ורעננה בקיץ. השיער מאבד צורה, העור שזוף ויבש והשפתיים סדוקות. לכן כדאי לקבל קצת עזרה מבחוץ. מדור הטיפוח של פרוגי מביא את כל התכשירים שיעזרו לכן להשיג מראה זוהר ורענן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:  

TONI&GUY - קרם למראה מלא נפח

מכירות את זה  שהשיער לא מסתדר, "נופל" ובאופן כללי חסר חיים? יש לנו את הפתרון המושלם לכך. מותג הטיפוח הבינלאומי TONI&GUY, מתרחב ומשיק קרם חדש שיעניק לשיער שלכן נפח ומראה זוהר.  הקרם החדש מעניק לשיער מראה מלא נפח וברק, ליצירת לוק מלא רושם ונוכחות. הקרם נוצר בהשראת מסלולי תצוגות האופנה בלונדון ומסיבות האפטר פארטי הנוצצות שאחריהן.

 

© יחסי ציבור

 

הפודרה החדשה של בורז'ואה

Silk Edition-Touch Up, הפודרה החדשה של מותג האיפור הצרפתי בורז'ואה, מוצעת בגוון שקוף ובטקסטורת משי למתן גוון אחיד ומראה נטול ברק לעור הפנים. הפודרה החדשה בעלת מרקם משי רך ונעים, מעניקה גימור בסיומת מט וגוון אחיד לעור הפנים. הפודרה מטשטשת את הנקבוביות בצורה מקצועית, מותירה תחושת נוחות על העור ומעניקה גוון עור אחיד ומראה טבעי לאורך שעות היום. הפודרה משמשת כבסיס קיבוע למייק אפ ואפשר גם לפדר על כל הפנים לאחר סיום האיפור לקבלת מראה איפור זוהר. מחיר: 79.90 ש"ח. 

© יחסי ציבור חו"ל

Laline - שפתון לחות חדש

רשת הטיפוח האהובה מוציאה שפתון לחות חדש לכבוד הקיץ. אז שאתם אורזים תיק לים אל תשכחו לקחת אתכם שפתון שיגן עליכם מהשמש. השפתון החדש של ללין מועשר בחמאת שיאה ופרו ויטמין B שעוזרים להגן ולרגיע את העור. מחיר: 19 ש"ח.

 

 

תגובות