ביוטריות מן המניין: הכוכבות מלמדות את סודות היופי שלהן. צילום מסך מיוטיוב

ביוטריות מן המניין: הכוכבות מלמדות את סודות היופי שלהן

תמיד רציתן לדעת להתאפר כמו הכוכבות האהובות עליכן? ודאי תשמחו לגלות כי כמה מהסלביות הנוצצות שבחרו לפרגן המעריצים שלהן, ולחשוף את סודות האיפור שלהן. צפו

כחלק מהשפעתן, מפורסמות רבות מהוות השראה בתחומים שונים. וכך גם בתחום האיפור, כאשר מעריצים ובלוגרים מנסים לחקות את מראה האיפור של כוכבת כזו אחרת. אלא שישנן מספר סלביות שהחליטו לפנק את העולם ולצלם סרטוני הדרכת איפור בהם הן חושפות את הסודות למראה נוצץ כמו שלהן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אריאנה גרנדה

הזמרת בעלת הקול הענק העלתה לערוץ היוטיוב האישי שלה לפני מספר שנים (עוד מהתקופה בה היה לה שיער אדום) מדריך איפור פארודי, בו היא צוחקת על תחום האיפור ואף מודה בכותרת שהיא אינה יודעת להתאפר. משעשע.

 

קים קרדשיאן

כמו כל דבר בחייה, גם את שגרת האיפור שלה חלקה מלכת הסלפיז עם עוקביה. אושיית הריאלטי העלתה סרטון בו היא חושפת כיצד היא מתאפרת לבדה במהלך סיבוב ההופעות של בעלה קנייה ווסט, במדריך שאורכו כמעט עשר דקות בו היא מראה שלב אחר שלב כיצד להשיג את מראה האיפור שלה. 

 

טיילור היל

במשך שנים ארוכות, עוד לפני שפרצה כדוגמנית מובילה, היל מתחזקת ערוץ יוטיוב משפחתי יחד עם אחיה. באחד הסרטונים שצילמה חושפת מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט צעד אחד צעד את שגרת האיפור היומיומית שלה. אז אם לדעת איך מלאכית מתאפרת, זו הדרך.

 

פרי אדוארדס

חברת להקת "ליטל מיקס" העלתה סרטון בו היא מציגה את עצמה לעולם מתאפרת, במה שהיא כינתה "מדריך האיפור הראשון שלי". בתיאור חשפה הזמרת את רשימת המוצרים בהם השתמשה, וציינה אדוארדס כי היא אינה מאפרת מקצועית, אם כי לאור התוצאה הסופית זה ממש לא נראה כך.

 

בלה ת'ורן

כוכבת דיסני לשעבר שיתפה את קהל העוקבים שלה בסנפצ'אט בשגרת האיפור שלה. באוסף הסרטונים הקצרים מסבירה ת'ורן באופן ברור ומעט משעשע שלב אחר כיצד היא משיגה את לוק האיפור המבוקש, שיוצא יפה במיוחד.

 

קיילי ג'נר

 כמו בלה, גם ג'נר פירסמה סדרת סטוריז בסנאפצ'אט בהן היא מדגימה בפני העוקבים שלה כיצד היא מאפרת את עצמה. מלכת הרשתות החברתיות חשפה את המוצרים בהם היא משתמשת וכיצד היא מתאפרת בהם. כמו כל דבר הנוגע למפשחת קרדשיאן ג'נר, גם הסרטון הזה הפך לסרטון ויראלי שרץ ברשת.

 

 

 

תגובות