לא רק פינטרסט: אפליקציות האופנה והביוטי הטובות ביותר. צילום: fotolia

לא רק פינטרסט: אפליקציות האופנה והביוטי הטובות ביותר

אם אתם מחפשים מקורות חדשים לטיפים והשראה לסטייל שלכם, המדריך הזה הוא בדיוק עבורכם. אספנו לכם 7 אפליקציות אופנה ביוטי שישאירו אתכם בעניינים ויעזרו לכם בכל אשר תעשו

בוודאי הייתם בעבר במצב בו הייתם צריכים עזרה או השראה ללוק שלכם. לפעמים, אפליקציה חדשה ומרעננת עשויה לפתור את על הבעיות שלכם. אפילו כשקשה לבחור את גוון המייק-אפ המתאים לסוג העור, ישנן אפליקציות שיוכלו למצוא את ההתאמה הטובה ביותר. להלן אפליקציות האופנה והביוטי החדשניות שעשויות לחסוך לכם זמן רב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Like To Know It

זו היא האפליקציה המושלמת לכל מי שמכור לאינסטגרם ולסטייל של הבלוגריות האהובות. בעזרת האפליקציה, תוכלו למצוא מידע על הפריטים שאנשים לובשים. כל שעליכם לעשות זה להירשם עם הדואר האלקטרוני. כל פעם שתעשו לייק לתמונה באינסטגרם שבה מוצג פריט מהמאגר הרחב של האפליקציה, תקבלו הודעה במייל עם מידע על הפריט והיכן תוכלו לקנות אותו. ניתן ליצור וויש-ליסט של כל הדברים שאהבתם. בהחלט אפליקציה החוסכת זמן ושווה ניסיון. (האפליקציה זמינה כרגע רק לאייפון.)

Pose

פוז היא אפליקציה נהדרת אם ברצונכם לשתף את האאוטפיטים שלכם, לתייג מותגים, ולעקוב אחרי פאשניסטות אחרים. האפליקציה מציעה לכם אאוטפיטים שמבוססים על מזג-האוויר באיזורכם, סוגים שונים של מקרים ואירועים שאליהם אתם מגיעים, חיפוש של מותגים ובלוגריות וכדומה.

Think Dirty

האפליקציה המיוחדת הזו תעזור לכם לדאוג לגוף ולעור שלכם. ישנם המון מוצרי ביוטי שמכילים הרבה רעלים ומרכיבים שעשויים לפגוע בבריאות. האפליקציה תעזור לכם לגלות את המרכיבים של המוצרים שאתם מתכוונים לקנות, בעזרת "מדד-לכלוך" שיראה לכם עד כמה רעיל המוצר בסולם  מאחד עד עשר. זוהי דרך מעולה לדעת שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם.

Pretty In My Pocket

אם אתם תמיד מרגישים לא-החלטיים ואתם לא יודעים איך לבחור בין שני מוצרים -  זו היא האפליקציה הנכונה עבורכם. האפליקציה מציעה מגוון ענק של ביקורות על המוצרים, תגובות ודוגמאות ממשתמשים אחרים. כל שעליכם לעשות זה לסרוק את הברקוד של המוצר ומיד תקבלו ביקורות ממשתמשים שיעזרו לכם בהחלטה. והדבר הטוב ביותר הוא שאתם יכולים לקנות את המוצרים ישירות מהאפליקציה.

© צילום מסך מ-appstore

Keep Shopping

בעיני רבים זו אחת האפליקציות החדשניות ביותר. "המשיכו לקנות" היא עגלת הקניות המקוונת שבה תוכלו להשתמש כדי לשים בה מוצרים מכל מותג אפשרי שקיים ברחבי העולם. אתם יכולים לבחור פריטים מכל חנות מקוונת ברשת ולשים אום בעגלת הקניות המיוחדת. לבסוף, אתם יכולים לקנות הכל בתשלום אחד בלבד.

Makeup Genius by L’Oréal Paris

לוריאל פריז היא אחת החברות הגדולות בעולם בתחום הביוטי עם מיליונים של לקוחות מרוצים. האפליקציה הזו לוקחת את ניסוי המוצר לשלב חדש, ותעזור לכם להחליט אם המוצר הוא הבחירה הנכונה עבורכם. ראשית, תצטרכו לצלם תמונת סלפי ולהעלות אותה לאפליקציה החדשנית, שמשתמשת בטכנולוגיית מיפוי פנים מיוחדת. לאחר שהעלתם את התמונה, תוכלו "למדוד" על התמונה את מוצרי החברה ברשת, או לסרוק את המוצרים כשאתם בחנות.

© צילום מסך מ-appstore

Beautylish

ביוטיליש מציעה כל מה שתצטרכו לדעת לגבי איפור ותסרוקות. כאן תוכלו להתעדכן בחדשות והטרנדים מפי המאפרים ומעצבי השיער הפופולאריים ביותר. קיימים רעיונות רבים ללוק המושלם בשבילכם, וכולם עם הדרכה צעד-אחרי-צעד. כמו כן תוכלו למצוא ביקורות על מוצרים רבים וטיפים יעילים מבלוגרים ואנשי מקצוע.

 

תגובות