Stay Strong: חמש דרכים לשמור על האיפור בקיץ . צילום: fotolia

Stay Strong: חמש דרכים לשמור על האיפור בקיץ

לחות, חום, עור שומני וזיעה - כל הסיבות הטובות ביותר לאיפור מרוח, לא עמיד ובעיקר מאכזב. על מנת שתוכלו ליהנות במהלך כל היום מהאיפור המושקע של הבוקר הבאנו לכן את כל הדרכים לשמירה על איפור עמיד. בהצלחה

גם בחורף וגם בקיץ האיפור עשוי להיות לא עמיד ולפוג לפני הזמן שרצינו שהוא יעלם. אבל, בניגוד לחורף, בקיץ האיפור פג לו בצורה פחות אסתטית, מקצועית ממש כמו ממרח שוקולד. כן, זה עשוי להיות מבאס מאוד  ולכן על מנת שתוכלו ליהנות מאיפור עמיד לכל היותר, מצאנו לכם את כל השלבים החשובים שיש עליכם להקפיד בתחילת האיפור או במהלכו שיסעו לכם לשמר את האיפור.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קרם לחות

אחד המוצרים החשובים ביותר לעור הפנים הוא קרם הלחות המותאם לסוג העור. קרם הלחות מסייע בשמירה על עור בריא, מעניק את הנוזלים הרצויים לעור, מונע מהעור להיות יבש ואף עשוי לסייע מפני קרינת השמש. תתפלאו, קרם הלחות לא רק מסייע לעורנו, אלא שגם אחד מכישוריו הוא סיוע בשמירה על איפור עמיד במהלך יום שלם.

קרם לחות שומר על העור ועל האיפור
קרם לחות שומר על העור ועל האיפור © shutterstock

פריימר

אחד המוצרים המוכרים ביותר בשמירה על איפור עמיד הוא הפריימר שמדביק אליו את האיפור ומונע ממנו להימרח במהלך יום שלם. הפריימר לא רק מסייע בשמירה על האיפור, אלא שהוא גם מהווה בסיס חלק לאיפור, לא מחוספס ובעל מראה אחיד. כמובן, שחשוב לבחור את הפריימר בהתאם לסוג עור הפנים.

פודרה שקופה

רבים מאתנו, בעלי העור השומני, עשויים להתאכזב במהלך מריחת המייק אפ ושאר מוצרי האיפור. זאת מפני שהשומן המופרש מהפנים עשוי לא לאפשר לאיפור להיקבע על הפנים. וכתוצאה מכך בחלק מהאזורים בפנים האיפור ייקלט ובחלק מהם לא. על מנת למנוע את הבדלי האזורים ולאפשר לאיפור להימרח על הפנים בשלמות, הפודרה הלבנה תסייע בספיגת השומן על הפנים.

© fotolia

פריימר עיניים

האזורים שמרבים להיות שומניים גם בעור פנים שאינו נוטה להיות שומני הם האף והעניים. לשם כך יש את הפריימר לעניים שניתן להשתמש בו גם לאף ממש לפני מריחת המיקאפ. כך, זה מסייע  בספיחת השומן באזורים השומניים הללו ובמריחה נקיה ומידית של המיקאפ כאשר הוא נתפס ומתיישב באזורים הללו על הצד הטוב ביותר ואף מסייע בצורה יוצאת מן הכלל לשמירה על איפור עמיד.

איפור עמיד

כשמו כן הוא! בשנים האחרונות יש מוצרי איפור רבים שקיבלו גם גרסה עמידה - איפור עמיד שלא זז במהלך יום שלם. גם בעת השימוש בחומרי הסרה, לאיפור מסוג זה לוקח זמן להתפורר ולהיספג מהפנים על צמר הגפן. כך, תוכלו להיות בטוחים שהאיפור לא יזוז בעקבות שום שמש חזקה ושומן שהופרש מעור הפנים.

 

 

תגובות