איזה יופי: הקולקציה שתגרום לכם לחגוג כמו בקליפורניה . צילום: fotolia

איזה יופי: הקולקציה שתגרום לכם לחגוג כמו בקליפורניה

סדרת לקים חדשה וצבעונית במיוחד עושה מחווה למסיבות החוף של קליפורניה, עיפרון עיניים בגוונים חדשים ומיוחדים וקרם לחות שהוא גם מייק אפ! כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

סדרת לקים חדשה שתגרום לכן להרגיש כאילו אתן במסיבת חוף בקלי]ורניה, מייק אפ שמגן ושומר על עור הפנים ועיפרון מכני חדש לעיניים - אלו המוצרים שעשו לנו את  השבוע

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

BB Cream של דוקטור עור

תמיד יש לי דילמה בקיץ: לשים מייקאפ או לתת לעור טיפה לנשום? לשים קרם לחות לפני המייק אפ או לא לשים? לכן אחד המוצרים האהובים עליי בעונות החמות הוא מייק אפ עם קרם לחות. דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, משיק מוצר כזה בדיוק. מוצרי הסדרה החדשה, BB Cream, משלבים ביחד קרם לחות, מקדם הגנה וגם מייק אפ בשני גוונים טבעיים, לייט ומדיום. הקרם קליל, נספג בעור במהירות ומשאיר תחושה נעימה ולא דביקה. עור רגיל ועור שמן. הקרם במרקם קליל ונטול שומן. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.

© יחסי ציבור 

עפרון העיניים של בועז שטרן

המאפר בועז שטיין מרחיב את סדרת עפרונות העיניים המכניים שלו ומצרף לסדרה שני עפרונות חדשים בגוונים כחול וירוק. מה שנחמד בעיפרון הזה שהוא מכני, לא צריך לחדד אותו והחוד שלו נשאר תמיד דק - מה שעוזר בשרטוט קו ישר שלא נמרח ובקצה השני יש ספוגית שעוזרת לטשטוש הקו ויצירת מראה מעושן. העפרונות עמידים במים, חום וזיעה. מחיר: 69 ₪. ניתן להשיג, במרכז בועז שטיין ואצל קוסמטיקאיות מורשות המותג.

© שי גבריאל

סדרת Coastal Crush של ORLY 

יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח לציפורנים, עושה כבוד למסיבות הקיץ של קליפורניה ומשיקה סדרת לקים צבעוניים בהשראתן. אורלי השתמשה בצבעי מסיבת החוף להשקת קולקציית Coastal Crush המציגה לקיץ הקרוב שישה צבעי קיץ מובהקים שהושאלו ממחצלות החוף, מהשימשיות, מבגדי הים, וכוסות הקוקטייל המופלאות עם המטרייה. מחיר: 35 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובמכוני הטיפוח.

© ג'ון וייט

 

 

 

תגיות
תגובות