לא מתפשרים: כמה משלמים הכוכבים על השיער שלהם?. צילום: gettyimages

לא מתפשרים: כמה משלמים הכוכבים על השיער שלהם?

להיות מפורסם זו לא עבודה פשוטה ואחת הדאגות העיקריות של המקצוע היא מראה חיצוני מתוקתק באופן תמידי. מי הסלבס שדואגים שהפריזורה שלהם תהיה מתחוזקת בצורה הכי טובה שיש ולא מתביישים להוציא עליה סכומי כסף נכבדים?

אנחנו רגילים לראות את הכוכבים האהובים עלינו עם תסרוקות מרהיבות שמתחלפות בקצב מהיר (קיילי ג'נר מישהו?), אלא שכמו כל דבר גם תחזוק התסרוקות הנוצצות עולה הרבה מאוד כסף לסלבס. כל כך הרבה, שלעיתים המחיר לשמירה על הפריזורה עולה יותר משאי פעם יכולתם לדמיין.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מיילי סיירוס

הזמרת יוצאת דיסני מוציאה על התסרוקת שלה סכום של לא פחות מ-1,000 דולר לטיפול. מי שאמון על שיערות ראשה של סיירוס הוא מעצב השיער ההוליוודי כריס מק'מילן, שאחראי גם על התספורת הבלונדינית הקצוצה המפורסמת של הכוכבת.

© אינסטגרם

ריהאנה

הדיווה משלמת 2,000 דולר כל שבוע כדי לתחזק את השיער המפורסם שלה. מעצבת השיער שלה נמצאת בסביבה על בסיס קבוע כדי לוודא שהכל במקום על ראשה של הכוכבת. בחישוב מהיר, רירי משקיעה בשנה לא פחות מ-10,4000 דולר על התסרוקת שלה. 

© אינסטגרם

 אמה ווטסון

כוכבת "הארי פוטר" ו"היפה והחיה" משקיעה סכום של 500 דולר כשזה מגיע לתסרוקת שלה. כשמתחשק לה לעשות גוונים, ווסטון משלמת כ-300 דולר בעוד היא משלמת 200 עבור תספורת.

© טוויטר

 קיילי ג'נר

הבת הצעירה לשושלת קרדשיאן מפורסמת בזכות המהירות בה הפריזורה שלה משתנה ובכמות הפיאות שהיא מחליפה. אלא שסטייל לא מגיע בחינם, וג'נר מוציאה לא פחות מ-5,000 דולר עבור כל פיאה אותה היא חובשת, ויש הרבה כאלו. כך יוצא שמעצב השיער ההוליוודי שמטפל בה, טוקיו סטיילס הוא המרוויח העיקרי מחיבתה של קיילי לפיאות.

© אינסטגרם

 קייטי פרי

האמנית הצבעונית משקיעה כ-425 דולר בפריזורה שלה. הספרית שלה, ריטה חזן, לוקחת 300 דולר על טיפול בשיער של פרי ו-125 דולר לתספורת. כשזה מגיע לתסקורת הקצרה האחרונה של הזמרת, מדובר במחיר קצת מבאס ביחס לתוצאה.

קייטי רגע אחרי הקצוץ החדש. קצת מבאס ביחס לתוצאה © אינסטגרם

 ג'סטין ביבר

תסרוקת היא חלק חשוב בחייו של הביבס, וכזכור הזמר אחז בפוני בתחילת הקריירה שלו. שנים אחר כך והכוכב עדיין ממשיך להשקיע כשזה מגיע לפריזורה שלו. הספרית שלו ונסה פרייה חשפה כי ביבר משלם 750 עבור כל תספורת.

© אינסטגרם

 

תגובות