היש צוהלת ושמחה: מסכות היופי של הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

היש צוהלת ושמחה: מסכות היופי של הכוכבות

לכל כוכבת יש את שגרת הטיפוח שלה ואת הטיימינג המתאים ביותר לטיפוח העור המושלם. הנה מספר כוכבות שמטפחות את פניהן בדרך הטובה ביותר. אז איך הן עושות את זה? מסכות יופי כמובן

אם לא הספקתם להכיר את טרנד מסכות היופי, נספר לכם כי ישנם ישנם מספר סוגים שונים של מסכות פנים, החל ממדבקות עד למסכות פנים שונות ומגוונות, כולל מזהב וכסף. כיום טרנד מסכות היופי הוא טרנד מאוד חזק ובלתי נפרד בתעשיית הקוסמטיקה, כך שברור והרבה מהכוכבות המפורסמות משתמשות במגוון מסכות שונות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בלה חדיד

הטיימינג של הדוגמנית למרוח מסכה במטוס בזמן שחזרה מחופשה יכול ללא ספק להיות אולי מוזר יותר מלמרוח את המסכה בבית, איך העובדה שהיא במטוס לא תעצור אותה מלשים את המסכה המושלמת.

© אינסטגרם

 אלכסה צ'אנג

בשביל הפאשניסטה כל יום הוא יום מסכה, כצ'אנג מבלה רגע עם מסכת פנים. הסלפי שעשתה צ'אנג לא עושה לכם חשק לפתוח את הטלפון ולעשות איתה איזה סלפי קטן?

© אינסטגרם

קאיה גרבר וסינדי קרופורד

קאיה וסנדי הן אם ובת, ושתיהן בעלות קריירת דוגמנות מרשימה. קורפורד וגרבר מפנקות  את עצמן מידי שבוע כשהן עושות לעצמן מיני ספא בביתן, באותו הזמן תאימות את מדבקות הפנים שלהן מתחת לעיניים. בהחלט עושות לנו חשק גם. 

© אינסטגרם

ויקטוריה בקהאם

מסכה היא זו הדרך הטובה של מעצבת האופנה לסיים את היום. כל מה שבקהאם עושה זה להיכנס למיטה, לנקות את האיפור והלכלוך שהצטבר על פניה לאורך היום, לשים את מדבקת המסכה שלה וליהנות מכל רגע. 

© אינסטגרם

 ברי לארסון

טיסות הם מלאות לחות וגורמות לעור יבש, לכן מה שעושה השחקנית הוא להקפיד על טיפוח העור שלה גם בזמן הטיסה עם קצת בידור בדמות חומר קריאה.

© אינסטגרם

מרתה האנט

הדוגמנית והבסטי של טיילור סוויפט העלתה תמונה לאינסטגרם ובו רשמה: "אחרי טיסות אני משתמשת במסיכת לחות לעור יבש". כמובן שהיא לא שכחה גם לתעד בשעת מעשה.

© אינסטגרם

 

 

 
תגובות