לא רק ג'יג'י: המפורסמות שהוציאו קולקציית איפור. צילום: Gettyimages

לא רק ג'יג'י: המפורסמות שהוציאו קולקציית איפור

אחרי שהתבשרנו כי הדוגמנית האהובה עתידה להשיק ליין איפור משלה, לא יכולנו שלא להיזכר בסלבריטאיות נוספות שניסו את כוחן בעולם הביוטי

ההכרזה על קולקציית האיפור של ג'יג'י חדיד בשבוע שעבר אמנם ריגשה אותנו, אך ממש לא הפתיעה אותנו. שכן, בשנים האחרונות יותר ויותר כוכבות מנסות את מזלן בעולם הביוטי. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ליטל מיקס

להקת הבנות השיקה ליין איפור ב-2013 בשיתוף עם מותג איפור בריטי. כל מוצר בליין מייצג אחת מהבנות ומשקף את סגנונן האישי כך שהגלוס מייצג את ג'סי, הצללית את לי-אן, האייליינר את ג'ייד והמסקרה את ליאן.

 

A post shared by Little Mix (@littlemix) on

ריהאנה

בתחילת חודש ספטמבר כבשה רירי את עולם הביוטי עם ליין האיפור שלה "Fenty Beauty". ליין האיפור הפך באופן מיידי להצלחה מסחררת, והזמרת זכתה לביקורת מפרגנות בעקבות מגוון הגוונים הרחב של המוצרים והעובדה שלכל צבע עור יש מענה.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

אשלי טיסדייל

לשחקנית שמור מקום של כבוד אצלנו מאז שגילמה את שארפיי אוונס בסרט הקאלט "הייסקול מיוזיקל". כנראה שטיסדייל לקחה את הוויב הגלאמי והמנצנץ של הדמות שגילמה, ובשנת 2016 היא השיקה מותג איפור שלה בו תוכלו למצוא הכל, החל מסומק ועד לריסים מלאכותיים.

 

A post shared by Ashley Tisdale (@ashleytisdale) on

ניקי מינאז'

מלכת הראפ שיתפה פעולה עם מותג האיפור הידוע "MAC", והשניים הוציאו יחד קולקציית אודמים משותפת. הקולקציה כוללת 26 אודמים בגווני ניוד, שניים מתוכם אשר תוכננו על ידי מינאז' ונקראים על שמה.

 

A post shared by Barbie® (@nickiminaj) on

קים קרדשיאן

לפני חודשים ספורים השיקה מלכת הריאלטי את ליין הביוטי שלה ברעש גדול, כולל השקה פרטית לעיתונאים ובלוגרים אצלה בבית. הליין קיבל לביקורות חיוביות וזכה להצלחה אדירה כאשר הוא הפך לסולד אאוט תוך פחות משלוש שעות ושילשל לכיסה של קימי קצת יותר מ-14 מיליון דולר ביום השקתו.

קיילי ג'נר

אם כל הכבוד ל-14 מיליון הדולר של אחותה הגדולה, קיילי היא ללא ספק מלכת האיפור האמתית של משפחת קרדשיאן, ושל הוליווד בכלל. ב-2015 היא הוציאה קולקציית אודמים על שמה, שמהר מאוד גדלה למותג קוסמטיקה ענק שמוכר שלל מוצרי איפור כמו צלליות, סומק והיילטר, והכנסותיו מתקרבות למיליארד דולר.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

תגובות