איזה יופי: אחרי החגים, הגיע הזמן להתכונן לסתיו . צילום: יח"צ חו"ל

איזה יופי: אחרי החגים, הגיע הזמן להתכונן לסתיו

ג''יד משיקה קוקלציית טיפוח ואיפור לסתיו בגווני כחול, דוקטור עור עם מוצרי ניקיון חדשים לפנים ולוריאל משיקה לראשונה קולקציית מברשות. כל המוצרים השווים שכדאי להכיר לפני שמרעננים את תיק האיפור לקראת הסתיו

תקופת חגי תשרי הגיעה לסיומה ועכשיו, עם החזרה לשגרה זה זמן מצויין להתכונן לסתיו עם מוצרי טיפוח וניקוי חדשים. למה לרענן רק את המלתחה, אם אפשר לרענן גם את תיק האיפור והטיפוח שלנו?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מברשות האיפור החדשות של לוריאל פריז

מותג האיפור השיק לראשונה קולקציית מברשות חדשה הכוללת שש מברשות איפור מקצועיות העשויות מסיבים סינטטיים ברמה גבוהה, המסייעות בהשגת גימור מדויק ומקצועי יותר של האיפור. המברשות מיועדות להכנסה קלה לתיק האיפור, ולאחיזה נוחה. אנחנו ניסינו שתיים מהמברשות ובאמת השימוש היה מאוד נח, נעים, גם המייקאפ וגם הסומק נמרחו בקלות, ללא גושים וללא סימני שערות. בהחלט מומלץ. מחיר: בין 20 ל-40 ש"ח, תלוי בגודל המברשת. 

© יחצ חו"ל

קולקציית הסתיו של ג'ייד 

ג'ייד מפנקת אותנו בשלל מוצרי איפור וטיפוח במיוחד לעונת הסתיו. בין המוצרים ניתן למצוא מארז צלליות בגווני כחול, אפור ושחור, אייליינר כחול עמיד במים (חשוב!), מסקרה, שפתון בצבע ניוד ולהשלמת הלוק - לק בגוון כחול עמוק. מחיר: בין 19.90 ל-79.90 תלוי במוצר. 

© יוסי סריס

סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לפנים של דוקטור עור

תתאפרו, אל תתאפרו, מה שהכי חשוב זה לשמור על שגרת ניקוי עור הפנים, במיוחד בגיל ההתבגרות. לדוקטור עור יש שני מוצרים חדשים - ג'ל ניקוי לפנים ופילינג עדין לפנים (יש גם סבון ניקוי לפנים לעור יבש). גם לג'ל וגם לפילינג יש שילוב ייחודי של רכיבים פעילים, המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן ושניהם היפואלרגניים(. לשניהם יש ריח נעים ומרענן (אגב, קצת מזכיר ריח של שמפו לתינוק) ואחרי השימוש בהם הם מותירים תחושה רעננה ונעימה בעור. מחיר: 24.90 לכל אחד מהמוצרים (150 מ"ל). 

© יחסי ציבור

 

 

 

תגובות