שוברים מוסכמות: הביוטי בויז שאתם חייבים להכיר. צילום מסך מהאינסטגרם

שוברים מוסכמות: הביוטי בויז שאתם חייבים להכיר

כבר זמן רב שבלוגרי הביוטי הגברים הם מובילי דעה בלתי נפרדים בתחומי האיפור והשיער. בעזרת הרשתות החברתיות הם קובעים מחדש את נורמות הביוטי בדרך פוטוגנית במיוחד. אספנו לכם כמה מהביוטי בויז שהכי שווה לעקוב אחריהם

אם לא חייתם מתחת לסלע בשנה האחרונה, בוודאי שמתם לב למגמה עולה ברשתות החברתיות: הביוטי ביוז. עם חשבונות אינסטגרם עצומים המתחזקים עשרות ומאות אלפי, ואף מיליוני עוקבים, הנערים האלו הם אינם טרנד חולף. למעשה, הם משנים את הדרך בה אנחנו רואים איפור ומוכיחים לעולם שאיפור לא חייב להיות נשי בלבד. הנה כמה מנערי הביוטי המדוברים, שמהיום יקשטו לכם את הפיד במראות ביוטי שבהם עוד לא נתקלתם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גבריאל זמורה 

עם בלורית כחולה בעלת נוכחות ומעל ל-400 אלף עוקבים באינסטגרם, זמורה הוא אחד מהשמות המבטיחים בתחום הביוטי. התכוננו ללוקים מדוייקים וזריקות צבע המשתלבות מעולה עם השיער הכחול הנועז.

 

A post shared by Gabriel Zamora (@thegabrielzamora) on

פטריק סטאר

עם כמעט שלוש מיליון רשומים לערוץ היוטיוב שלו, רובכם בוודאי כבר שמעתם על פטריק. הוא אחד מחלוצי הביוטי לגברים ואף שיתף פעולה עם כמה מהכוכבות האהובות דוגמת קים קרדשיאן, קייטי פרי והשחקנית שיי מיטשל.

 

A post shared by patrickstarrr (@patrickstarrr) on

מאני גוטיירז

לאחר שכיכב בקמפיין למסקרה של ענקית הביוטי מייבלין ניו-יורק, שיתף פעולה עם חברות ענקיות ואף נכנס לרשימת מובילי הדעה בביוטי של מגזין "פורבס" במקום השמיני והמכובד, הוכיח הבלוגר שהוא אחד השמות הגדולים בעולם הביוטי, וארבעה מיליון עוקבים מסכימים.

 

A post shared by 🌙Manny Gutierrez (@mannymua733) on

אלכס פאקשן 

כישורי האיפור של אלכס הם מהליגה הגבוהה ביותר. אם אינכם מאמינים, בקרו בפיד האינסטגרם שלו והתרשמו מלוקים מהפנטים ומקוריים ושיער המחליף צבע בכל כמה שבועות.

 

A post shared by Alex Faction (@alexfaction) on

ג'יימס צ'ארלס 

רשימת הביוטי בויז הזו לעולם לא תושלם בלי היוטיובר האמריקאי, שבשנה האחרונה עשה היסטוריה ונבחר בגיל 17 בלבד להיות הנציג הגבר הראשון של המותג "CoverGirl". ערוץ היוטיוב שלו, עם כמעט שני מיליון רשומים,  מציג מדריכי איפור קלילים וכיפיים, אתגרים וסקירות.

 

A post shared by James Charles (@jamescharles) on

ברטמן רוק 

ההומור הסוחף של רוק, בשילוב עם לוקים מרשימים ושליטה מלאה בתחום האיפור, העניקו לבלוגר הצעיר כמות אסטרונומית של כמעט תשעה מיליון עוקבים (!). באינסטגרם שלו תמצאו עשרות סרטונים מצחיקים שהוא מצלם בזמנו הפנוי, וכמובן תמונות שמראות לנו למה הוא אחד השמות הגדולים בעולם הביוטי כרגע.

 

A post shared by Bretman Rock (@bretmanrock) on

ג'פרי סטאר

מי שלא שמע עד עכשיו את השם ג'פרי סטאר, כנראה היה על הירח בשנתיים האחרונות מפני שאמן האיפור ובעל המותג הנושא את שמו, הוא אחד הדמויות הכי ייחודיות שנראו בעולם הביוטי. עם פיד אנסטגרם צבעוני במיוחד, ערוץ יוטיוב מצליח, 4 כלבים פומרניים מתוקים ובגדים, איפור ואקססוריז מפה עד הודעה חדשה, סטאר משוויץ בחייו הזוהרים, היוקרתיים והצבעוניים במיוחד.

 

A post shared by Jeffree Star (@jeffreestar) on

עומרי מזרחי

וכמובן שנחתום את הרשימה הזו עם נציגנו בתחום, עומרי מזרחי. הבלוגר והיוטיובר בן ה-17 מרעננה מתחזק חשבון אינסטגרם על סך 61.5 אלף עוקבים. מאז שפרץ לתודעתנו לפני כשנתיים, שיתף פעולה עם מותגים גדולים דוגמת אדידס ומאק, כבש את שבוע האופנה של מילאנו, ואף נבחר לכתבה על ביוטי בויז מובילים בעולם על ידי המגזין האיטלקי TuStyle. בריאיון למגזין Gostyle אמר: "אני מציע זווית אותנטית ייחודית לעולם האופנה והביוטי," וגם סיפר ש"המסר שאני רוצה להעביר הוא שצריך ליהנות מהחיים ולא להיות רציניים כל הזמן".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

תגובות