איזה יופי: סומק קטיפה ולק נושם. צילום: יח"צ חו"ל

איזה יופי: סומק קטיפה ולק נושם

לק נושם, סומק קטיפה וליין חדש של מוצרי טיפוח לנערות - כל המוצרים שעשו לנו את השבוי

אורלי משיקה לק נושם, PUPA מוציאים ליין סמקים במרקם קטיפתי ויולו נכנסים לעולם הטיפוח והקוסמטיקה עם מוצרים חדשים לנערות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ליין מוצרי הטיפוח של YOLO

הרשת נכנסת ראשונה לעולם הטנכנסת לראשהטיפוח ומשיקה את Beauty and Shine - ליין מוצרי הטיפוח לנערות. בסדרת המוצרים החדשה תוכלו למצוא ספריי גוף מרענן, סבון גוף, קרם גוף רגיל ועוד אחד מנצנץ, קרם ידיים, ערכת טיפוח לציפורניים שכוללת פצירה, משייף ציפורניים, מפריד אצבעות ומדבקות ססגוניות לציפורניים. 

© מאיה לוי

הלק הנושם של אורלי

עובדה מעניינת: נשים מוסלמיות נמנעות מלמשוח לק על ציפרניהן מכיוון שטקס הרחצה שקודם לתפילה דורש מגע של מים עם כל חלקי הגוף, ללא חוצצים. לכן, נשים מאמינות נדרשות להסיר את הלק לפני כל תפילה והן מתפללות חמש פעמים ביום. המותג של אורלי פיתח לק נושם שלמעשה מאפשר למים לחדור מעבר ללק ובכך פותר את הבעיה. אבל, מן הסתם, סדרת הלקים הנושמים שכוללת למעלה מ-30 גוונים לא מתאימה רק לנשים מוסלמיות. אנחנו ניסינו את הלק והמרקם שלו פשוט מושלם - הלק נמרח באופן קל ואחיד על הציפורן ובניגוד לכל הציפיוות גם החזיק מעמד כמעט שבוע - שזה יחסית הרבה. 

© אלון גנון

קולקציית הסמקים החדשה של PUPA

מותג הקוסמטיקה האיטלקי ממשיך לחדש ומשיק סדרת סמקים חדשה העונה לשם pupa like a doll maxi blush. הסומק החדש הוא סומק רך וקל, בעל פיגמנט עדין, נצמד באופן מושלם ומתמזג עם הגוון של העור ומעניק לו מראה טבעי, קטיפתי וזוהר, כך שלא תיראו כמו ליצן. ניתן להשיג את הסומק החדש בארבעה גוונים -  vintage pink, brown rose, apricot nude, golden brown. מחיר מומלץ: 99 ₪.

© יחצ חו"ל

 

תגובות