צמות או לא להיות: הצמות שלקחו את זה צעד אחד קדימה. צילום מסך מאינסטגרם @braidsbyjordan

צמות או לא להיות: הצמות שלקחו את זה צעד אחד קדימה

עולם הצמות התפתח פלאים בשנים האחרונות, והביא עימו כמה צמות סופר מיוחדת, שלקחו את זה צעד אחד קדימה כשזה נוגע למקוריות. הנה כמה צמות שאהבנו במיוחד

טרנד הצמות שהתפתח בשנים האחרונות בצורה יוצאת מן הכלל, השפיע רבות והביא לחידושים שונים ומיוחדים יותר. הצמה הפשוטה עם הפוטנציאל מומשה אצל ראשים רבים משום שלמרות הטריקים והקווים החדשים של הצמה, היא ממשיכה לשדר קלילות, סטייל לא מתאמץ וכן גם תכשיט מצוין ומחמיא למסגרת הפנים. אספנו לכן את מיטב הצמות המושקעות והמיוחדות על מנת שתדעו לאמץ את הטרנד על הצד הטוב ביותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

חלה של שבת

הצמות של 2017 פחות דוגלות במראה המתוח והאדוק, אלא יותר עסוקות בלהיות פרשיות ורעננות. מי שמחפשת מראה נקי, אסוף וקליל צמת חלה מרושלת זה לגמרי בשבילה. 

 

A post shared by † полещук (@kassinka) on

החיטה המשודרגת

אחת הצמות העדינות ביותר היא צמת החיטה, וכשהיא אוספת רק חצי מהשיער היא יוצרת מראה נסיכותי עוד יותר. כיאה למעמד הנסיכותי תוספת של עוד שתי צמות רגילות ומרושלות זה לגמרי שדרוג מיוחד! 

סרט של צמה

מדי יום מגיעים לעולם האופנה אביזרי שיער שונים ומיוחדים שמטרתם להדר את השיער. אבל מי צריך אקססוריז לשיער שהשיער יכול להיות בעצמו התכשיט? הנה צמה שתיצור לכן את המראה האופנתי והטבעי ללא מאמץ.

צמת לב

הדרך להשרות לבביות ורוגע בסביבה בהחלט יכולה להיעשות גם באמצעות השיער שלכן. צמת הלב שלפניכם פותחה מצמת החיטה, ובאמצעות הפרח הורוד יצרה מראה נקי וזוהר.

צמה מלאכית

מי צריך כתר מלאכותי שאפשר ליצור כתר טבעי ומלאכי שכזה! הצמה שבהחלט תהפוך אתכן למיוחדות ומאושרות יותר.

פוקה עוצמתית

תסרוקת הפוקה הידועה שחזרה לא ממזמן לעולם האופנה, לא נשכחה אצל חובבי הצמות. וכן, כשתסרוקת הפוקה מגיעה בשילוב עם צמות היא לגמרי חדשנית ומיוחדת יותר. ביג לייק.

 

A post shared by DREAMDRY (@dreamdry) on

 

תגיות
תגובות