טרנד השבוע: התסרוקת הקצוצה שכבשה את כל הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: התסרוקת הקצוצה שכבשה את כל הכוכבות

כל שבוע נציג לכם את הטרנד שהכי עשה לנו את השבוע, והפעם בחרה בתסרוקת הקצרצרה שהשתלטה על ראשן של המפורסמות. הכי קצר זה השחור החדש

טרנד חדש בעולם האופנה כבש את הכוכבות הכי שוות בביצה העולמית. הפעם, הטרנד קשור למסגרת הכי חשובה והיא המסגרת של הפנים שלנו. אם פעם קיילי חיבבה את התוספות, עכשיו הקצר הוא לגמרי השולט אצלה ואצל כוכבות נוספות כמו סלינה גומז, זנדאיה, בלה חדיד סופיה ריצ'י וקנדל ג'נר. אל תדאגו, לא מדובר בקארה, אלא אורך חדש ורענן יותר שעשוי מעט להשתפשף עם הכתפיים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הגזרה שאנחנו בוחרות עבור השיער שלנו צריכה להעשות עם חשיבה. לכל אחת מאתנו סוג שיער שונה, ולכן לא כל תספורת עשויה להחמיא לנו ולהתאים למצבי הרוח השונים של השיער שלנו. השיער הקצר עשוי לסבך אותנו עם פנים, והארוך עשוי להיות כבד ולא טרנדי. הגזרה החדשה והטרנדית שמגיעה עד קו הלסת היא המשוב לכל הבעיות. היא לא קצרה מדי וגם לא ארוכה, מתאימה כמעט לכל אחת והיא לגמרי אופנתית!

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

הגזרה החדשה יוצרת מראה נקי ולא מתאמץ. מעבר לקלות שבשיער קצר, יש בה הרבה נוכחות וסטייל שממלא ומקרין על הפנים אור ורוגע. אורך השיער לא מונע מהתסרוקות להופיע להן מדי פעם.  אכן, צמות, בייביליס  וכובעים ישתלבו מצוין עם הגזרה החדשה, כך שאין סיבה לחשוש.

 

A post shared by Sofia Richie (@sofiarichie) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Zendaya (@zendaya) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

תגובות