עבר זמנם: חמישה טרנדי איפור שהמאפרים רוצים שיעזבו. צילום מסך מאינסטגרם

עבר זמנם: חמישה טרנדי איפור שהמאפרים רוצים שיעזבו

סופה שנת 2017 הולך ומתקרב ואיתה גם סוף זמנם של כמה טרנדי איפור שעל פי אמני האיפור המובילים בהוליווד ללא ספק צריך שייגמרו

 
רגע לפני ששנת 2017 מסתיימת, מאפרים שעובדים עם כוכבות הוליוודיות מובילות ואחראים על שלל מראות איפור מרשימים מספרים למגזין האוסטרלי "ELLE" מי הם טרנדי האיפור שחייבים להסתיים בתום השנה הנוכחית וגם על טרנד אחד שימשיך איתנו גם בשנה הקרובה.
 
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
 

היילייטר מוגזם

ההייליטר קיבל את הכבוד המגיע לו אך גם זמנו הגיע לקיצו. ”אני מאוד ארצה לראות שההילייטר נעלם או לפחות יופחת קצת " אומר רוברט ססנק, מאפר שעבד עם קנדל ג‘נר, היילי בולדווין, אדריאנה לימה ולילי אלדריג‘. ”ההייליטר יפה על כל סוגי העור אך לאחרונה הוא מוגזם מאוד ונראה כאילו העור מתחת למים או כמו מתכת“ ג‘וליאנה קיי, שבין לקוחותיה נמצאות ביונסה ודאב קמרון אומרת: ”המראה האפוי, והמודגש במיוחד מצחיק אותי מפני שהרעיון של ההייליטר הוא ליצור תחכום וזוהר אבל אנשים לוקחים את הטרנד הזה רחוק מידי". קיי גם מוסיפה ואומרת שמבחינתה העור צריך להיראות רענן ונקי ממגע. 
 
 

A post shared by Brookelle McKenzie (@bybrookelle) on

קונטור חד 

עוד טרנד שתם זמנו הוא הקונטור אז הניחו את מברשות ההצללה והקשיבו לנו! המאפרת דיזריי שרמן שעובדת עם דוגמניות רבות אומרת: ”אינסטגרם הוא לא החיים האמיתיים, והמראה המופשט יתר על המידה חייב להעלם. אף אחד לא באמת צריך פלטת קונטור עם שלושה צבעים ושלושה סוגי היילייטרים ”. טכניקת הקונטור עדיפה לאירועים מיוחדים: ”רוב הזמן הטכניקות האלה נראות הכי טוב באירועים או כאשר יש צלם“ מסביר ססנק. ”רק אם אתן עולות על שטיח אדום תדגישו את קווי המתאר”.
 

גבות עבות

כולם מעדיפים גבות עבות, אך כשהן מתחילות להראות כאילו הן נצבעו בטוש, זה הגבול. ”אני לא אהיה עצובה לראות את הטרנד מאחור בשנת 2018“ אומרת פיונה סטילס שעובדת עם השחקניות לילי קולינס, ג‘ניפר גארנר וגבריאל יוניון. ”אני אוהבת גבות עבות אך כשזה נראה כל כך צפוף ולא מאורר ואמיתי ואין תחושה אמיתית של שיער, זה יותר מידי עבורי”.
 
 

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo) on

 עור ”מסכתי“

אני אוהב כשהעור נראה טבעי ולא כמו מסכה או יצירת אומנות ” אומר ססנק. המסר הוא שהמאפרים רוצים לראות יותר עור פנים טבעי בשנת 2018. ”אני חושבת שהנושא של שנת 2017 היה כמה שיותר לא טבעי, יותר טוב ” מוסיפה קיי. ”איפור הוא כלי מהנה שאנחנו יכולים להשתמש בו כדי לשפר את היופי הטבעי , לא כדי להסתיר אותו לגמרי”.

 שפתיים מצויירות מידי

"אם להיות כנה, אני לא מבינה מה לא בסדר עם שפתיים דקות. אבל אם אתם חייבים לצייר אותן עשו זאת בעדינות עם מעט הייליטר על קשת הקופידון“ אומרת קיי ויוצאת במסר ברור- הבליטו את השפתיים הטבעיות שלכם בשנת 2018.
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 ואחד לשנה הבאה: טרנד שחייב להישאר

טרנד מהשנה הנוכחית שחייבת להישאר גם ב-2018 הוא צבעים. ”הצבעים יהיה טרנד גדול השנה. אני מצפה מאוד לראות צבעים מכתום עד כחול אוקיינוס ” אומר ססנק. 2018 עשויה להיות שנה של צבע אך גם יכולה להיות שנה של יופי טבעי!
 




תגובות