נס ביוטי השמן: 6 טריקים מיוחדים לטיפול עם שמן זית. צילום: Fotolia

נס ביוטי השמן: 6 טריקים מיוחדים לטיפול עם שמן זית

חג האורים נמצא בימים אלה בעיצומו ומדובר בהזדמנות מצויינת להכיר את ההיתרונות שיש לשמן הזית להציע. מי יודע, אולי גם לכם יתרחש נס חנוכה

זהו לא סוד ששמן זית הוא בעל תכונות רבות שיכולות לסייע לנו בשגרת הטיפוח. לרגל חג החנוכה בו כזכור לשמן יש תפקיד מרכזי בסיפור החג (וגם בסופגניות), קבלו שמונה דברים בהם שמן זית יכול לסייע ובגדול.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פילינג ביתי

הוסיפו לשמן הזית מלח, סוכר או קפה כדי ליצור משחה. עסו או שפשפו את המשחה שיצרתם על הפנים, הידיים והרגלים כדי להיפטר מהעור המת.

ניקוי מברשות איפור

ערבבו שמן זית ושני חלקים של סבון אנטיבקטריאלי על צלחת. ערבבו את מברשות האיפור שלכם עם השמן והסבון, ואתם אמורים להתחיל לראות שאריות יורדות מן המברשות באופן מיידי. לאחר שהמברשות נקיות שטפו אותם במים חמים ותנו להם להתייבש. ניקוי מברשות באופן קבוע מסייע במניעת חצ'קונים.

הסרת איפור

מרחו מעט שמן זית על הפנים והעיניים על מנת להסיר את האיפור בו השתמשתם מוקדם יותר. לאחר מכן שטפו את הפנים כדי לנקות את העור.

© shutterstock

הקלה על כוויות שמש

הוסיפו שמן זית לחומץ ושפשפו את התערובת על כוויות שמש על מנת להרגיע את הכאב.

טיפול בעקב הרגל

במקרה והעקב שלכם סדוק או יבש שימו שמן זית לפני השינה, ואפילו הוסיפו קצת קרם לחות רגיל לרגליים. אחרי שסיימתם לבשו גרביים כדי למנוע באלגן שמנוני על המיטה שלכם, ובבוקר הרגליים שלכם יהיו רעננות.

שיער יבש

כדי להחזיר חיים לשיער יבש או פגום חממו שמן זית במיקרוגל במשך כמה שניות עד שהוא חם, אבל לא חם מידי. צקו אותו על השיער והקרקפת והשאירו אותו למשך 20 דקות. לאחר מכן חפפו את השיער בשמפו כדי לנקות אותו מהשמן. 

© Fotilia
תגיות
תגובות