נסיכה אמתית: קייט מידלטון תרמה את שיערה בחשאי. צילום: Gettyimages

נסיכה אמתית: קייט מידלטון תרמה את שיערה בחשאי

קייט מידלטון, הדוכסית קיימברידג‘ ואשתו של הנסיך ויליאם, ידועה בין היתר גם בשל שיערה הארוך והמבריק. כעת, מתברר כי הדוכסית גם צדיקה, והיא תרמה שבעה סנטימטרים משיערה בשנה שעברה למען ילדים חולי סרטן

רעיון התרומה הגיע כאשר קייט הסתפרה בארמון קנסיגטון, על ידי הספר ג‘ואי וילר. מקור מלכותי אמר למגזין סאנדיי אקספרס: ”לפני ארבעה חודשים ג‘ואי אמר לה שכדאי שתסתפר קצת, מפני שהשיער שלה מתחיל להיות ארוך מידי". בעוד וילר מספר אותה, עלה במוחה הרעיון של המלכה לעתיד לעשות עם השיער שנגזר מעשה טוב ולא לזרוק אותו. "קייט הציעה את רעיון התרומה לג‘ואי שחשב שהרעיון מבריק” סיפר המקור. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לאחר שהסתפרה, מידלטון שלחה את שיערה ל“אגודת הנסיכות הקטנות“ , ארגון צדקה שמכין פאות לילדים שאיבדו את שיערם בעקבות מחלת הסרטן ומחלות נוספות. המקור המלכותי הוסיף ואמר כי השיער נשלח בשם אחר, כך שהאגודה לא תדע כי מדובר בשיערה על הדוכסית, וכי הם חשבו שמדובר בתרומה של אישה באזור קינגסטון. 

תרמה את שיערה תחת שם אחר. קייט מידלטון © Gettyimages

הלן קרייס, דוברת ארגון הצדקה אמרה שהיא שמחה לשמוע את החדשות. ”היינו שמחים מאוד לשמוע כי הדוכסית מקיימברידג‘ היא זאת שתרמה את שיערה לארגון.“ אמרה הלן למגזין ELLE בריטניה והוסיפה: ”אנחנו כה אסירי תודה לכל אחד ואחד על מעשי הצדקה שהוא מבצע בדרכו שלו. מעשה כמו של הדוכסית, הינו הרבה מאוד בעין הציבור, ואנו מקווים כי המסר שצדקה יכולה לתרום לילדים ואנשים צעירים שחולים במחלה וצריכים את עזרתנו בקבלת פאה בחינם. לפיאות יש השפעה חיובית מאוד על ילד או צעיר או בוגר בזמן כה קשה. אנו מקווים כי התרומה הזו של קייט, תעודד אחרים לשקול תמיכה לצדקה בצורה הזאת".

תגובות