על השפתיים: אלו הם גווני האודם הטרנדיים של העונה. צילום: shutterstock

על השפתיים: אלו הם גווני האודם הטרנדיים של העונה

מהפכת האודמים הולכת ומתחזקת ומביאה איתה גוונים טרנדיים ולא שגרתיים רבים. אספנו בשבילכן את חמשת הגוונים הדומיננטיים שלא תוכלו להוריד מהם את העיניים

אם בשנת 2017 נכחנו לראות גווני אודמים רגועים ובהירים, 2018 מסתמנת כשנה של גוונים כהים ויחודיים. "מהפכות האודמים" שיצרו חברות האיפור והקוסמטיקה (הבולטות מבניהן הן "קיילי קוסמטיקס" של קיילי ג'נר ו"פנטי ביוטי" של ריהאנה) מביאות איתן גוונים כהים וגוונים בהירים מיוחדים. צמצמנו את רשימת הגוונים לחמישה צבעים בולטים שילכו איתנו בעונה הקרובה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אדום

הצבע החזק שהשתלט על חנויות הבגדים וגם על הארון שלנו - מגיע גם אל השפתיים. הליפסטיק האדום נותן מראה נשי ואלגנטי, מראה שניתן להשיג בקלות. עם זאת, הצבע החזק דומיננטי מאוד ואי אפשר שלא לשים לב אליו. מתאים ל: מקרה ואת רוצה להתבלט- אדום הוא הצבע שלך. לכי על זה!

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בורדו סגול כהה

כמעט כמו תמונת השמלה אשר שיגעה את כולנו, כך גם כאן קשה להכריע על הגוון המדויק של האודם הזה. סגול כהה או בורדו,  מה שבטוח הוא שהגוון נע בין שניהם ושהוא מהווה טרנד שפתיים מרכזי העונה. אודמי האומברה חזרו לשפתינו, בעיקר בגוונים הכהים האלו. מתאים ל: בנות שמוכנות להשקיע זמן ומחשבה על האודם, הטרנד הזה הוא בשבילכן.

חום

אחד הגוונים המפתיעים של העונה הגיעו אלינו מחברת הביוטי הפורצת והמצליחה "פנטי ביוטי" של ריהאנה. הזמרת לקחה את הגוונים הכהים צעד אחד קדימה והכניסה לתודעתנו את האודם החום, שבזכותה הפך לטרנד מוביל. מתאים ל: נועזות, שלא מפחדות מצבעים כהים.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 סגול לילך

אם כבר מדברים, רירי הביאה איתה עוד גוון טרנדי והוא הסגול הבהיר. הצבע הטרנדי פרץ דרך הבגדים, הוכתר לצבע השנה, ולאחרונה הגיע גם לביוטי ואל השפתיים. הצבע עדין ולא מתאים לכל אחת, אבל בכל זאת גם ממנו אי אפשר להתעלם. מתאים ל: בנות טרנדיות ונועזות.

 

A post shared by @slickwoods on

 ורוד בייבי

הצבע הוורוד, עדין גם הוא, לעולם לא עזב אותנו. הגוון הקלאסי מתאים כמעט לכל אחת ונותן אף הוא מראה נשי ועדין. הגוון הוורוד הבהיר (שמככב גם בחנויות הבגדים) משתלט ומסתמן כטרנדי במיוחד ומגיע גם לעיניים וגם לשפתיים. מתאים ל: בנות עדינות שבכל זאת רוצות קצת צבע בשפתיים.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on



תגובות