Top 5: כך תשיגו עור פנים נקי, בריא ומושלם . shutterstock

Top 5: כך תשיגו עור פנים נקי, בריא ומושלם

שאריות איפור, לכלוך, פיח, זיעה, יובש מהחורף - כל אלו גורמים לעור הפנים שלנו להיות פחות בריא. לכן, מאוד חשוב להקפיד על שגרת ניקיון וטיפוח של עור הפנים. קבלו חמישה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלילות

החורף הוא אחד הגורמים המרכזיים לשכבות העור המיובשות והמתקלפות שעל פנינו. אם לא נטפל בעור הפנים שלנו בצורה הנכונה והטובה ביותר, עור הפנים שלנו ימשיך להיות בעייתי ואף נסבול מפצעים, יובש וחספוס. קבלו  חמישה טיפים שיסייעו לכם לשמור על עור פנים בריא וחלק!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ניקוי כפול

רגע לפני שאתם קופצים למיטה לשנת צהריים או בלילה, עצרו בכיור האמבטיה לשטיפת פנים כפולה של אחרי יום לימודים ועבודה בחוץ. תחילה השתמשו בתחליב עדין לניקוי הפנים ובעזרת מריחת התחליב תוכלו להסיר את כל הלכלוך והחיידקים המצויים על פניכם. את התחליב יש להסיר מהפנים בעזרת מטלית לחה עם מים פושרים ולאחר מכן עם שטיפה נוספת שתסיר את החומר לחלוטין.

© shutterstock

קצת פילינג

הפילינג הוא מוצר בסיסי ונפוץ כבר שנים רבות. לכן, השימוש בו מדי פעם חשוב והוא מנקה את העור ומסיר תאי עור מתים מהפנים. מצאו לכם את הפילינג המתאים לפנים שלכם (לרוב צריך להתאים את הפילינג אצל רופא עור או אצל קומטיקאית) המותאם לפניכם, השתמשו בו אחת לתקופת הזמן המומלצת וכך תגרמו לעור שלכם להיות ולהראות בריא יותר.

קרם לחות

סבונים ומשחות לטיפול באקנה, מייבשים לרוב את עור הפנים, שזקוק ללחות וויטמינים. לכן, מומלץ לאחר ניקוי הפנים למרוח מעט קרם כדי להחזיר את הלחות לעור הפנים ולמנוע יובש מיותר. 

לטפל באקנה
לטפל באקנה © shutterstock

מסיכה זה חובה

מסיכה ביתית או קנויה זה מוצר צריכה בסיסי. ישנם סוגים שונים ורבים של מסיכות לכל סוגי העור ולכן רצוי שתשתמשו באחת כזאת שמתאימה בדיוק לעור הפנים שלכם. הטיפול במסכת הפנים מומלץ לשימוש של פעמיים בשבוע. שילוב של המסכה עם שטיפה נכונה ושאר המוצרים המומלצים יעניקו לעור שלכם שכבות מגן עשירות ובלתי מנוצחות על ידי פצעים.

© shutterstock

לגוף ולנפש

השלב האחרון בהרגלי השמירה על עור פנים בריא וצעיר אינו קשור למוצרים ולרכיבים מלאי הטכניקות לשימור העור. שלב זה קשור לטכנולוגיה שגם לה השפעה על עור הפנים שלנו. אבל, מדובר בהשפעה רעה. לכן, מומלץ בלילה לכבות את הטלפון או להרחיק אותו אל מחוץ לחדר השינה על מנת להימנע מהקרינות שהוא יוצר בנוכחותו. ובנוסף, לנוח ככל האפשר על מנת להעניק לעור הפנים שלנו הגנה וזמן לבנות את עצמו ולהחלים מהפצעים השונים.

 

* הכתבה לא באה להחליף התייעצות עם רופא או קוסממטיקאית רפואית

 

 
תגובות