הכי follow: חשבונות הצמות הטובים ביותר באינסטגרם. צילום מסך מאינסטגרם

הכי follow: חשבונות הצמות הטובים ביותר באינסטגרם

בין שלל החשבונות האופנתיים באינסטגרם, בולטים לטובה אלו המתמקדים כולם בצמות. קבלו את עשרת החשבונות הגדולים שעוסקים בצמות ויעשו לכם חשק לצמות משלכם

אינסטגרם מציעה לנו השראת יופי אינסופית. ממאפרים שהופכים את הפנים שלהם ליצירת אומנות עד לאנשים שמרסקים איפור להנאתם ואי אפשר שלא להתסכל. עוד קהילת אינסטגרם היא הצמות, שנמצאות איתנו מאז ומעולם והאפליקציה מציעה לנו פלטפורה חדשה ליצור אותן. הנה שמונה חשבונות הצמות הטובים ביותר שאתם חייבים לעקוב אחריהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גה‘אמי לומפקין 

ג‘האמי שמתגוררת בלוס אנג‘לס מוכרת כבר משנת 2016 אבל החליטה להרים הילוך בשנת 2017, כאשר פתחה מספרה בלוס אנג‘לס אליה מגיעות לקוחות מוכרות כמו ריטה אורה וקווין לטיפה. פיד האינסטגרם של לומפקין הינו אחד המפורסמים במיוחד עם צמות על ראשיהם של מפורסמים רבים.

שני קרואו

אמנית השיער משתמשת בצמות כדי לספר סיפור. לאחרונה, קרואו קיימה תערוכה בשם ”BRAIDS ” במוזיאון לאומנות בתפוצות אפריקאיות בת זמננו בברוקלין. עבודתה היצירתית מתמקדת בתרבות האפריקאיות, והאינסטגרם שלה מלא בהשראה מתרבות זו.

בריידס גאנג

החשבון התמחה במקור בצמות עם אומברה כדי ליצור מראה צבעוני ומלא חיים, והחשבון המשיך והתפתח לבלוג שכעת מספק עצות מועילות בעבור אנשים שמתעניינים בצמות. אנסטרל סטרנדס הינו סטודיו לצמות שמתמחה בצמות שבטיות ומסורתיות. המספרה מקיימת  מסורות שיער אפריקאיות,ע ושה צמות מיוחדות שבטיות אפריקאיות ונותן ללקוחות תה צמחים חדורים ממריצים כדי להאיץ את צמיחת השיער. הסלון לוקח את הקשר בין שיער וזהות ברצינות והמוטו שלהם הוא ”סיפור השיער הוא הסיפור שלה“.

ניקי נלמס

ניקי נלמס, שידועה גם בכינוי ”HAIR MACGYVER” היא גורו שיער שעומדת מאחורי הסלוגן ”אל תיגעו לי
בשיער“. רשימת לקוחותיה כוללת את ג'אנל מונה וזואי קרביץ. 

גוינגוי

גוין גוי, מעצבת שיער בעלת חשבון אינסטגרם עתיר בסטייל, נמצאת כבר בתחום 15 שנה והיא אף מציעה תורים ושיעורים על העבודות המשמיטות לסת שלה באינסטגרם.

 

 

מלק אוסטונלוק

מי שידועה בכינוי "מימי בריידס" מתגאה בכמה העיצובים הכי מסובכים בקהילת הצמות. את החשבון הזה מנהלת
מלק אוסטנלוק שהתחילה לעשות צמות כבר ב-2007 עם כמה סרטונים נועזים ודייקונות מדהימה שכבשה
מפורסמים כמו אלן אייברסון , טארוויס סקוט וויל. היא מתמחה בשיער של גברים אך גם יכולה לעשות צמות
מיוחדות לנשים.

סוזי

סוזי מ“HAIR BY SUSY“ היא אחת הנשים המוכשרות ביותר בפלטפורמת הצמות. היא לא רק המקימה
של אחד הסלונות הכי טובים בניו יורק אלא היא גם מחשיבה את שתיים מהאחיות נואלס, הלוא הן ביונסה וסולנאז', כלקוחותיה.

ג‘הרה רמי

צמות קטנות , טוויסטים מיוחדים ועוד הינם התכונות המיוחדות של האינסטגרם של רמי. אולי תגיעו לחשבון האינסטגרם המודבר בשביל המגוון, אך תשארו שם בשביל עיצובים קטנים שדורשים דיוק.

פרוטקטיב סטייל‘ס

חשבון אינסטגרם שכולל את הטוב ביותר של קהילת הצמות. חשבון האינסטגרם מציג הכל על שיער טבעי ודברים שאפשריים לבצע גם בבית , והחברה מספקת גם צמות וסלסול שיער.

 

 

 

תגיות
תגובות