מביוטי קוריאני למוזיקה קלאסית: קרלי קלוס חושפת את טיפי הביוטי שלה. צילום מסך מאינסטגרם

מביוטי קוריאני למוזיקה קלאסית: קרלי קלוס חושפת את טיפי הביוטי שלה

קרלי קלוס היא אחת מן הסופרמודלס הגדולות בשנים האחרונות. הדוגמנית האיי-ליסטית שיתפה את סודות היופי שמסייעים לה לשמור על יופי פנימי וחיצוני. הכי לגזור ולשמור

היא אחד מהשמות החמים (והחכמים) בביצה ההוליוודית, כיכבה בתצוגות אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, הבסטי (לשעבר לפי הדיווחים) של טיילור סוויפט ומשמשת כפנים של חברות רבות כגון ענקית התכשיטים סברובסקי ואף מיזם בניית האתרים הישראלי "WIX". בריאיון חדש למגזין אל הבריטי, חשפה קרלי את סודות היופי אותם היא מקיימת בשגרה היומיומית שלה. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מים למען האנרגיה

קלוס נשאלה על הדבר הראשון שהיא עושה בבוקר: "אני שותה ה-מ-ו-ן מים. להשקות את הגוף זו הדרך הטובה ביותר להזרים אליו אנרגיה בבוקר - אפילו יותר מלשתות קפה".

אין על ביוטי קוריאני 

הדוגמנית משתפת על אהבתה לביוטי קוריאני: "כשהייתי בסיאול (בירת דרום קוריאה) אספתי לי המון מסיכות פנים - עכשיו יש לי כמה מדהימות!".

© אינסטגרם

עוגת שוקלד בסוף כל ארוחה

בתור דוגמנית מצליחה, צריכה קלוס לשמור על איזון בין האכילה לכושר על בסיס יום יומי, אך גם לה את המאכלים האהובים: "הייתי רוצה שכל מנה תמיד תיגמר בעוגת שוקולד ויין אדום. גם סלמון עם קארי יהיה נחמד".

מאזינה בשעת הכושר

על הכושר סיפרה: "אני אוהבת לשמוע ספרים תוך כדי ההתעמלות. בדרך כלל אני עושה כושר ממש על-הבוקר, וזה מרגיש לי כמו לעשות כמה דברים בו זמנית. אני אוהבת גם מוזיקה קלאסית כשאני טסה מסביב לעולם".

© אינסטגרם

ידע זה כוח

קלוס מספרת גם על אמה: "היא תמיד היתה אומרת לי שאדיבות, התחשבות ואינטליגנציה הן התכונות הכי חשובות. היא ממש הטמיעה את זה באחיותיי ובי.כ מו כן, ידע הוא כוח. זה משהו שאף אחד לא יכול לקחת ממך. הרעיון הזה נמצא במרכז של העמותה שהקמתי. ככל שנלמד יותר על העולם שסביבנו, ככה נוכל לעצב עתיד טוב יותר". 

 

this #Klossy vid is going down in the books. Up Wednesday!

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

 

תגיות
תגובות