גוט טאלנט: הכוכבות שמתאפרות בעצמן. צילום מסך מאינסטגרם

גוט טאלנט: הכוכבות שמתאפרות בעצמן

מלבד כישורי המשחק והשירה שלהן, הסלביות הבאות התברכו בכישרון נוסף- איפור, והן מקפידות בכל הזדמנות להשוויץ בו ולא להיעזר במאפרים חיצוניים אלא לעשות את האיפור שלהן לגמרי בעצמן

אמנם להתאפר באופן מושלם זה דבר אשר דורש אימונים, זמן וכישרון, אך נראה כי כמה מהמפורסמות ההוליוודיות למעשה מתאפרות בעצמן רוב הזמן, והן עושות זאת ממש טוב. וזה די הגיוני - כשהן רצו לפרוץ לתוך תעשיית הבידור המחייבת, הן היו צריכות להיראות הכי טוב כל הזמן אף על פי שלא היה סביבן צוות אשר דאג לטאצ'-אפ כל פעם שהיו צריכות. אז כדי שיהיה לכן מקור למוטיבציה, אספנו עבורכן כמה מהכוכבות ההוליוודיות אשר מתאפרות בעצמן ולגמרי מוכשרות בזה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 האלסי

כבר יצא לנו לראות פעמים רבות את הזמרת נוצצת בלוקים מלאי גלאם על השטיח האדום ואם זו היתה מישהי אחרת, בוודאי היינו חושבים שהיא בילתה שעתיים בחדר איפור, מוקפת בצוות שדואג לכל הפרטים עד הקטן ביותר, אבל לא במקרה של האלסי. הזמרת ידועה כאחת שאוהבת ליצור את הלוקים שלה בעצמה, והיא אף חברה לשיתוף פעולה עם מותג הביוטי של איב-סן-לורן כדי ליצור סדרת לוקים על עצמה עבור המותג.

מייזי וויליאמס

אמנם אריה סטארק, דמותה בסדרה "משחקי הכס" היתה מעדיפה לשסף גרונות מאשר להתאפר, אך השחקנית הצעירה היא בהחלט אמנית איפור לא קטנה, אשר כבר יצרה לעצמה מספר לוקים בהם היא נראתה מדהים על השטיח האדום.

בלה ת'ורן

כל מי שעוקב אחרי השחקנית והזמרת הצעירה מקבל מדי יום לוק חדש ונועז. כוכבת הדיסני לשעבר אוהבת להשתמש בצבעים וגליטר ותמיד מפתיעה עם מראות אשר אופייניים לסגנון האישי הייחודי שלה: "כל פעם שאני מאופרת, תדעו שזו עבודה שלי," סיפרה ת'ורן למגזין "יאהו סטייל" ומוסיפה: "פעם קיבלתי אקזמה על סט צילומים, מפני שאני אלרגית לכל מיני חומרים ולא תמיד משתמשים עליי במוצרים הנכונים". כנראה זו הסיבה שבגללה השחקנית כל-כך מוכשרת באיפור.

זנדאיה

אמנם יש לה חוזה דוגמנות נחשק עם ענקית הביוטי "קאבר-גירל" (לא ביג-דיל בכלל), אך לא מעט פעמים השחקנית יצרה לעצמה את הלוקים לשטיח האדום, אשר גרמו לה להיראות יותר ממושלמת. כמו כן, אמרה בעבר זנדאיה כי היא "צריכה להתחיל להכין מדריכי איפור". כן בבקשה!

דיאן קרוגר

האינסטגרם של השחקנית אמנם מלא בתמונות סלפי טבעיות ללא איפור, אך פעמים רבות יוצרת קרוגר את הלוקים שלה לשטיח האדום בעצמה. "תמיד הייתי מוקפת במאפרים מוכשרים כשדיגמנתי ולמדתי מהם המון," מספרת השחקנית ואומרת: "אני אף פעם לא מגזימה, ואני תמיד נותנת לשמלה לגנוב את ההצגה".  כמו כן, קרוגר גם צובעת את שיערה בעצמה.

בלייק לייבלי

לייבלי היא איי-ליסטית נוספת הנהנית מהאתגר של יצירת הלוקים בעצמה: "אני אוהבת להתאפר לאירועים. אני חושבת שזה כיף", היא מספרת למגזין "The Cut". לייבלי היא גם הסטייליסטית של עצמה. הדרך בה היא למדה איפור לא היתה באינטרנט, אלא ממקור ראשון: "אני זוכה לעבוד עם כל-כך הרבה מעצבי שיער ומאפרים מדהימים. זו הייתה הגרסה שלי ליוטיוב," אומרת השחקנית.

תגובות