עין החתול: 10 לוקי איפור חתוליים שתוכלו לגנוב מהכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם iamhalsey@, @allanface

עין החתול: 10 לוקי איפור חתוליים שתוכלו לגנוב מהכוכבות

לוקי איפור חתוליים הוא אחד הטרנדים המוכרים בעולם האיפור. קבלו את הכוכבות שיגרמו לכן להתאהב באיפור החתולי שלהן עם לוקים שלא תוכלו לפספס ותרצו לעצמן

הכוכבות מבלות שעות רבות ביום באיפור ולכן יש להן את האופציה לבחור את הלוק המתאים להן בכל פעם. הלוק החתולי שתפס את הכוכבות מוכיח שישנם מגוון עיצובים וסגנונות לטרנד האיפור, כך שניתן לשאוב השראה ולנסות אותם גם בבית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פריס ג׳קסון

בתו של מייקל ג'קסון המנוח שכבר הכפכה לכוכבת בפני עצמה הוכיחה שהלוק החתולי הוא הלוק שלה. אמנית האיפור שלה ג׳ו השתמש רק בצללית וכבר הצליח להבליט את עיניי החתול שלה, מה שכמובן יוצר מראה מושלם ומדוייק.

© צילום מסך מאינסטגרם @missjobaker

קייטי פרי

הזמרת היא ללא ספק מלכת הטרנדים החתוליים. אמן האיפור שלה אנטוניו החליט הפעם לערבב כמה צבעים כדי ליצור את המראה הסגלגל שמבליט מאוד את העין וגורם לנו פשוט להתאהב בו.

© צילום מסך מאינסטגרם @manthony

סברינה קרפנטר

השחקנית כוכבת דיסני היא השראת איפור נוספת, כשהפעם היא בחרה להתמקד בקו אדום דק מסביב לעין שיוצר מראה עדין שאומר הכל.

© צילום מסך מאינסטגרם @allanface

קת׳רין לנגפורד

הכוכבת הסדרה המדוברת ״13 סיבות״ לקחה את הלוק חתולי למקום קצת אחר ובמקום להדגיש בקו שחור עברה דווקא בחרה בכחול רויאל, שמדגיש במיוחד את העיניים שלה. אנחנו מאוהבים.

© צילום מסך מאינסטגרם @storyofmailife

היילי סטיינפלד

הזמרת והשחקנית אופרה על ידי אמנית האיפור של הכוכבות מרי פיליפס, שהשתמשה עליה בסגול בהיר לעיניים ובצבעי פסטל לבנדר לשפתיים. הצבעים נותנים ללוק מראה רך וקליל שלא תוכלו להפסיק להסתכל עליו.

© צילום מסך מאינסטגרם @maryphillips

ונסה הדג׳נס

השחקנית המוכרת מוכיחה לנו שאפשר גם להשתמש בלוק החתולי למראה פשוט וללוק קייצי. היא בחרה דווקא בצהוב כדי להוסיף ללוק כשהפינות של עינייה אופרו בצהוב דק שאי אפשר להתעלם ממנו. אחד הלוקים הקלילים שחייבים לנסות.

© צילום מסך מאינסטגרם @vanessahudgens/

בלה חדיד

הסופרמודל בחרה לקחת את הצבע הלבן ללוק החתולי שלה. במראה לבן שמושך את העין , הלוק הלבן מתאים לכוכבת ולמרות הצבע הבהיר מבליט את העין. לוק האיפור הזה מתאים במיוחד לעיניים ירוקות.

© צילום מסך מאינסטגרם @jennifer_yepez

הלסי

אם המטרה היא להביא את הלוק לטואטלוק בצבע מסויים, הלסי בהחלט עושה את זה נכון. הזמרת החליטה הפעם שהיא מתאימה את האיפור לתלבושת שלה והתמקדה במראה הכתום, בקו דק סביב לעינייפ שמדגיש אותן. אין ספק שמדובר בלוק ייחודי.

© צילום מסך מאינסטגרם @iamhalsey

קלואי גרייס מורץ

השחקנית מדגישה את בלוק סגול את העיניים שלה ולמרות המראה הפשוט שנוצר היא מצליחה להישאר נועזת. לוק קייצי מאוד ופשוט.

© צילום מסך מאינסטגרם @storyofmailife

היילי בולדווין

הדוגמנית, שרק התארסה לג'סטין ביבר, מציגה לוק איפור חתולי רענן כשהקו החתולי המבוקש מופיע אצלה בצבע אפור שיקי, אותו היא איחדה יחד עם ריסים מודגשים ללוק איפור קולי וסופר אדג'י.

© צילום מסך מאינסטגרם @makeupvincent

 

 

תגובות