שלכת של יופי: טיפים לאיפור מושלם בסתיו. צילום: fotolia

שלכת של יופי: טיפים לאיפור מושלם בסתיו

לפי התאריך הרשמי, הסתיו כבר לגמרי כאן. עונת המעבר הרומנטית מביאה עמה צבעים חמים וטרנדים חדשים בעולם האיפור. הכתומים והחומים מקבלים אלמנטים חדשים בפלטות האיפור וזה לגמרי הזמן להתחיל לרכוש את כל הטוב הזה • כל הטיפים לאיפור סתווי מושלם

 
כל עונה מביאה איתה שינויים והתחדשות בתחום ה אופנה, האיפור והסטיילץ לכבוד הסתיו, שלגמרי רשמית כבר כאן, ריכזנו את כל הטרנדים החמים מעולם האיפור והטיפים השווים ללוק סתווי מושלם.
 
עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

שימרים סתויים

השימרים הם טרנד מנצח בעולם האיפור מזה שנתיים. גם בסתיו הקרוב הם ישארו איתנו יותר מתמיד בתרכובת נוזלית, אבקתית ומוצקה. הצבעים הטרנדים ביותר לסתיו הקרוב הינם הכתומים, הוורדים והזהובים שמקנים מראה זוהר ומנצח. 
 
 

צלליות

הצבע לגמרי מושפע מהטבע. צבעי השלכת של הסתיו מופיעים בשלל של גוונים בפלטות האיפור. שילוב נכון של צלליות כתומות וחומות במינון עדין ייצרו מראה טבעי ונקי. לעומת זאת, שימוש גבוה באותן צלליות ובתוספת אייליינר מעושן יעניק לכן מראה של ערב עם נוכחות רבה. כך פלטה אחת ואותם הצבעים יסייעו לכם ליצור לוקים שונים ויפים למטרות שונות לגמרי. 
 

אודמים

כמה שיותר טבעי כך יותר יפה. הסתיו הקרוב דוגל בצבעי הניוד, הורוד העתיק והטבעי ביותר. הגלוס או האודם בגוון הקרוב ביותר לצבע שפתייך יצור עבורך את המראה המושלם. אדמים במרקם המט מתקבלים בברכה והם גימור מנצח ביותר לשאר האיפור שתניחי על פנייך. 
 
 

סומק והצללות

הצללות הן לגמרי הדרך ליצירת עצמות לחיים מושלמות ולוק מסורטט ככל האפשר. הסומק הוא המתכון לחיוך מושלם ובצבע כתום כהה וחום הוא לגמרי עושה את העבודה. כמובן, יש לשים לב לגווני הכתום והחום בהתאם לצבע העור שלך.
תגובות