טיפ מפוצץ: כך תפטרו מהפצעונים בקלות. צילום: shutterstock

טיפ מפוצץ: כך תפטרו מהפצעונים בקלות

אקנה. תודו שרק המילה הזאת מעבירה בכם צמרמורת. מה הבעיה לחיות את החיים בלי הפצעונים המכוערים האלה? אז זהו, שאחרי שתקראו את הכתבה הבאה, גם אתם תבינו שזה לגמרי אפשרי ואפילו די בקלות

בשיתוף עם הלגה רקנטי

אקנה. תודו שרק המילה הזאת מעבירה בכם צמרמורת. לא מספיק שגיל ההתבגרות מביא איתו לא מעט שינויים, חלקם אפילו קצת מביכים, אז גם האקנה צריכה להתערב? מה הבעיה לחיות את החיים בלי הפצעונים המכוערים האלה? אז זהו, שאחרי שתקראו את הכתבה הבאה, גם אתם תבינו שזה לגמרי אפשרי ואפילו די בקלות. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נתחיל בלהסביר מה זה הדבר הזה בכלל ומה גורם לו. אקנה, או בשמה העממי פצעי בגרות היא בעצם מחלת עור שבאה לידי ביטוי בפצעונים בעיקר באיזור הפנים, בית החזה והגב. פצעי האקנה יכולים להיות דלקתיים וגם לא דלקתיים, בעלי ראש שחור או ראש לבן, עם מוגלה, בלי מוגלה וכל הכיף הזה...

shutterstock_398391985
 © shutterstock

אין ספק שאקנה מושפעת משינויים הורמונאליים בגיל ההתבגרות, ההורמונים מתחילים להתפתח ולגוף אין יכולת להתאים את עצמו בזמן, לכן זה ממש כמו מעין נקודת רתיחה של הגוף.

טוב אז למדנו והחכמנו והכל טוב ויפה אבל מה עושים עכשיו? איך מטפלים באקנה ואפילו מונעים אותה? או! אז ככה. הלגה רקאנטי, בעלת מכון Helga לטיפולים קוסמטיים באה לעזרת חבר ונותנת לנו טיפי זהב לגבי שמירה על עור הפנים.

ראשית, חשוב מאוד לנקות את העור כמו שצריך לפני השינה. לא ללכת לישון עם שאריות מייק אפ ואיפור, וגם לא עם פנים שהזיעו במשך כל היום.

רקאנטי מסבירה שחשוב להשתמש במוצרים מיוחדים, ייעודיים שתפקידם לדכא את בלוטות החלב. רכיבים כמו אלפא הידרוקסי וחומצה אזלאית פותחים בלוטות החלב ומנקים אותם, כך שיש לשים לב לרשימת הרכיבים בכל תכשיר אותו אתם בודקים.

כמו כן, יש צורך של ממש בטיפולי פנים לעור עם אקנה על בסיס קבוע, כל עוד המצב דורש. הכוונה, טיפול פנים פעם בשלושה או ארבעה שבועות, עד שהמצב נרגע.

עכשיו שימו לב, לתזונה אפקט קריטי ממש, על מצב הפנים שלכם. "אם רוצים להימנע מפצעים, הדרך הנכונה היא להמעיט ואפילו להימנע ממוצרי חלב ומג'אנק פוד" מסבירה רקאנטי. "כשאני אומרת מוצרי חלב אני גם מתכוונת לפיצה, בורקסים ואפילו גלידות". אז מה כן אפשר לאכול? התשובה היא ירקות.

 

9056c365f7452
 © fotolia

 

"הרבה ירקות. אפילו שלוש פעמים ביום ולא משנה באיזו צורה. טריים, קלויים, מוקפצים, כל מה שתרצו רק שתאכלו". יחד עם הירקות מומלץ לשתות כשני ליטר וחצי מים ביום ולהימנע ממשקאות ממותקים. הסיבה לכך היא שהסוכר, כמו גם הפחמימות שהופכות לסוכר, הם בדיוק מה שהאקנה הכי אוהבת.

מרגישים אבודים? אל. רקנאטי מומחית בתחום מכון הטיפולים שלה פועל לפי שיטת הרפואה הסינית והיא ממליצה על שיטת שלושת השלבים:

כל מטופל שמגיע אלינו עובר אבחון שנתפר על פי מידותיו. לאחר מכן, נתאים לו את תוספי התזונה שהוא צריך ותפריט המותאם לו על פי עקרונות הרפואה הסינית. אנחנו לא מתמקדים כאן בסוגיית המשקל. אנחנו מטפלים בתזונה נכונה לעור הפנים. השלב השלישי הוא התאמת תכשירים נכונים וטיפולי פנים במכון. התהליך נמשך בין חודש וחצי לשלושה חודשים ואם המטופל מבצע את ההוראות, בתוך ארבעה חודשים מקסימום, האקנה תעלם כלא הייתה.

לשאלתי מה בנוגע לצלקות קיימות, ענתה רקאנטי שגם לזה יש טיפול שיכול לשפר את מראה הצלקת ב30-40 אחוזים. יחד עם זאת, רקאנטי מציינת שעל מנת למנוע צלקות חשוב לא לגעת בפנים בכלל ולהגיע מהר לטיפול ולא לחכות עד שכבר מאוחר מדי.

לעוד פרטים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של מכון הלגה 

תגובות